zwanger worden na een mk DEEL 2

He dames...

Hier nog niks...Krijg nu wel serieuzere kenmerken van een zwangerschap! Tepelhof wordt groter, helemaal geen ongi klachten meer onder in mijn buik, en toen ik een gesprek had op mijn werk die voor mij niet zo leuk was begon ik te janken! Te janken dames! Bij mijn teamhoofd! Damnn... Morgen ochtend ga ik een testje doen, en zo nodig zondag weer... Wordt er nou gek van!

Ben zo bang dat mijn lijf me voor de gek houd! Durf niet te denken dat het dan misschien toch raak zal zijn...

Liefs!

Ik weet niks... Vanochtend WEER een negatieve test...En heb nu ook mijn oude bh weer aan trouwens... GRRR Mijn borsten zijn wel ietwat gevoelig maar voor vandaag is dat alles!

Ik wil wat weten! Je hoort zo vaak dat vrouwen in ene een cyclus hebben van 40 dagen of langer... Wordt er echt helemaal gek van... Ik ga voorlopig niet meer testen... Ik zie het wel! Misschien op dinsdag nog even, dan is het een week na mijn NOD. Ik ga het ook gewoon even los laten, misschien wordt ik dan wel gewoon ongesteld. Misschien wat negatief denken, maar aan de andere kant, dan kan het alleen maar mee vallen!

Ik heb zo een date met een oud vriendinnetje van de basisschool, heb haar al tien jaar niet meer gezien/gesproken! Zo leuk!

Nou dames, afwachten maar weer!

Hoe gaat het met de rest!???

Liefs!

Ik heb besloten om dinsdag pas weer te testen, eerder echt niet... Mocht het dan nog negatief zijn dan is dat wel een idee ja... Had er zelf nog niet aan gedacht...! Ik merk wel dat ik behoorlijk prikkelbaar ben, en 's avonds kak ik helemaal in, of ik nou werk of vrij ben, ik ben gewoon doodmoe in de avond!

Liefs

Terug
Bovenaan