zwanger worden na een mk DEEL 2

Het kan twee kanten op he... Door spanning kan het ook uitblijven, die kans bestaat, al geloof ik er zelf wat minder in. Ik kijk elke maand heel erg uit naar mijn NOD, deze maand niet meer dan anders... En ik heb los van mij NOD wel maanden gehad dat ik meer spanning en stress had dan nu...

Ik denk gewoon dat ik zwanger ben, dan is die druk eraf alleen heb ik nu nog het bewijs nodig. Eerder wordt ik niet blij en maak ik niets openbaar ;-) Mijn lijf voelt gewoon anders, al weet ik dat dat inbeelding kan zijn. We gaan het zien, dinsdag ga ik pas weer testen...

Liefs!

Ps, Lief van je Jenny, dat je er zo vaak bent ;-)

Ja stress kan ook een factor zijn, maar je zegt zelf al dat je wel vaker last van stress hebt gehad en dat je lijf nu anders aanvoelt. De kans is natuurlijk groot dat je gewoon nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt doordat het b.v. nog aan het innestellen is. Zodra dat nog niet goed is gebeurt maak je niet hoge normen hcg aan geloof ik. Bedenk ook dat een innestelling ruim een week kan duren. Vooral als je een latere eisprong hebt gehad duurt het iets langer voordat je hormonen aanmaakt. Hoe dan ook hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt. Was het trouwens nog gezellig gisteren met je afspraak?

XXX

Ohhh ik hoop het zo he allemaal... Wat een schitterende afsluiter zou dat zijn!

Mijn afspraak gister was echt top! Voor ik het wist zaten we weer net zo te teuten als de laatste keer dat we elkaar zagen, net als de dag van gisteren!! Echt schitterend hoe dingen soms kunnen lopen!

Hoe is het eigenlijk bij jou? Vermaak je je nog zonder vriendlief?? Heb je wel genoeg om handen of houd je je voornamelijk bezig met mijn baarmoeder?? hihihihihi

Ga je vanavond nog wat leuks doen? Wij gaan bij vriendlief zijn zus sinterklaar vieren, zij heeft een dochtertje van 2,5. We doen ook alleen kadootjes voor dat meisje, niet voor de volwassenen! Morgen ga ik richting Utrecht, dan is mijn neefje jarig ( van mijn zus) en maandag weer werken....Drukdruk druk dus!

Liefs!

Nou, ik toch maar stiekem een test gedaan...

Er is alleen een streepje als ik hem op bepaalde manieren vasthoud! Echt helemaal niks duidelijk! Het lijkt er op alsof er een streep is gekomen achter het witte velletje van de test zeg maar....Dit is hetzelfde als dinsdag...toen had ik dit ook.. Als je heel heel heel goed kijkt zie je wat...Als je er gewoon een blik op werpt zie je niks...

Iemand een idee?

Liefs!

Ja toch streep is streep hoe licht of donker ook.

Ja hier rommelt het nog wel ben voornamelijk bezig met het steeds verplaatsen van de meubels in huis ( soms iedere dag ) en indd met het forum checken of je al nieuws hebt:p
Ga vandaag de kerstboom neerzetten, misschien een beetje vroeg maar dan heb ik tenminste afleiding. Bovendien voordat ik tevreden ben over hoe de boom eruit ziet ben je ook alweer zo een week kwijt ( nogal pietluttig figuur he haha ).
Zo nu eerst maar eens een bad nemen en kijken of die hoofdpijn iets minder wordt. Ben helemaal geen drinker maar was gisteren zoooo gezellig dat ik toch 3 biertjes op he hihi.

Dames hoe was jullie sintavond? Mayo jullie hadden Valerio er ook bij toch? Vonden ze het leuk?

Ik wilde vandaag ook de boom al zetten hoor, maar moest op verjaardag... Gaat niet zo lang duren hier voordat ie ook staat!

Ik weet niet meer wat ik denken moet... Mijn borsten doen zeer, had vandaag heel veel witverlies, en dat ruikt naar azijn!! gigantische pukkels en moeilijke stoelgang....

Morgen ochtend ga ik de HA even bellen voor een afspraak...

Liefs

Terug
Bovenaan