zwanger worden na een mk DEEL 2

Hey Betty, als je bloed laat prikken bij de HA krijgen jullie dan ook altijd zo'n formulier mee om dat ergens te laten doen? Want als je op dat formulier cito doorbellen aankruist ( gewoon zelf doen de HA doet dat meestal nooit ) en je prikt voor 3 uur word je meestal nog dezelfde dag teruggebelt ipv dat je de dag erna pas meer weer. Succes !!! Ben zo benieuwd wat het is. Al denk ik zelf echt puur afgaande op je verhaal en klachten dat jij een hele leuke maand krijgt :))) hoop het zo voor je

Net bij de arts geweest... De arts heeft nog een test gedaan en die was negatief... Hij denkt dat ik zwanger ben geweest, en dat het vruchtje is afgestorven omdat de test vandaag negatief was...Het is dus even afwachtten wat mijn lichaam nu doet, gebeurt er niks dan wordt er een echo gedaan om te kijken hoe het er van binnen uitziet. Is het dood dan wordt het een curretage, al heb ik zelf nog een beetje hoop dat ik toch misschien gewoon zwanger ben en dat ik gewoon amper HCG aan maak...

Ben een beetje verdrietig eigenlijk... Wil niet weer een miskraam!

Betty jeetje meis gaat het weer een beetje? Zou het echt vreselijk vinden als je er weer doorheen moet, hoop toch zo dat je gewoon niet genoeg hormonen heb. Wanneer mag je terugkomen? Jeetje wat zullen de dagen nu slopend zijn voor je zeg met nog meer onzekerheid erin:S. Ik moet straks naar de kerk mijn opa herdenken en dan moet iedereen een kaars aansteken, ik zal er ook 1 voor jou branden wie weet helpt het.

Sterkte en een dikke knuf vanaf hier!!!!!!!!!!

Ik lees al die tijd wel mee maar had geen tijd om er op in te haken maar oh oh.. wat vind ik dit erg voor je Elena. Hoe gaat het nu met je naar dat je dit nieuws hebt gehoord?
Ik hoop echt dat het gewoon zo is dat je laat hcg aan maakt.. I'm thinking of you.

He lieve dames....

Ik hoop ook dat ik gewoon laat HCG aanmaak... Zolang ik geen buikpijn heb en me niet kan melden bij het rode kruis geloof ik het gewoon niet! Als er deze week niks gebeurd ga ik een echo aanvragen voor volgende week... Laatste ongi was op 31 oktober, dan ben ik 6 weken verder. Voor de dames die bekend zijn ermee, is er dan al wat te zien op de echo? Of een actief hartje te horen? Kunnen ze op de echo (zonder hart geluidje) uberhaupt wel zien of het levend is of niet?? Anders moet ik nog langer wachtten...

Ik ben heel erg blij met jullie steun, het doet me erg veel goed! Als ik jullie in het echt om me heen zou hebben dan zou ik jullie allemaal heel stevig knuffelen en krijgen jullie er een dikke zoen bij... Bedankt!

Liefs!

Er zijn wel mensen die een echo krijgen met 6 weken maar er is nog geen gerantie op het zien van eventuele hartactie. Wat ze wel kunnen zien, is of er uberhaupt een vruchtje aanwezig is.. Volgens mij moet je altijd wachten tot zo'n 7 weken wil je hartactie kunnen zien. Overleg het even met je HA of VK.

Ik blijf nog voor je duimen en hopen maar wees bewust dat het soms wel weken kan duren voor dat de bloeding daadwerkelijk optreedt. Het vruchtje kan al weken daarvoor zijn gestopt met groeien. Ik wil ik absoluut niet ontmoedigen en ik hoop echt dat je laat HCG aan maakt, maar hou het in je achterhoofd..

Denk aan je!
Liefs, Mayo

Hoi Betty,

Ik kom zo maar even binnen vallen, hopelijk vind je het niet erg.
Ik was 2 dagen met jullie aan het meelezen, en ik heb een maand of 2 geleden ook ineens een cyclus gehad van 40 dagen, terwijl ik altijd netje op 28 dagen zat.
In juni heb ik een mk gehad en daarbij konden ze bij 8 weken zien, met een inwendige echo dat er geen hart actie meer was.
Dus ik hoop voor je dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt, maar het kan ook zijn dat je cyclus wat langer onderweg is.
Voor wat het waard is, dacht ik laat ik mijn ervaring eens beschrijven.
Misschien heb je er wat aan

Hoop voor je dat het alsnog raak is.
Sterkte ermee.
Groetjes Mama 2 Be

Terug
Bovenaan