zwanger worden na een mk DEEL 2

Heb het lijstje even opgezocht.
Alleen Edith moet nog even aangepast worden.
Aangzien er bij mij nog geen ongi is zal ik ook de mijne veranderen zodra ik wat meer weet.

Mayo morgen weten jullie het he? Al zenuwachtig of niet? Succes morgen he!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd wat het word :)))

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 18/01- ronde 6 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/12 - ronde 5 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind

Owh wat heerlijk me ventje is dr weer :) Nog steeds geen ongi hier snap t ff niet meer.Als ik uitga van mijn vroegere cyclus zou het morgen moeten komen ( 30 dagen ). Lijkt me sterk dat ik zwanger ben heb deze periode niet kunnen klussen. Wel hebben we de dagen voordat hij weg ging ( ongi was een dag later ) goed geklust, zou het kunnen dat er dan toch een sterke zwemmer is achtergebleven? Nou ik merk het wel....hoop ik.

Mayo: Ben je al geweest?

Hai meiden,

Betty, balen voor je maar je hebt duidelijkheid. Best raar he, als je definitieve uitslag krijgt dat je dan wel ongi worrd. Zie je wel vaker maar leuk is het natuurlijk niet.

Ik ben nog niet geweest, Ik laat het jullie weten.. Hopen dat we sowieso kunnen gaan met deze sneeuw. Ligt hier al 30 cm en het stopt voorlopig nog niet!

Gisteren een heerlijke dag gehad met allebei mijn jongens. Wat is het heerlijk om te zien dat ze samen zo lief spelen. Om ze uberhaupt samen te zien. Ik heb zo genoten gisteren!

Jenny, fijn dat je weer samen bent! Ik zal maar gewoon rekening houden met een late cyclus.. Kijk maar naar Betty, alles is mogelijk..

Liefs,

Het is een ............. JONGEN!!!!!

De echo was helemaal super! De kleine was iets aan het bewegen maar we hebben hem helemaal weer mooi kunnen bewonderen. 20 minuten lang! Hartslag was geweldig mooi!! Ben helemaal door het dolle heen!

Hoop echt dat jullie ook snel zwanger worden en dit moois mogen mee gaan maken!

@Mayo, gefeliciteerd!!!!! Ik was toch echt overtuigd van een meisje! Het wordt allemaal jongens he! Astrid, jij en nog iemand toch??

@Jenny... Wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is!! Wel raar van je ongi maar ja zoals mayo al zegt, alles kan he! Ik denk niet dat er een zwemmer overleefd heeft, als jij meteen de dag erna ongi bent geworden... Alles spoelt leeg en schoon toch?!

Dames, ik ben vandaag naar Riverdance geweest. Kent iemand dat? Het is zo GE-WEL-DIG mooi! Voor diegene die het niet kennen, even googlen of op youtube kijken... Ik zal binnenkort even wat filmpjes op me hyves zetten!

Uiteindelijk liepen wij ook vast door het weer en strandde we op Amsterdam centraal... Heb vriendlie fmaar gebeld en gevraagd of hij ons op wilde halen met de auto... Er reden wel 5 treinen in het uur IN TOTAAL! Dus alle richtingen uit en natuurlijk niet de onze grrrr

Liefs, Betty

leuk mayo, weer een vent erbij ;) misschien moet ik nog maar voor een meid gaan zorgen dan, ander hebben al die jongens straks geen vriendinnetje :p

ik mag volgende week maandag om 12 uur voor de echo!!! vind het zo spannend ;)

@ betty, ik heb er gisteren 4 uur over gedaan om van haarlem naar almere te komen (is normaal een stuk van ongeveer een uurtje)

Mayo wat leuk !!!!!!!!!!
Wel een echt jongens forum zo he hihih.
Astrid een jongen, Sjaar en jij nu ook !!!

Jen volgende week weet jij dus ook wat het word :))
Hoop dat jij net zo'n goede echo krijgt als Mayo

Jolien: Hoe gaat het eigenlijk bij jou? Tijdje niet gehoord.

Hier nog steeds geen ongi snap er niks van. Zit te twijfelen om een test te kopen bedoel de kans dat ie positief is zal waarschijnlijk nog niet een 10% zijn. Geen idee wat ik ga doen. Vriendlief zegt zelf ook miss komt het wat later door alle stress met plannen vam bruiloft en omdat hij weg was.
Ja klaar ik wacht gewoon nog even een weekje af. Dan zal het vast wel komen. Wel raar zat steeds netjes op 27 dagen na de mk dus dan zou je denken als het ontregelt is is dat al vanaf het moment vanaf de mk. We zien wel!!!!!!!!!!

Hai meiden,
De adrenaline is weer redelijk gezakt dus kan weer een beetje normaal functioneren.. Ben wel superblij. Ze konden niet met zekerheid zeggen of het jochie is. We konden het piemeltje namelijk niet zien maar we zagen wel 2 balletjes.. Kan natuurlijk ook iets anders zijn maar die kans ik klein en aangezien wij alleen maar jongens kunnen maken (nummer 7 op rij voor mijn schoonouders) is de kans wel reeel.

@Jenny, wat je vriend zegt kan heel goed. De kans dat je zwanger bent is eigenlijk nihil. Stress is een grote factor en je bent zo druk met de bruiloft, het is heel normaal als het allemaal wat later word. Enne, bij Betty is de cyclus toch ook nu pas in eens veranderd? wat de reden dan ook is (toch een vroege mk, cyclus overslaan, of schijnzwanger...) alles kan.. Zou niet testen.. Doe rustig aan en probeer je lekker te focussen op iets anders dan zwanger worden/zijn.. Dat heeft echt invloed!

@Jen, de eer ligt nu bij jou.. Word het een meid?? Astrid heeft tot nu toe goed voorspelt.. Wie weet!

@Jolien, Wil jij het weten? Zo ja, wil je het ook vertellen?

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan