zwanger worden na een mk DEEL 2

Wat rustig hier zeg jeetje.

Betty al wat meer aan de weet gekomen?

Mayo hoe laat heb je zondag de echo? Heb je al een vermoeden wat het is? Sorry als ik dat miss al eens eerder heb gervraagd

Dames waarom is het altijd zo dat je hoopt dat je ongi uitblijft en dan word je het stipt op tijd en nu.....nu doe ik een ronde niet mee en ook vandaag geen ongi grrrr kan ik zo van balen he bedoel hoop dat het vandaag alsnog doorkomt ik ben het altijd maar twee dagen en zondag komt ie terug en ja na 4 weken wil ik wel even plezier maken hahaha. Hoop echt dat het vandaag doorzet en niet morgen want dan kunnen we geen fun hebben zondag....na ja ben natuurlijk allang al blij dat ie terug komt.

Hey dames...

Het wordt hier inderdaad steeds rustiger, best jammer...!

Ik heb niks nieuws, nog steeds geen ongi, dag 49 ondertussen van mijn cyclus. Ik probeer de HA te bellen voor de uitslagen van mijn bloed maar ze hebben koffiepauze tot half elf... Ga dus zo meteen weer bellen.

Heb weer eens zere borsten en een opgeblazen gevoel, lekker verwarrend! Als ik wat weet weten jullie het!

He Jenny is het niet zo dat je ongi uitblijft omdat je je giga verheugd op de terug komst van je liefje??? Wel spannend hoor! Hoop voor jullie dat jullie zondag in bed kunnen duiken en er niet meer uit hoeven te komen ;-)

Liefs Betty

Haha ik hoop ook dat er zondag niks is kunnen we indd lekker in bed blijven:p
En weet de HA al wat? Wil je niet zenuwachtig maken ofzo maar 49 dagen dat is indd niet normaal meer zelfs al zou je een hele lange cyclus hebben. Hoop voor je dat je zo wat meer aan de weet komt. Sterkte.

xxx

Hallo dames,

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn bloedtest, hij was negatief... Ik ben NIET zwanger. Beetje jammer, maar ik ben erg blij dat de onzekerheid weg is nu. Het wordt nu wel moeilijk om te vertrouwen op mijn lichaam want de eerste teken van zwangerschap (overtijd zijn) zegt voor mij nu niks meer.. Ik ben nu 18 dagen overtijd en nog steeds geen tekenen van mijn red devil.

Met de arts overlegt dat ik wacht tot mijn volgende NOD, en als het dan weer niet komt dan gaan we de oorzaak daarvan zoeken. Maar voor nu gaan we ervan uit dat ik gewoon een cyclus oversla.

Ondertussen zit ik dan ook gelijk weer in mijn vruchtbare periode, heb vandaag mijn eisprong (als het goed is) en we hebben gisteren geklust, dus dat zit dan wel goed!

Liefs, Betty

Nou, het is weer bewezen hoe raar het vrouwen lichaam in elkaar steekt... Na de uitslag van de test vanochtend, kon ik me vanmiddag weer melden voor het Rode Kruis....Geen vruchtbare dagen dus voor mij, mijn eisprong is nu weer 2 januari, als ik weer een cyclus van 31 dagen tegemoed ga... NOD is op 18 januari...

Jenny en Edith, wanneer zijn jullie NODS??

Liefs

Hey Betty mijn NOD was afgelopen donderdag en er is tot nu toe nog steeds niks. Snap er niks van zat alweer drie rondes netjes op 27 dagen en nu is dag 29 en ben nog niet ongi. Zwanger kan ik ook niet zijn aangezien me lief weg was....tenzij er een kaboutertje in is gekropen ofzo:p Ik merk het wel miss verval ik in me oude cyclus van 30 dagen who knows.

MORGEN IS IE WEER THUIS JIPPIEEEEEE

Terug
Bovenaan