zwanger worden na een mk DEEL 2

Zet h'm op morgen! Ben benieuwd wat de uitslag is...
Ik neem aan datze prikken op HcG? Wat als dit negatief is? Of hebben jullie het daar niet over gehad?

Liefs, Mayo

Dat staat volgens mij ergens op de lijst....tenministe wel bij degene die we hier meekrijgen en dan belt de HA je.....geen probleem hoor als je t zelf aankruist doe ik ook altijd en heb er nog nooit problemen mee gehad. Hoe dan ook succes

Mijn huisarts gokt er dan op dat ik een cyclus oversla (uitgaande dat die twijfelachtige testen negatief waren) Als we in januari nog niet zwanger zijn dan mochten we terug komen bij de HA en dan gaan we door voor onderzoeken.... Waar ik alleen aan zat te denken, ik heb een paar jaar terug chlamydia gehad... Het zal toch niet??

Liefs!

Oh en jenny, ik die hele brief afgespeurd... Maar ik heb geen cito er op staan! GRRRRR ;-)

Neeeh Elena, Of je moet het jaren met je meegedragen hebben, maar anders kan ik me niet voorstellen dat je darom niet zwanger zou kunnen worden. Met alle respect voor Jolien, maar met haar verleden was bij haar de kans groter geweest dat ze niet zwanger kon worden en toch is ze het!
Natuurlijk kan het dat je een cyclus overslaat.. Het is alleen behoorljk kut.. Wel fijn dat je HA je wilt gaan helpen volgende maand... Ook al zit je niet te wachten op die medische molen, misschien kom je er dan achter waarom het nog niet is gelukt..

Oh, dat klinkt alweer een stuk bemoedigender! Voor zover ik het weet had ik meteen klachten, dus kan er niet lang mee gelopen hebben... Denk namelijk niet dat ik het lang heb meegedragen en veel later pas klachten kreeg... toch?

Wat was er met Jolien dan??

En ik zit denk ik liever in de medische molen dan dat ik niet in de medische molen zit en ook niet zwanger wordt! Natuurlijk kan er niks aan de hand zijn, maar toch.. vriend loopt tegen de 40 al, heeft niet altijd even gezond geleefd (wilde jonge jaren met vele verboden producten) ik die chlamydia heeft gehad... Maar we gaan het zien! Eerst even de uitslag afwachtten van mijn bloed... Weet eigenlijk niet hoelang het duurt voor ik de uitslag heb, maar ik zal vrijdag even bellen...

Liefs!

Don't worry, als je direct behandeld word, kan ik me niet voorstellen dat dat echt grote gevolgen heeft voor de vruchtbaarheid... Jolien had een eetstoornis.. Als dat heel erge vormen aan neemt en dat duurt lang (wat vaak is bij eetstoornisen) kan je ontvruchtbaar raken. Gelukkig gaat het nu goed met haar en is ze eigenlijk vrij snel zwanger geworden!

Ben echt benieuwd na wat er nu gaat gebeuren.. Denk je dat er iets te vinden is in je bloed dan? Als de dokter denkt dat je een cyclus hebt overgeslagen, zal er ook geen HCG te vinden zijn.. Anyway, januari is al over 2 weken.. Hopelijk krijgen jullie dan snel duidelijkheid!!

Jenny hoe is het met jou momenteel?? Jammer dat het hier zo stil is... Jen, Shari, edith en Jolien zijn hier bijna niet meer te vinden..

Hier gaat alles prima hoor, druk met indelingen maken voor de bruiloft :) kan ik het aan hem laten zien als ie terug is en hoeft ie zich nergens druk om te maken. Ben ook beetje bezig met de keuken ( beetje schoonmaken opnieuw indelen etc ) en mijn oma is ziek dus daar zit ik nu ook vaak.
Het is inderdaad erg stil hier ja.

@Betty: dat je vriend van alles heeft gedaan dat verboden is zegt zeker ook niks. Zoals je misschien weet is de kans voor vrouwen bijna 30% groter onvruchtbaar te worden door verkeerde middelen. Toch is de huidige vriendin van mijn ex nu ook zwanger terwijl hun beide zwaar verslaafd zijn aan het roken van cocaine......God sta hun kindje bij echt hoop zo dat ze verstandig is en stopt voor de kleine. Maar goed hoe dan ook zelfs zij is dus zwanger en ze gebruikt al meer dan 3 jaar. Het komt gerust wel goed geloof me.

Terug
Bovenaan