zwanger worden na een mk DEEL 2

Toppie Jenny! Nu iets moois en leuks om je gedachten op te zetten! Nog 3 dagen.. spannnend! Duim zo hard voor jullie!

Net bij de VK geweest en voor de verandering gaat alles eens volgens het boekje. Toen ik zwanger was van Keano ging veel niet zo als het moest en nu gaat het perfect! Ik ben er helemaal blij mee!

Liefs, Mayo

He Mayo,

fijn dat alles goed was bij de VK!

Hier indd nog maar 3 daagjes..Eigenlijk 2, de derde dag is moment of truth!

Ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, de hele maand al niet echt... We gaan het wel weer zien!

Liefs!

Mayo wat fijn dat alles zo goed verloopt !!!
Weet je al wanneer je weer voor een echo mag?

Betty: begin hem nu wel te knijpen eigenlijk jij ook zo te lezen hihi.
Wij waren er deze maand ook niet gericht mee bezig maar toch nu NOD nadert begint het wel te kriebelen. Heb er geen goed gevoel bij maar ja dat zegt ook niet altijd alles. We merken het wel he....

He Jenny!

Ik knijp hem echt!! Zo goed als ik er niet mee bezig was zo erg is het nu wel... Ik kan er niet omheen! Gisteravond in ene kots en kots misselijk, ongelovelijke zere borsten en een ongi gevoel onder in mijn buik... Heb gewoon geslapen met een emmer naast mijn bed, maar gelukkig bleef alles binnen...Nog nooit gehad dit....

We hebben ook op de goede dagen gesext... Maar... U knever know (daar weten wij allemaal alles vanaf)

Ik test niet... Dat weet ik wel! Pas bij twee dagen overtijd, dus woensdag!

Liefs!

Ahaha zeggen we nog stoer amper twee dagen geleden dat we niet op symptomen gaan letten....Betty moet zeggen had precies hetzelfde kijk maar naar me vorige berichten ben een nacht goed ziek geweest en nu nog helemaal slap. Vergeet niet dat er ook buikgriep heerst he, wil je niet down maken maar hou er wel rekening mee dat doe ik ook. Hoe dan ook ik hoop voor je dat het de juiste oorzaak heeft:)........nog 2 dagen he :S

hallo meiden!

Spannend weer hoor jullie Nod's! Er moet gewoon een zwangere bij zijn! Hoop jullie beiden natuurlijk ;))

Heb er wederom een drukke week op zitten en dit weekend wordt ook niet echt rustig. Mn vriend is jarig en beide familie's komen zondag op visite. Wel zin in hoor dat zeker! :)) Maar het brengt altijd wel drukte met zich mee. Ben ook zo'n muts die dan het hele huis glimmend wil hebben en allemaal originele hapjes op tafel wil zetten etc. Vanavond wordt het dus alvast kokkerellen. Achjaa wel gezellig hoor met zn 2tjes(mn vriend vindt koken nog leuker dan ik :D)

Hej maar ik heb even een vraagje. Ik smeer mijn buik en borsten al iedere avond even in met creme om striae alvast enigszins te voorkomen maar nou ontdekte ik gisteravond dat er al vocht uit mijn borsten komt. Das best vroeg of niet? Maargoed maakt ook niet uit maar wat ik me wel afvraag is of ze dan ook al kunnen gaan lekker oid. Dat ik niet opeens met 2 grote vlekken op mn shirtje loop haha :p

Nou dat was het. Misschien tot vanavond!

liefs Jolien

Terug
Bovenaan