zwanger worden na een mk DEEL 2

Ahh Betty, Ik kan me dat zo goed voorstellen. Je wilt dit al zo lang en je doet er alles aan en het lukt maar niet en zij is zo snel weer zwanger. Fijn voor haar maar beroerd voor jou. Jij wilt ook en dat verdien je ook! Het is logisch dat je hier verdrietig van word. Daar is dit forum toch ook voor? daar kan je dit zeggen en mag je verdrietig zijn.

@Jenny, Ook jou verdriet en gevoel snap ik. Natuurlijk is het moeilijk te begrijpen maar je lichaam is ook van slag geweest, is ook veranderd.. En geen enkel lichaam en zwangerschap is het zelfde. Snel zwanger raken zegt dus niet zo heel veel.. Van mijn 1e MK was ik zwanger zonder dat ik het wist. Bij keano ging het ook door de pil heen, 2 MK na 3 maanden raak en de laatste was geloof ik pas ik ronde 5-6 raak. Het zegt dus niet zo heel veel helaas.
Maar heeft je huisarts er nog iets over gezegd? Altands, ik neem aan dat je het met hem er over hebt gehad dat je zwanger wilt worden....

@Edith, Als ik toch een wist wat ik tegen je moest zeggen zodat jij je weer beter voelde.. Ik hoop echt voor je dat het raak is.. en elke keer weer een teleurstelling.. Denk aan je!

Hebben jullie er overigens moeite mee dat ik af en toe nog hier kom kijken en een berichtje plaats. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat maar wil jullie niet kwetsen met mijn verhalen..

Liefs, Mayo

Goeiemorgen dames,

He Mayo, ik heb er absoluut geen problemen mee! Ik vind het juist wel heel erg fijn dat je er nog bij bent! Jij hebt samen met ons 'gestreden' en jij weet hoe het is om in de positie te zitten waar Jenny, Edith en ik in zitten.

En Edith, dit wordt een jaar van niet op de kwaaltjes letten! PROOST!

Voor de mensen die het willen weten, ik ben al 3 kilo afgevallen! Nog 2 kilo te gaan!

Ik voel me weer wat beter nu, heb me vriendin een smsje gestuurd nog gisteren met mijn echte gevoelens. Ze kon het begrijpen en reageerde ook heel lief, dat doet me goed! Ik zie haar zaterdag als het goed is en ze smste dat we het niet over haar zwangerschap gaan hebben. Nu kan het nog ;-)

Jenny: hoelaat moet je bij de arts zijn? Ben wel nieuwsgierig wat het is! Onze NODS komen inderdaad dichterbij... Wij hebbeb besloten om komende maand ovulatietesten te gaan gebruiken, los van wat de arts allemaal gaat zeggen en doen. Misschien vergis ik me al een jaar in mijn eisprong.

Liefs, Betty

hoi dames!

heh heh eindelijk kunnen we weer posten zeg! Dacht dat het alleen aan mijn inloggen lag zegmaar! Had steeds een heel stuk getypt en dan kon ik het weer niet plaatsen grrrrrr. Maargoed daar ben ik! Even reageren :)))

@Edith: vind het echt ontzettend kut voor je :(( weet eigenlijk verder niet zoveel te zeggen. Denk dat je aan troostende woorden a la houd moed ed ook weinig hebt op dit moment. Tis gewoon erg rot en frustrerend lijkt me :(

@Betty: voor jou hetzelfde. Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen hoe je je voelt over de zwangerschap van je vriendin! Ik had hetzelfde destijds met een naaste collega. Het voelt zo oneerlijk! Het stomme is dat ik zelfs nu nog wel eens jaloers kan zijn op zwangere vrouwen...echt heel bizar. Alsof dat gevoel van toen er nog steeds in zit. Echt meid ik geloof er in dat jou tijd zeker komt! Vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik gewoon (ook al heb je daar weinig aan nu) veel sterkte!ps: erg lief van je vriendin dat ze rekening met je gevoelens houdt. Daar zijn echte vriendinnen voor!

@mayo/iedereen: ik zit een beetje met hetzelfde. Wil wel heel graag reageren en over mezelf vertellen maar vind dat best lastig. Wil dan niet te enthousiast overkomen zodat ik anderen hier niet kwets...maar ik ben natuurlijk wel enthousiast. Erg lastig

Gisteren hebben we de 20 wekenecho gehad :)) Was natuurlijk weer helemaal geweldig om het ukkie te zien! Hij was erg bewegelijk (op die momenten voelde ik hem/haar ook dus weet nu wel zeker dat ik hem al met 18 weken heb gevoeld) Alles zag er goed uit voor zover ze dat kunnen zien. Natuurlijk weer een paar leuke foto's meegekregen dus mn dag was helemaal goed :D Heb nu alleen wel zoiets van...nu gaat het echt nog lang duren. De mijlpalen zijn een beetje weg ofzo. Krijg nu geen echo meer dus nu is het lange wachten voor mn gevoel echt begonnen. Maargoed erg blij dat alles er goed uitzag uiteraar! :)

Nou lady's ik ga er weer vandoor. Tot snel! liefs

Hai Jolien,
Fijn dat de echo goed was! Toch altijd weer een opluchting! Ik mag woensdag..
Je kan je zelf ook andere mijlpalen geven. Voorlopig geen echo's meer voor jou ja.. maar kijk uit naar de 25 weken. Dan is het kindje levensvatbaar. Dan naar de 28 weken.. Grote kans dat mocht er iets gebeuren je kindje het overleefd.. (lekker negatief.. I know..) 34 weken. zwangerschapsverlof 37 weken vanaf dat moment kan je bevallen.. Als je het zo bekijkt, duren de laatste 20 weken minder lang.. Het is inderdaad anders best een gat!

Gisteren nog lekker even gewinkeld.. Leuke ideeen opgedaan. Ben niet zo creabea maar heb nu een beetje in mijn hoofd hoe ik het straks allemaal hebben wilt..

Zo, ga er maar weer eens van tussen.. Heb bijna een lege koelkast! Boodschapjes doen!

Liefs, Mayo

He dames!

Ik zit op het wachtbankje... grrr maandag mijn NOD. Gelukkig gaat de tijd deze keer wel snel, scheelt een hoop!

Wat leuk dat het zo goed gaat bij de zwangeren... We zijn hier allemaal terecht gekomen vanwege een MK en THANK GOD gaat het met de zwangere gewoon goed... Jenny, Edith en ik volgen vanzelf :)

Liefs, Betty

Grr ben leeg...letterlijk ben vanacht ongelooflijk ziek geworden dus ja bijna niet geslapen en vandaag is het ook al niet veel beter. Dokter wist trouwens niet waar de kramp vandaan komt moet volgende week terug komen als het er dan nog is.

Jolien: Wat geweldig dat het zo goed gaat !!!

Mayo: Vindt het juist leuk om de dingen te lezen hoor mij maak je dr niet verdrietig van kan alleen maar blij worden voor je:))

Betty: duim...duim...duim...duim

JAAAAAAAAAA dames heb de goedkeuring van de IND vandaag binnen gekregen die toestemming geeft voor ons huwelijk yessss gelukkig zijn ze snel aangezien het wel 3 maanden kan duren bij sommige en ik heb hem al met een kleine 4 weken gekregen ben zoo blij dit scheelt echt enorm veel stress moest het ff kwijt :)))))

Terug
Bovenaan