zwanger worden na een mk DEEL 2

Dat is vroeg.. Het gebeurd wel eens vaker en helaas kan je er weinig aan doen.. Mocht het nu erger worden kan je bij de drogist zoogcompressen kopen. Die kan je in je BH doen. Meestal word het niet zo hevig tijdens de zwangerschap. Meestal er na...

Word een druk weekend dus voor jullie. Denk aan je rust.. Keano is pas jarig geweest en dan ben je ook contenu aan het lopen etc. en ik heb zulke harde buiken gehad.. Helemaal niet fijn! Maar hoe zie je er nu uit?? Heb je buikfoto's? Weet niet of je ze op hyves wilt zetten, anders kan je ze misschien mailen naar mayo_bessels@hotmail.com.. Ben nieuwsgierig!

Liefs, Mayo

Ja Jolien ik ben ook wel benieuwd naar buikfoto's van je heb je trouwens helemaal niet op mijn hyves staan....als je die hebt natuurlijk, zo ja moeten we dat maar een gaan regelen toch?
Veel plezier met kokkerellen he:)

Hee ladies!

Ik voel me zo anders dan andere maanden.... Mijn borsten doen nu zelfs pijn zonder eraan te zitten... Heb een rommelend gevoel onder in mijn buik, varkensvlees vond ik in ene vies en ben er nu misselijk van...Daarnaast heb ik vannacht niet geslapen... Dat heb ik nooooooooooooit, echt nooit! Alleen toen ik de vorige keer zwanger testte, toen kon ik ook niet slapen (van enthousiasme denk ik) Zal mijn lijf meer weten dan ik weet??

Hmmzz!

Ook ik wil buikfoto's zien Jolien!!! Zet ze even op je hyves!

Liefs!

Wie weet Betty.. Ik heb nog steeds een gevoel dat in ieder geval 1 van jullie pos test.. gevoel gebasseerd op niets.. maar wie weet! Hopelijk allebei!

Bedankt voor jullie reactie's op mijn foto's. Buik(je) begint nu idd aardig te groeien..

Liefs, Mayo

Ho, iets te snel verstuurd!!

2 dagen voor mijn NOD getest, ik was zo beroerd gister en vandaag....3 testen er door heen gejaagd en als laatste een digitale, ZWANGER!

Ik kan het niet geloven... Sigaretten liggen al in de prullenbak!

Liefs, Betty

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
Betty - Zwanger! -27-09-2010

NOD's:

Jenny (JENNYBABEK)- NOD 18/01 - ronde 6 na mk- kind 1
Edith - NOD 7/1- ronde 7 na 2e mk - kind 3

heeej betty!

Echt waar?Jeetje gefeliciteerd zeg!!!Echt super voor je!!!Dan heb je wel vroeg positief getest zeg! En jij maar zeggen dat je nog niet zou gaan testen haha :p Nou geniet ervan! Wees alleen de digitale zwanger uit? Of de anderen ook?

Wil jullie allemaal best foto's van mn buik toesturen maar zet ze niet op hyves. Vind ik iets te persoonlijk. Moet eerst nog wel ff nieuwe maken want op de vorigen zie je echt nog niets.

Terug
Bovenaan