zwanger worden na een mk DEEL 2

ey meiden!

ten eerste: BETTYYYYY! eindelijk.. :D veel succes de komende weken.. k leef met je mee..:D

ten tweede: k lees weer dat t spannend is hiero.. jenny staat nog int wachtbankje en edith ook..
k hoop voor jullie dat t ook binnenkort zover is! k gun t jullie echt!

hier gaat t allemaal redelijk goed.. krijg nu wat last van kwaaltjes.. slapen word moeilijker omdat mn buik zo gaat hangen.. en mn spieren trekken af en toe wat.. maar verder mag ik niet klagen.. de kleine groeit goed (te goed:p) en trapt mn ribben blauw dus..

liefs!

Ohh Jenny ik vind het echt spannend! Hoop echt zo dat het raak is! Wanneer wil je gaan testen?

@Betty, Fijn dat je zo snel terecht kan! Echt top! Je weet dat ze dan nog geen hartje kunnen horen he? Maar misschien kan je al wel een vroege echo krijgen..

@Shari, Jij hier? Leuk weer eens wat van je te horen. Hoe ver ben je nu? Het trappen kan inderdaad flink fijnlijk zijn. Deze kleine smurf is een stuk kleiner maar al wel erg actief. Goed veel rust nemen..

Liefs, Mayo

Weet nog niet wanneer ik wil gaan testen. Denk miss vrijdag of zaterdag als er dan nog niks is. Zit nu namelijk ook een beetje stressen wat een oorzaak kan zijn. Mocht het deze maand niet zijn gelukt gaat het de volgende ronde zeker lukken. Heb net mijn laatste sigaret gehad en stop er mee. Gelukkig doet hij met me mee. Hij gaat een maand niet roken en drinken en wie weet helpt dat wel we zullen zien.

Heej,
Alles kan nog.. Er is nog geen spoor van je ongi dus wie weet ben je wel zwanger. Vergeet niet dat jij en je mannetje elkaar een poosje niet gezien hadden en afgelopen maand flink de schade hebben ingehaald.. Dus wie weet!
Zal het knap vinden als je zo lang kan wachten. Zal op zijn van de zenuwen nu!

Haha zou ik normaal ook zijn maar heb al genoeg stress/afleiding door de bruiloft geloof me dat verzet en neemt je gedachten wel in....toch t blijft spannend dat zeker denk er af en toe wel aan natuurlijk:)

Oh jenny wat goed! Ik ben zeer benieuwd en duim hard voor je! Als het mij gelukt is zal het ook zeker jou lukken!

Enne, met 7,5 week is er toch wel al hartactiviteit te horen? Dat is toch vanaf week 6 al zo??

Liefs!

Hoi betty,

Je kan wel hartactie zien op de echo, laten horen doen ze vanaf 12 weken pas. Doet de VK bij jou ook echo's?? Hier doen ze alleen echo's in het ziekenhuis ;) daar heb ik onderhand de deur zowat plat gelopen.
En hier trouwens nogmaals SUPER GEFELICITEERD!!!!

Jenny, spannend dat je nog aan het wachten bent!

Hier gaat verder alles ok

Liefs Jen

Aaarghhh ik moest de afspraak met de vk verzetten omdat ik een VERPLICHTE cursus heb die dag... Kan ze de rest van de week niet, dus is het een week later! Ben ik 8w3d!! Potverdikkie.,... Nog langer wachtten ggrrr

Liefs!

Terug
Bovenaan