zwanger worden na een mk DEEL 2

Betty, woehoeoeoeoeo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Zo vroeg al hormonen?
Dan worden het zeker 2, hihi....
super hoor.
en nu al kotsmisselijk, hm, hopelijk wordt dat wel minder, anders kun je je lol nog op...

Nou ja, geniet er lekker van....

Jeetje mina mensen...! Ben nog steeds een beetje overdondert hoor! Vanochtend een vlaag van misselijkheid gehad voor de rest vandaag nog helemaal niet. Ben benieuwd of het een vaste kwaal gaat worden of niet! Zou mooi zijn voor de hormonen maar minder voor mij hahaha!

Tjah.. Vannacht niet geslapen natuurlijk, heb echt een adrenaline kick! Mijn lover was natuurlijk helemaal hoteldebotel!

Merk jij al iets Jenny?

Liefs, Betty

Nee merk nog helemaal niks, ben alleen al de laatste paar dagen erg moe, maar ja ben woensdagnacht dan ook ff goed ziek geweest hield niks binnen dus dat zegt allemaal niks. Verder heb ik voor mijn doen wel behoorlijk wat afscheiding laatste dagen, maar ook dat zegt natuurlijk niks.
Word gewoon nog even afwachten dus en ja, anders volgende maand beter toch bedoel het zal ooit wel een keer gebeuren.
Hoe dan ook ben echt superblij voor je.
Vertellen jullie het al aan jullie ouders of wachten jullie daar nog ff mee? Hey en je vriendin was t toch? Jullie kunnen nu wel mooi samen zwanger lopen is toch ook leuk :))))

Wij zijn zo slecht geweest om het al te vertellen aan de mensen die ons dichtbij staan. En ja, mijn vriendin is een week verder dan ik, dus we gaan het mooi samen doen (is voor haar ook de eerste)

Morgen ga ik de vk bellen, hoop dat ik vlot terecht kan zodat ik wat gerust gesteld kan worden, en precies te horen krijg hoe ver ik ben!

Liefs Betty

Ps, ik had ook belachelijk veel witte afscheiding van de week ;-) Toitoitoi!

Hallo,
Betty, ik heb mijn enthousiastme al geuit via msn maar ik ben zo blij voor je! Echt super gefeliciteerd!
Ben benieuwd hoever je nu bent.. aangezien je gekke cyclus van vorige maand..
Hoe reageerde je omgeving? Hopelijk word het voor jou een zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes.. Bij mij begonnen ze pas met 6 weken.. zegt dus allemaal niets..

@Jenny,.. Morgen voor jou.. Echt spannend hoor! Zal de site goed in de gaten houden iig!

Liefs,

Sinds vrijdgnacht slaap ik niet meer normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Whehehehe toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was! Heb in de afgelopen 3 dachten wel 3 uur per nacht geslapen.... Ik ben moehoehoehoe en ik moet werken vanmiddag grrrr. Dat moet wel even rap verbeteren anders ga ik het niet lang volhouden zo! Straks slaap ik op mijn werk hihihi. Voor de rest alleen gigantische tieten, en gister zowaar alleen 's ochtends even misselijk geweest...De omgeving reageerde erg leuk! Iedereen was wel wat voorzichtig vanwege de vorige keer. Maar we zijn allemaal heel positief! Ik ga zo meteen ook de vk bellen... Kijken of ik er snel terecht kan!

Jenny: Ik duim voor je, het zou zo te gek zijn!!!

Liefs

Terug
Bovenaan