Jenny! Weer een dag verder... En en en en ??? Tjezus wat houdt jij het spannend gek! Het voel nu alsof ik moet wachtten voordat ik ga testen hahahahaha ik duim vandaag gewoon weer net zo hard door!
Jolien: Ik kan mijn vakantie niet er achteraan plakken, want in de zorg moet je verspreid je weken op nemen. Als dat niet zo zou zijn spaart iedereen zijn 5 weken op en neemt die dan in een keer op, en 2 personen kunnen nog tegelijk weg, maar het hele team (denk zomervakantie) zou anders tegelijk 5 weken weg gaan... Ik moet dus voor 1 mei 1 week opnemen, in de zomer minimaal 3 weken, en als ik over heb in het najaar nog 1 week. Daarnaast wil ik ook niet TE lang weg zijn van de groep, dan mis ik veel te veel! Dat zal nu ook wel het geval zijn hoor, maar ik moet nog even leren om het los te latelighahaha. Tot nu had mijn werk een gedeelde nummer 1 plek in mijn leven samen met me vriend. Gaat nu dus veranderen!
Ik zit zelf heel erg in de knoei hoe we het moeten gaan doen met oppas/kdv. Ik kan namelijk maar 1 DAGDEEL per week vrij vragen (dus of de ochtend of de avond) en daarnaast wil het kdv een vaste dag. Die kan ik niet geven ivm mijn onregelmatige diensten en ik vind het belachelijk om mijn kind naar het kdv te brengen als ik zelf vrij ben! Misschien dat uiteindelijk een gastouder het beste bij mijn ons en mijn werk past.... Maar goed, daar ga ik pas serieus over na denken als ik de 12 weken gepasseerd ben!
Weer niet geslapen vannacht. Vannacht was DE doodsteek van de vorige keer en had behoorlijke buikpijn, maar gelukkig alleen mijn darmen... Kan natuurlijk al een paar dagen amper poepen, maar laat wel scheetjes die ruiken als een gierton echt te smerig! Dames, ik ben officieel verder dan bij de vorige zwangerschap! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE!!