zwanger worden na een mk DEEL 2

He wat jammer nou dat je het moet verzetten shit man. Juist een week later brengt je in de stress neem ik aan....of niet? Maar met die periode weet je zeker dat je een hartje zult zien dus dat is dan wel weer een voordeel:)
Hier nog geen ongi :)))))

hej betty,

Das wel balen zeg! :( Kan me voorstellen dat je best zenuwachtig bent nu. Heb je enig idee hoe ver je kunt zijn. Cyclus liep niet helemaal regelmatig toch?
Op de echo kunnen ze het hartje idd wel zien met een week of 6 geloof ik maar horen doen ze idd nog niet. Kans is groot dat je het dan niet hoort en dat maakt je dan alleen maar zenuwachtig. Geniet er van meid. Don't worry!

@jenny: Spannend!!!Kan je het volhouden om niet te testen?!of vind je het te eng om te doen. Hoop het zo voor je! Dat zou echt super zijn!

Ik voel ukkie nu echt veel bewegen en schoppen. Geweldig gevoel is dat! :) Ik kijk nu al ontzettend uit naar mn verlof ..erg heh! Ik moet nog wel dik 3 maanden. Het mag zowiezo wel sneller gaan hoor! :))
Afgelopen weekend hebben we een ledikantje via marktplaats gekocht. Echt een hele mooie. Beetje antieke die we dan willen opknappen. Waarschijnlijk wit of roomwit. Ben er echt helemaal happy mee! :))

Nou ik zal even ontbijten (kom net mn bed uitrollen, Slapen kan soms zo lekker zijn!)

tot later! liefs

Oh jenny wat spannend! Ik hoop zo dat je het de komende 8 maanden niet meer word! Dat je het nog volhoud om niet te testen!

Volgens mijn berekeningen ben ik nu 4w4d. Als ik vrijdag haal dan ben ik verder dan vorige keer! Ik dacht dat ik met 5,5 week een mk heb gehad, maar ik heb het nog eens zitten terug te rekenen... het was met 4,5 week! Dus eigenlijk ben ik morgenochtend al verder dan vorige keer.... Oh dat voelt dan al zo veel beter! Vrijdag is nu mijn mijlpaal, dan heb ik 5 weken gehad en ga ik de 6de week in. Dat voelt goed!

Wat lekker Jolien dat je de kleine zo voelt kickboksen!! Moet een heerlijk gevoel zijn! Enne... jij vind dat je ver vooruit kijkt met je verlof, maar ik al helemaal! Heb al bedacht dat als alles goed gaat (waar ik vanuit ga want ik voel me totaal anders dan de vorige keer waarbij het misging) dan heb ik van 10 t/m 30 juli vakantie, dan hoef ik nog maar 1 week te werken en dan mag ik al met verlof!

Ik droom nog even verder... Voel me echt TE goed gewoon...

Liefs

Oh jenny wat spannend! Ik hoop zo dat je het de komende 8 maanden niet meer word! Dat je het nog volhoud om niet te testen!

Volgens mijn berekeningen ben ik nu 4w4d. Als ik vrijdag haal dan ben ik verder dan vorige keer! Ik dacht dat ik met 5,5 week een mk heb gehad, maar ik heb het nog eens zitten terug te rekenen... het was met 4,5 week! Dus eigenlijk ben ik morgenochtend al verder dan vorige keer.... Oh dat voelt dan al zo veel beter! Vrijdag is nu mijn mijlpaal, dan heb ik 5 weken gehad en ga ik de 6de week in. Dat voelt goed!

Wat lekker Jolien dat je de kleine zo voelt kickboksen!! Moet een heerlijk gevoel zijn! Enne... jij vind dat je ver vooruit kijkt met je verlof, maar ik al helemaal! Heb al bedacht dat als alles goed gaat (waar ik vanuit ga want ik voel me totaal anders dan de vorige keer waarbij het misging) dan heb ik van 10 t/m 30 juli vakantie, dan hoef ik nog maar 1 week te werken en dan mag ik al met verlof!

Ik droom nog even verder... Voel me echt TE goed gewoon...

Liefs

haha dat mag toch?! Erg leuk een beetje vooruitdromen! ;)

Mooi dat je je nu zo anders voelt betty! Hoor wel vaak dat dat een goed teken is (al wil het niet altijd iets zeggen)Het komt vast goed! Wil je trwns niet vakantie opnemen als de kleine er is? jij zit natuurlijk wel laat dan maar toch..Ik heb mn vakantie achter mn verlof aangeplakt. Ben ik lekker van mei tot bijna half september vrij :p...als het me lukt 4 weken vooraf met verlof te gaan ipv 6 weken. En ik heb mn ouderschapsverlof ook al geregeld. Ga van 4 naar 3 dagen. Nu zijn we nog aan het puzzelen welke dag ik verlof op ga nemen. Nu ben ik al de dinsdag vrij dus lijkt mij wel ideaal om dan de woensdag erbij te nemen. Dan heb ik midden in de week een weekend. Vind 1 dag vrij ook altijd zo snel voorbij gaan en om en om vrij zijn lijkt me een beetje verwarrend (voor het kindje en mezelf)maargoed we zien wel. Wel een leuk vooruitzicht in ieder geval!

Hallo,
Nog steeds zo spannend hier! Ben echt nieuwsgierig!
En Betty, het is heel logisch dat je droomt en vooruit denkt.. dat moet je ook vooral doen! Vooruit kijken en er van gaan genieten! Als je nog maar niet als een koopmaniak te keer gaat, kan dat toch helemaal geen kwaad! (Bedoel dan kinderkamers en andere dure dingen..) Wel top dat je nu anders voelt als bij de MK. Had ik ook. Voelde me toen helemaal niet zwanger.. en nu had ik dat wel. Het is wel nog steeds heel onrealistisch. Misschien komt het omdat het druk is en dat Keano rond loopt. We zijn nu voor kaartjes etc aan het kijken. Ons oog is al op een mooi kaartje gevallen! Over kaartjes gesproken, mocht je er 1 willlen, stuur dan je adres even via een privebericht (heb jullie allemaal op hyves...) dan stuur ik er 1 op!
Ook ideeen voor de kinderkamer nu. Keano heeft een (hele stoere!) CARS kamer en de babykamer schuift door naar de kleine. Nu nadenken over behang, gordijnen en details. Vind babytijgertje erg leuk. Denk dat het in die trant zou zijn..

@Jolien, ik heb ook echt zo'n kickboxer! Helaas ligt de kleine nog steeds verkeerd.. Hij ligt al 3 weken met zijn benen naar beneden maar gelukkig heeft hij nog alle tijd om te draaien! Morgen heb ik de 20 weken echo. Ben wel een beetje nerveus!
Ik heb trouwens ook 2 dagen achter elkaar vrij en ik vind het helemaal niet ideaal. Misschien heeft het er mee te maken dat keano natuurlijk al 2 is maar 2 dagen achter elkaar iets leuks verzinnen om het te vermaken is niet heel makkelijk. Zeker als je daarnaast ook nog wat aan je huishouden wilt doen. Ik vind het prettiger als het een dag vrij is, en dan weer een dag werken. Helaas gaat dat niet want er is op donderdag geen plek op het kdv. en dinsdag moet ik aanwezig zijn..

Liefs,

Jenny! Weer een dag verder... En en en en ??? Tjezus wat houdt jij het spannend gek! Het voel nu alsof ik moet wachtten voordat ik ga testen hahahahaha ik duim vandaag gewoon weer net zo hard door!

Jolien: Ik kan mijn vakantie niet er achteraan plakken, want in de zorg moet je verspreid je weken op nemen. Als dat niet zo zou zijn spaart iedereen zijn 5 weken op en neemt die dan in een keer op, en 2 personen kunnen nog tegelijk weg, maar het hele team (denk zomervakantie) zou anders tegelijk 5 weken weg gaan... Ik moet dus voor 1 mei 1 week opnemen, in de zomer minimaal 3 weken, en als ik over heb in het najaar nog 1 week. Daarnaast wil ik ook niet TE lang weg zijn van de groep, dan mis ik veel te veel! Dat zal nu ook wel het geval zijn hoor, maar ik moet nog even leren om het los te latelighahaha. Tot nu had mijn werk een gedeelde nummer 1 plek in mijn leven samen met me vriend. Gaat nu dus veranderen!

Ik zit zelf heel erg in de knoei hoe we het moeten gaan doen met oppas/kdv. Ik kan namelijk maar 1 DAGDEEL per week vrij vragen (dus of de ochtend of de avond) en daarnaast wil het kdv een vaste dag. Die kan ik niet geven ivm mijn onregelmatige diensten en ik vind het belachelijk om mijn kind naar het kdv te brengen als ik zelf vrij ben! Misschien dat uiteindelijk een gastouder het beste bij mijn ons en mijn werk past.... Maar goed, daar ga ik pas serieus over na denken als ik de 12 weken gepasseerd ben!

Weer niet geslapen vannacht. Vannacht was DE doodsteek van de vorige keer en had behoorlijke buikpijn, maar gelukkig alleen mijn darmen... Kan natuurlijk al een paar dagen amper poepen, maar laat wel scheetjes die ruiken als een gierton echt te smerig! Dames, ik ben officieel verder dan bij de vorige zwangerschap! JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE!!

Nog geen ongi hier, en door een rommelige ochtend geen tijd gehad om te testen:S En ja ik ben een miep die het alleen in de ochtend wil.
Denk dat ik zaterdag ga testen dan maar....hopen dat ongi uitblijft tot die tijd :)

Terug
Bovenaan