zwanger worden na een mk DEEL 2

Ja ik weet het dat ik nog niet zou testen.... Maar ik heb zulke zere borsten/rug en zoooooooo moe... Dat ik echt dacht van, ik waag het erop!

Ben nog een beetje van slag hoor! En mijn hubby is niet eens thuis... grrrr

Liefs Betty

BETTYYYYYYYYYYYYY YESSSSSSSSSSSSS!!!
echt geweldig, en nog mooier dat de test al zo vroeg pos aangeeft zeg, dat betekent alleen maar dat je genoeg hormonen aanmaakt echt helemaal te gek dit:)))))))

Moet t ff kwijt ben zo blij voor je dat ik er helemaal een traantje om heb gelaten net:) Belde meteen me vriend om te zeggen dat er weer een zwangere bij is op t forum ook die reageerde vet leuk.
Ennnn....hoe laat komt ie thuis en hoe vertel je het:))) echt geweldig dit echt

Ik heb hem natuurlijk allang al gebeld!! Maar hij is pas rond 3 uur thuis, hoop dat ik het red om wakker te blijven! Ik weet echt niet waar ik met mezelf heen moet hahahah echt zo raar!!!

Logisch je had je er deze keer ook niet op ingesteld in tegenstelling tot de vorige rondes.
Ga anders ...na ja nee is geen optie wat ik wou zeggen want dat lukt je nu toch niet meer. Wou zeggen ga ff liggen ofzo en zet de wekker gewoon voor wanneer hij thuiskomt. :))))))0

hahahahaha nee dat ga ik niet redden nee!!

Het is wel goed nieuws dat ik 2 dagen voor mijn NOD positief test, en in de avond, en met een gewone test (geen vroege) dus super veel hormonen zou je zeggen!! Joepie!

haha ja indd kan alleen maar goed zijn.....succes met je mannetje straks.
Ik ga me bed opzoeken ben moe en me hoofd knalt uit elkaar grrr.
Wel ff laten weten morgen hoe die reageerde he:)))

Terug
Bovenaan