zwanger worden na een mk DEEL 2

Nog niet getest maar ook nog geen ongi hier, ben wel erg zenuwachtig nu, ben er eerlijk gezegd van overtuigd dat ik niet zwanger ben en morgen ongi word....we zullen zien

Ga zaterdag testen, ben er namelijk heilig van overtuigd morgen ongi te worden en.....ben eerlijk gezegd bang dat als ik in de ochtend test en vervolgens de ongi morgen volgt ik een beetje teleurgesteld ben. Als ik morgen nog niet ongi ben geworden durf ik er zaterdag wel een testje aan te wagen....pfff erg zenuwachtig hoor hoop natuurlijk dat mijn gevoel fout zit maar ja...nog 1 dag afwachten dus

nou succes meid!hoop het voor je! Staar je niet te blind op dat je nog geen kwaaltjes hebt...alles kan. Bij mijn 1e en nu 2e zwangerschap begon ik pas met 6 weken kwaaltjes te kijgen. Good luck!

liefs

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH jenny!!!! Je houd het gewoon de hele week spannend! Pfff! Ik zou het niet kunnen hoor!!

Hier nu 5 weken... Ga de 6de week in! Het begint nu een beetje door te dringen dat ik zwanger ben en kan het ook een beetje los laten... Gelukkig maar want de tijd schiet anders maar niet op!

Liefs!

Dames begin hem nu wel te knijpen hoor, weet niet meer wat ik moet denken, heb van beide dingen geen symptomen, ja van ongi 1 namelijk scheten laten whahaha. Alleen er is nog steeds geen ongi terwijl ik het altijd meteen in de ochtend word dus owhh zit nu echt te stressen hier. Me gevoel zegt echt dat ik ongi word dus misschien vanmiddag nog. Mocht het niet zo zijn gaat er morgen even een test tegenaan....ben zo zenuwachtig weet ff niet waar ik t moet zoeken. Ga me ma maar even bellen misschien dat ze wel mee wil shoppen vanmiddag moet toch de stad in voor ondergoed onder me trouwjurk kan ik mezelf net zo goed meteen even uitleven met een paar nieuwe schoenen en een broek ofzo......Jullie horen het vanaaf nog wel of ik t ben geworden

Terug
Bovenaan