zwanger worden na een mk DEEL 2

Helpppppppp, ik zit nu zooooo in de stress ging net naar de wc en had wat licht roze afscheiding op mijn papier zitten.....ben nu zo bang wat er gaat gebeuren, is dit het begin van mijn ongi of komt het ergens anders door damn heb dit nooit gehad bedoel als ik ongi word word ik het ook normaal ehm ja wat ik bedoel is dat mijn bloed helder rood is en ook in me urine zit en nu had ik alleen een soort van slijm achtig iets beetje zacht roze niet rood. Hoop zo dat de ongi niet doorzet en het wat anders is....hou jullie op de hoogte

Precies ;) testen. Ik heb de eerste dagen na mn NOD ook roze afscheiding gehad en ben nu dus toch alweer bijna 21 weken zwanger.

Weet trouwens niet of jullie de komende tijd nog veel van me zullen horen. Moet het erg rustig aan doen. Ben net terug uit het ziekenhuis. Was behoorl,ijk uitgedroogd (door het nog steeds spugen) en heb 1,5 dag aan het infuus gehangen om de troep uit mn bloed en urine te krijgen. Hoop echt dat dit de laatste keer opname was tot mn bevalling ;)

Jenny, ik wacht vol spanning op je uitslag ;)

Liefs Jen

Precies ;) testen. Ik heb de eerste dagen na mn NOD ook roze afscheiding gehad en ben nu dus toch alweer bijna 21 weken zwanger.

Weet trouwens niet of jullie de komende tijd nog veel van me zullen horen. Moet het erg rustig aan doen. Ben net terug uit het ziekenhuis. Was behoorl,ijk uitgedroogd (door het nog steeds spugen) en heb 1,5 dag aan het infuus gehangen om de troep uit mn bloed en urine te krijgen. Hoop echt dat dit de laatste keer opname was tot mn bevalling ;)

Jenny, ik wacht vol spanning op je uitslag ;)

Liefs Jen

Jen!!! Wat is dat nou? Dat hadden we niet afgesproken!! Ik schrik hier van! Hopelijk knap je snel weer op!

Jenny, roze afscheiding zegt helemaal niets.. Het kan heel goed innesteling zijn.. Jen en Jolien hebben het ook gehad en allebei hardstikke zwanger! Spannend!

Terug
Bovenaan