zwanger worden na een mk DEEL 2

Shit het heeft doorgezet op naar weer een volgende ronde dus en het lijkt erop dat ik mijn patroon van voor de mk terugkrijg. Helaas volgende ronde is van Edith en mij :))) Wel stop ik vanaf nu met roken ben benieuwd of dat effect zal hebben shit baal dr wel een beetje van hoor.

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
Betty - Zwanger! -27-09-2010

NOD's:

Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/02 - ronde 6 na mk- kind 1
Edith - NOD 7/1- ronde 7 na 2e mk - kind 3

Was de ronde vergeten aan te passen

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)
Betty - Zwanger! -27-09-2010

NOD's:

Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/02 - ronde 7 na mk- kind 1
Edith - NOD 7/1- ronde 7 na 2e mk - kind 3

heh balen zeg! :(( Dacht echt even dat het ook raak was bij je...nou echt volgende keer gaat het vast lukken! Heel veel geluk in ieder geval! Ook voor edith natuurlijk!!!

@jen: jeetje das wel even schrikken zeg! Wist niet dat je echt zo veel last van misselijkheid hebt trwns. Nou hopen dat dat straks een beetje minder wordt (meestal wel als je de 12 weken bent gepasseerd toch?) sterkte en rustig aan

Zo echt een lekker relaxt dagje gehad vandaag. Beetje rondgewandeld door delft. Cappuccino gedronken..yummie :) en nu is mn vriendje aan het koken :p erg fijn.
Had ik al verteld dat we een antiek ledikantje via marktplaats hebben opgescharreld? Ga hem dit weekend verfen..beetje roomwit. Zo wordt ook de commode en dan op 1 wand willen we foto behang..beetje bos/natuurachtig. Heb er helemaal zin in! :)
Kleintje weer veel gevoeld deze week. Erg leuk :))) a.s dond weer naar de vk.

Oh ik wil wel mijn buikfoto's etc doormailen naar jullie maar heb niet van iedereen het adres of hyves. Zou ik dat mogen hebben? van jen en jenny, edith en betty vlgns mij.. (tenzij jullie dit zelf niet willen natuurlijk)

lief Jolien

Hey jolien ik ben wel nieuwsgierig mijn mailadres is Jenny.de.Ruyte@Live.nl ben benieuwd.

Betty ik liep iedere keer al gelijk met jou dus tja moet ik ook gelijk lopen in het aantal rondes he :p
Let maar op volgende maand komen ik en edith ook met goed nieujws

Dat zal me niks verbazen... Ik zou zeggen, ik daag jullie uit! Het is wel bewezen dat als het ons lukt dat het jullie ook gaat lukken!

Euhm Jolien... Jenneke is al lang al over de 12 weken heen. Volgens mij is ze al halverwege want het kindje wordt eind mei gehaald... :)

Mijn mail is trouwens eschoutsen@hotmail.com

Liefs!

Hey dames,

@jolien, ik ben een week na jou uitgerekend :p dus de hoop dat het na de 12de week over gaat is bij mij een beetje ver te zoeken, morgen alweer 21 weken ;) is het omgekeerde getal, misschien helpt dat :p hahaha.

Jenny, balen dat het heeft doorgezet, hopen dat deze ronde meer geluk heeft voor jou en edith.

Volgend weekend gaan we ons zoontje naar zn nieuwe kamer verhuizen. We hebben daar een grote boswand en de wand ertegenover hebben we een hele grote muurschildering. Misschien is het een idee om met ons clubje een hyves te openen?? kunnen we naar hartelust foto's plaatsen en met elkaar kletsen zonder dat we iedere keer naar pagina ........200 verdwijnen?

Liefs Jen

wist dat je rond de 21 weken bent :p maar daarom zou het toch juist nu minder moeten zijn? één van de weinige ongelukkigen die het daarna dus nog steeds heeft :(( heb je dat de vorige x ook gehad? heb je ook medicijnen trwns? (sorry als je dat al eens hebt gezegd...btje vergeetachtig) Vind dat van een hyvespagina geen slecht id trwns!

Terug
Bovenaan