Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hyves lijkt me ook geen slecht idee... Alleen kan ik er bijvoorbeeld nog niet lid van worden.. Kan pas als de hele wereld mag weten dat ik zwanger ben! Heb namelijk ook collega's tussen mijn hyves vrienden zitten....
Jenny, bah, toch doorgezet dus. Nou, voor ons allebei ronde 7. Hopelijk wordt dat ons geluksgetal!!!
Ik wil trouwens liever niet mijn e-mail of hyves hier plaatsen. Kan nu heerlijk vrijuit kletsen hier. Zou me minder vrij voelen als ik het idee kreeg dat bekenden meelezen....
Ik ging ff een foto maken van mijn buik (yep ik groei!) om het mailen naar me moeder. Ik heb hem ook naar een paar meiden van hier gestuurd (mayo, jen, sjaar en astrid geloof ik, andere mails had ik niet) dacht dat jullie dat misschien wel leuk zouden vinden. Zo niet, dan gooi je hem lekker weg!
Edith: Wanneer is jou NOD weer? Dan steek ik op tijd een kaarsje aan!
@betty: k dacht dat jij geen strakke kleding droeg maar geweldig hoor die foto.. wees er maar trots op!!
(ennuh.. weet de halve wereld t al?)
@edith en jenny: k weet echt zeker dat jullie ronde snel komt.. t moet toch een keer raak zijn!!
@marjoleine: hoe ist het met jou? allemaal een beetje te bolwerken? en hoe staat t met de babykamer? keano heeft wel een gave kamer gekregen trouwens!!
@jen: hoe ist nu? las dat je n paar dagen int ziekenhuis gelegen had vanwege uitdroging? gaat t verder wel redelijk?
@allemaal: de kleine kan komen (maar mag nog even blijven zitten) kamertje is zo goed als klaar.. kinderwagen besteld en vandaag ook de geboortekaartjes.. spannend!
en nu... op naar gym (jaja.. zwangerschapsgym..)
Heej,
Fijn dat alles zo goed gaat shari! Toch fijn als alles in orde is!
Wij zijn nu een flink eind op weg. van het weekend gaan we behang trekken en misschien de week er op behangen. Kaartje hebben wij ook al gezien en half februari een afspraak bij de drukker over de details.
Keano's kamer is inderdaad erg gaaf. Hij is er zelf ook helemaal van onder de indruk van! Heb gelukkig veel positieve reactie's!
Vandaag ging het helemaal niet lekker hiero.. Een flauwte gehad op het werk ondanks dat ik gewoon had gegeten.. de hele dag licht in mijn hoofd geweest en ben ik ook heel erg emotioneel.. zo lekker naar bed en hopelijk gaat het morgen een stuk beter!
Betty: 5 februari!!!! Lief dat je dat wil doen.
Heb niet het gevoel dat het wat gaat worden, weet ook niet waarom.....
Sjaar; fijn dat het allemaal klaar is, hoever ben je nu dan?\
Mayo, oei, balen dat je je niet lekker voelt...weer een beetje bijgetrokken? of is je Hb te laag of zo?