zwanger worden na een mk DEEL 2

Ach meid toch! Maar het was ook wel erg optimistisch om gewoon aan het werk te gaan, toch? En ook opeens ontzwangeren. Al die hormoonwisselingen, daar word je hartstikke labiel van. En natuurlijk het verdriet om dit verlies, hoe vroeg ook.
Betty, neem de tijd voor jezelf. Zo'n tweede mk hakt er superhard in hoor! Is het vloeien inmiddels gestopt?

Het is zo goed als gestopt nu, nu is het meer wat bruine afscheiding nog. Wel fijn hoor, de vorige keer bloedde ik echt ruim een week lang. Nu was het maar 2 dagen echt heftig.

Misschien was het wat optimistisch, maar dat ben ik ook van mezelf. Nu heb ik eerder wat depressieve dagen, waarin ik niet weet wat ik wil. Het enige wat ik wel weet is dat ik niet alleen wil zijn en dus wel zorg dat ik elke dag met iemand afspreek. Anders heb ik geen reden om me aan te kleden, en blijf ik maar in me uppie binnen hangen. Ik heb net mijn kledingkast opgeruimd en 3 vuilniszakken gevuld. Ruimte in huis = ruimte in me hoofd denk ik zo. Ik heb nog wat kleding waar ik over twijfel, als ik over een paar dagen geen ja of nee weet gaat het alsnog weg. Ik wil nieuwe, vrolijke kleding en ga morgen ook even te winkelen. Misschien dat ik daar weer wat vrolijker van wordt!

Liefs

Betty, goed van je dat je wat afleiding zoekt, bovendien nieuwe kleding kopen is altijd leuk toch?

Moet zo naar de tandarts voor een kanaalbehanden eling:S En owh hier heb ik de uitnodiging voor de bruiloft binnen, maar nu hebben ze eerst mijn naam gedaan en daarna de naam van me vriend, terwijl ik dat andersom had besteld en volgens mij hoort de naam van de man ook voorop...toch? Misschien kan ik het ook wel zo laten bedoel de kaart is verder gewoon helemaal oke...wat vinden jullie?
Het komt nu trouwens wel allemaal heel dichtbij en word behoorlijk zenuwachtig hoor. Volgende week vrjdag de 19e dus gaan we in ondertrouw en daarna vieren we het bij mijn ouders aangezien me ma die dag ook jarig is. Nou goed ik ga maar even moed verzamelen om naar die tandentrekker te gaan grrr

Goedemorgen,
Ik kon een paar dagen niet op de site maar zie dat jullie er geen last van hadden. Vreemd..

@Betty, Als ik jouw verhalen zo lees vind ik je zo ontzettens sterk. Onderschat het alleen niet. Neem even de tijd om weer te herstellen zowel fysiek als lichamelijk. Dat is niets om je voor te schamen.. Ook al ben je een echte optimist. Het enige wat ik zo hoop voor je is dat zodra jullie er weer klaar voor zijn, het snel mag lukken en dat het deze keer goed gaat. Vind het moeilijk de goeie woorden te vinden.

@Edith, hoe is het nu met jou? Ik heb totaal geen idee hoe het er momenteel bij jullie voorstaat. (schaam schaam) Heb je binnenkort weer een NOD of zit je weer op het wachtbankje?

@Jenny, trouwen is ook hardstikke spannend! Het is wel een verbintenis voor het leven etc. en het kost veel geld dus het is niet gek dat je wilt dat alles goed gaat. Ondertrouw stelt echt helemaal niets voor. Gewoon een zakelijk bespreking.. Maar zodra je die hebt gehad, gaat het hard naar het aftellen voor de grote dag!

@Betty, heel leuk dat je langs komt! Echt. Zorg er voor dat de koffie klaar staat!

Liefs, Mayo

He dames,

@Jenny: Als jij het goed hebt aangegeven, en je hebt daar nog een bewijsje van, kan je gewoon eisen dat hun het gratis opnieuw doen voor je. Ik vind namelijk ook dat de naam van de man voorop hoort, maar ja, om er nou weer een paar honderd euro voor neer te leggen??

@Mayo: Het is de planning dat ik langs kom ja! Moeten we wel hopen dat het weer een beetje knap is tegen die tijd, want ik ga geen 180 km rijden met gladheid en files! En ik vind het zelfs al moeilijk om de goeie woorden te vinden om het zelf te beschijven dus het is geen probleem als jullie het dan al helemaal niet weten...En euhmm, ik lust geen koffie ;-) Voor mij graag thee!

Heel veel liefs!

Gelukkig de kaarten worden opnieuw gedrukt. Ze hadden inderdaad een fout gemaakt gaven ze toe.
Heb net de bruidstaart ontworpen en naar de maakster gebracht. Morgen avond gaan we proeven welke smaak we willen en moet zeggen zie daar natuurlijk helemaal niet tegenop hahaha.

Edith net wat Mayo ook al vroeg wanneer is jou NOD? Mijne is 22 feb:S

Mijn NOD is 2 maart. Maar denk al eerder. Laatste tijd korte cycli van 25-27 dagen.
Nu vruchtbare dagen. Merk het aan transparant slijm en heeeeeeeeeeeeeel veel zin!!! Hihi.
Dus dan zou het idd weer een korte cyclus zijn. Want vandaag is dag 10 van mijn cyclus.
Heb goed gevoel over deze maand. Had ik vorige maand niet. Hopelijk krijg ik niet een te grote teleurstelling straks...
In ieder geval maken we goed gebruik van de vruchtbare dagen!!!
Nou afwachten maar weer. Jenny, eerst ben jij aan de beurt met je NOD.

Heb geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen waren/zijn. Had vanaf begin van me cyclus tot ong 3 dagen terug redelijk veel afscheiding en nu niet meer. Zeker is dus dat ze alweer voorbij zijn. Hoop zo dat deze maan raak is anders word mijn volgende NOD 22 maart en als alles de vorige keer goed was gegaan was ik 10 maart uitgerekend:( Wat gaat het snel zeg er zijn alweer bijna 8 maanden voorbij sinds de mk. Snap niet waarom het nu zolang duurt vorige keer was het in de tweede maand meteen raak.....na ja ik geef de moed nog niet op ooit zal het wel lukken....denk ik

Terug
Bovenaan