Goedemorgen,
Ik kon een paar dagen niet op de site maar zie dat jullie er geen last van hadden. Vreemd..
@Betty, Als ik jouw verhalen zo lees vind ik je zo ontzettens sterk. Onderschat het alleen niet. Neem even de tijd om weer te herstellen zowel fysiek als lichamelijk. Dat is niets om je voor te schamen.. Ook al ben je een echte optimist. Het enige wat ik zo hoop voor je is dat zodra jullie er weer klaar voor zijn, het snel mag lukken en dat het deze keer goed gaat. Vind het moeilijk de goeie woorden te vinden.
@Edith, hoe is het nu met jou? Ik heb totaal geen idee hoe het er momenteel bij jullie voorstaat. (schaam schaam) Heb je binnenkort weer een NOD of zit je weer op het wachtbankje?
@Jenny, trouwen is ook hardstikke spannend! Het is wel een verbintenis voor het leven etc. en het kost veel geld dus het is niet gek dat je wilt dat alles goed gaat. Ondertrouw stelt echt helemaal niets voor. Gewoon een zakelijk bespreking.. Maar zodra je die hebt gehad, gaat het hard naar het aftellen voor de grote dag!
@Betty, heel leuk dat je langs komt! Echt. Zorg er voor dat de koffie klaar staat!
Liefs, Mayo