zwanger worden na een mk DEEL 2

Nee ik heb geen kramp.. Had ik de vorige keer ook niet trouwens... Wilt dus echt geen garantie geven dus voor een miskraam!

Ik moet wel ff zeggen dat ik net naar de wc ging en geen eens een stipje bloed had...! Voor het eerst sinds 15:00 uur vanmiddag!!! Krijg toch weer een beetje hoop!

Kijken hoe de nacht gaat verlopen en morgen overdag... Maandag belt de gyn mij... Ben erg nieuwsgierig...

Liefs

Hey na ja als je net niks meer had is dat toch weer een beetje positief:) Nu hopen dat het dan ook zo blijft ik duim voor je. Ik kijk morgen meteen ff of je alweer wat nieuws hebt

Hmm ik kan er geen pijl meer op trekken... Nu is het al de hele tijd vergelijkbaar met de menstruatie... inclusief de buikpijn...

Maandag maar even afwachtten denk ik..

Hier een miskraam... GODVERDOMME!! Sorry voor de gelovigen onder ons...

Ik bloed als een gek... dus kan het alleen maar geloven... shit man... Hier denken we er even aan om een kleine stop in te lassen...Gewoon even ene paar maanden ergens anders mee bezig zijn... Maar dat is mijn gedachte misschien nu. Ik zie het wel even..

liefs

hej Betty,

Ik lees je berichtjes nu net pas (ben druk geweest en op verjaardagsvisite vandaar)Maar wat ontzettend rot voor je zeg :(( echt heel naar :( Zit hier te denken wat ik allemaal tegen je kan zeggen maar ik weet het niet..vind het gewoon heel rot en kan me voorstellen dat je je ontzettend verdrietig voelt. Wens je echt heel veel sterkte toe!

liefs Jolien

Buikpijn is over, heb net het vruchtje verloren.. Heb het uit de wc gevist (sorry voor de ranzigheid) maar ben wel heel blij dat ik het gezien heb.

De eerste schok is voorbij, en ben vandaag ook niet te werk geweest. Vriendlief heeft afgebeld omdat ik belachelijk veel pijnstillers op had, maar voel me een stuk beter. Morgen begint het oude leven gewoon weer...

Liefs

Betty sorry dat ik niet eerder kon reageren maar het internet lag eruit. Vind dit echt heel erg allemaal. Of je nu een stop inlast of niet luister goed naar wat je lichaam en geest je vertellen. Weet verder niet goed wat te zeggen :(

Terug
Bovenaan