zwanger worden na een mk DEEL 2

He dames!

Het vloeien is hier alweer over. Nu dus afwachtten wanneer ik weer ongesteld ga worden... Vind dat altijd zo bagger he... Niet weten wanneer je je weer kan aanmelden bij het Rode Kruis...

Morgen om 09:30 bij de gynacoloog zijn, ben erg nieuwsgierig wat ze allemaal gaat zeggen en welke onderzoeken ze wilt gaan doen. Ik houd jullie op de hoogte!

liefs

Betty, fijn dat het vloeien over is. Tja, na zo'n mk is altijd weer afwachten wanneer je weer ongi wordt...Is het HCG weer uit je lijf? Ik bedoel, heb je weer negatieve testen?
spannend morgen. Veel succes bij de gyn...

Ik heb geen testen meer gedaan om te kijken of het HCG uit mijn lijf was...

Vandaag geweest bij de GYN en we gaan morgen bloed geven (vandaag was het daar zooooo aso druk) voor een chromosomen onderzoek en bij mij nog wat onderzoeken (bloedstolling, trombose volgens mij)

Ze heeft ook een inwendige echo gemaakt en alles zag er goed en schoon uit. Geen rare dingen in de baarmoeder oid. Ze zag zelfs een eitje zitten en vertelde dat de eisprong met 2-4 dagen eraan kwam. Klussen dus!! Heb alleen afgesproken dat we een rustpauze hier gaan houden (wat inhoud dat ik niet zou berekenen wanneer mijn eisprong is om het weer wat leuk en minder verplicht te maken) maar ja... dan hoor je dit van de gyn! Even verbloemen dus...

Liefs!

Hai meiden,

even een kort berichtje van mij.. Ben namelijk weer aan het werk en moet nu echt even mijn hoofd op andere dingen zetten dan die cijfertjes 78542378239591235123785...

@Betty, fijn dat je nu iig serieus word genomen en dat ze wat gaan doen. Hopelijk komen er geen schrikbarende dingen uit voor jullie. Hopelijk horen jullie dan bij de catogorie.. gewoon pech. als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik hoop echt zo voor je dat je nu kan klussen en dat het snel weer raak is.. en dat het blijft!
Wel fijn om te weten dat je ondanks je mk vrij snel weer een eisprong hebt. Je hoort soms enge verhalen daarover!

@Jenny, bijna ondertrouw! vrijdag toch? Nog even en jij bent het middelpunt en gaan jullie gewoon echt trouwen!

Bij ons is het momenteel rustig. Met de kinderkamer bezig en ik probeer me verder niet al te druk te maken. Veel last van harde buiken en de vk wil eigenlijk dat ik 50% minder gaat werken. Zelf voel ik daar weinig voor.. Volgens mij komen de harde buiken niet van de werkdruk.
Aankomend weekend komt Vallie er ook weer bij en hij blijft de hele vakantie bij ons. Gaat dus erg druk worden. Ga het er dus even van nemen deze week!

Liefs, Mayo

Oh wat ik trouwens nog vergeten was te vertellen... Bij de eerst volgende zwangerschap moet ik onder controle blijven van de gyn... Pas met haar toestemming mag ik over naar de vk... Geeft wel een fijn gevoel ook verder. De kans trouwens dat er wat gevonden wordt in ons genetisch materiaal waardoor dit gebeurt is maar 2%...

Als de Vk wilt dat je minder gaat werken Mayo, waarom zou je het dan niet doen? Je krijgt volledig doorbetaald! Ik zou het er van nemen hahahaha

Liefs

Owh Betty dat is dan vrij snel weer dat alles op gang komt. Wel prettig lijkt me toch?

Mayo leuk dat Valerio in de vakantie komt:) Inderdaad kun je nu wel beter even je rust nemen.
Over die harde buiken zit daar een risico aan of niet, anders zou ik indd minder gaan werken ook al sta je daar niet helemaal achter. Vrijdag gaan we in ondertrouw ja en dan nog maar een kleine 5-6 weken en het is zover. Zenuwen lopen nu echt hoog op hier hoor :p

Heb niet echt iets interessants te melden. Weekend was carnaval natuurlijk dus heb me mannetje ff de inburgeringscursus daarvan gegeven whahahaa. Verder moet k zeggen besef nu pas dat mijn NOD al maandag is:S Heb helemaal niet aan het zwanger zijn/worden gedacht eigenlijk laatste tijd. Wel denk ik dat ook deze ronde helaas weer op niks uitloopt...noem het gevoel of wat dan ook maar dat denk ik erg sterk

Wat een rust hier..

@Jenny, nog een paar daagjes. HOpelijk zit je gevoel er naast.. zal wel fijn zijn!

@Betty, wel fijn dat je nu iets meer gerustgesteld bent. De kans dat het genetisch is zo klein.. moet haast gewoon domme pech zijn. Hopelijk is het snel weer raak en blijft het zo! Hoe gaat het verder met je?

Met mij nu iets minder. Voel me zo ziek als een hond. Hoest mijn longen uit mijn lijf en mijn hoofd zit helemaal vol. Jakkes! Rustig aan dan maar. Dat over gedeeltelijk werken.. Ik kijk het nog even aan en anders misschien toch maar toegeven.. Ik zie het nut niet echt.. Ik kan wel halve dagen werken maar dan ga ik thuis weer aan de slag en ben ik nog drukker dan op het werk. Kan ook niet de bedoeling zijn. Kan me zelf namelijk niet remmen tot niets doen.

Liefs,

Volgens mij zitten we weer in een dip hiero... :D

Ja hier gaat het wel goed, moet ergens mijn ei hebben nu, of al gehad. Gewoon om de dag geklust, ben er nu niet zo veel mee bezig. Het idee van niet zwanger mijn vrijgezellenfeest ingaan en de trouwerij lijkt me ook wel erg fijn. Maar we gaan natuurlijk niet stoppen met zwanger proberen te worden. Ik laat het gewoon een beetje op zijn beloop...

@Jenny: wel spannend weer hoor, je NOD!!! Ik krijg er weer helemaal de kriebels van... voor jou nod notabene hahah

@Mayo: Ik ben net zo als jij... Altijd bezig... Maar misschien moet je straks toch echt toe gaan geven... Waarom niet lekker een boekje pakken en de benen omhoog als je halve dagen gaat werken? En nee, het is niet de bedoeling om je werk van een dag, af proberen te krijgen op een halve dag... Daar zijn ze niet voor, kan je net zo goed fulltime blijven werken hahahaha

Mijn NOD zal 2/3/4/5 maart zijn ergens... Volgens de gyn dan...

Liefs

Terug
Bovenaan