zwanger worden na een mk DEEL 2

Edith je bent indd de eerste spannend!!!

Betty: even afwachten dus wat je cyclus gaat doen he? Hopelijk heeft de gyn het bij het rechte eind en loopt alles netjes door zonder lang te hoeven wachten.

Ja inderdaad balen, aan de andere kant kan ik vanaaf wel een lekker glaasje drinken me ma is ook jarig vandaag. En och ik maak me er niet meer zo druk om, wil het graag hoor begrijp me niet verkeerd maar ben nu op het punt beland dat ik me erbij neer heb gelegd dat het minimaal een jaar kan duren dus zenuwlap ik nu ook iets minder hihi. En mocht het eerder gebeuren spring ik natuurlijk een gat in de lucht. Ik weet trouwens ook niet precies wanneer mijn NOD zou zijn bedoel nu is het weer eerder, dus ben van deze cyclus uitgegaan bedoel dus dat dit de dag is wanneer ongi weer kan komen en dan zou ik er eventueel rekening mee moeten houden dat het ook 4 dagen later kan komen.Thanx voor de felicitaties meiden

Het sneeuwt hier als een GEK!! Ik kom uit bed en ik zie gewoon 10 cm sneeuw en dikke vlokken voor mijn raam naar beneden komen....Potverdikkie zeg, wanneer houd het een keertje op!

Hier niet veel nieuws te vertellen, heb vannacht amper geslapen, geen idee hoe het komt! Mag vanmiddag ook weer te werk, heb er echt heel veel zin in!

Hoe was je ondertrouw? Ik moet 8 april... De getuiges hoeven niet mee toch? Alleen een kleuren kopie van hun paspoort?

Ik moet zeggen dat ik het erg lekker vind om me er niet zo mee bezig te houden... Gewoon lekker gaan slapen als ik moe ben, en er allemaal weer een beetje plezier in hebben. We zijn ondertussen al 14 maanden bezig.

En ja Edith... You're next!! Spannend hoor! Vrijdag is het al zo ver!

Liefs!

Haha hier geen vlokje te zien hoor betty:)
Ondertrouw stelde niet veel voor met 15 min sta je weer buiten. Getuigen hoeven niet mee nee een kopie van het paspoort is voldoende. Verder hoefde ik ook geen geboorteuittreksel in te leveren omdat ik in de gemeente ben geboren en ga trouwen dus als dat bij jullie het geval is dan weet je dat alvast ( scheelt weer een paar centen ) Ook vragen ze welk trouwboekje je wilt ( wit, blauw of rood en of je hem standaard wilt of met kaligrafie letters kost ong 20 euro afhankelijk van je keuze). Ook vragen ze of je ringen uitwisselt en hiervoor een ringenkussen wil gebruiken in een hart of vierkante vorm. Daarnaast vragen ze ook of ze het mogen publiceren in de gemeentekrant ( wij hebben gekozen om dit achteraf erin te laten zetten en niet als aankondiging ). Dat was het wel zo'n beetje, stelt dus echt niets voor :)

oke ff een klein corrigeerberichtje. Nu een half uur later zie ik inderdaad een vlok......of duizenden uit de lucht vallen. Kom net onder de douche vandaan en kijk en inderdaad sneeuwt als een gek dus ehm tja je hebt gelijk betty :))) ( we wonen ook niet zo ver uit elkaar natuurlijk dus tja )

hier in het oosten van NL geen vlokje sneeuw gezien hoor!!!
Tja, Jenny, die ondertrouw stelt niet veel voor. Beetje administratie, vond ik. Nou ja, je teouwdag, daar gaat het om toch?

goeiemorgen meiden,
Ben gelukkig weer aardig opgeknapt.. Vandaag weer een dagje met de jongens. Erg leuk maar ze kunnen echt niet samen spelen. Leeftijd en ze zijn het echt niet gewend.. dus ben weer Politieagente Marjoleine. Pfhhh...

@Edith, hopelijk deze maand goed nieuws! Zal wel erg fijn zijn!

@Jenny, ondertrouw klinkt spannender als het is he.. Puur iets administratiefs zoals Edith al zei.. De dag! Die is pas leuk! Wacht maar tot je straks je mannetje ziet staan en de blik in zijn ogen als jij daar in je jurk staat! en het moment dat je daadwerkelijk het gemeentehuis in loopt! Ohh zwijmel!

@Betty, Het leek gisteren wel lente hier! Lekker temperatuurtje en de hele dag heeft de zon geschenen en vloten de vogeltjes! Ik vond het heerlijk! Nogal verschillend dus!

Gisteren voor matchmaker gespeeld. Mijn beste vriendin gekoppeld aan een vriend van Mars. Ze zagen elkaar best zitten dus zou mij benieuwen!

Liefs, Mayo

Ongi alweer over hier....raar heb al met al maar krap anderhalve dag gebloed. Goed hier ga ik natuurlijk niet verder over klagen he. Op aan een nieuwe ronde als we er de puf voor hebben hihi hebben het beide razend druk aankomende paar weken met werk bruiloft etc. Hoop wel dat het deze keer bingo is want volgende maand was ik anders uitgerekend :((. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar toch onbewust doe je dat wel.

Edith klopt is eigenlijk meer administratie en daar houd het bij op. Jou NOD komt er ook alweer snel aan he.

Mayo hoeveel schelen ze dan precies? Niet zo heel veel dacht ik toch he? maandje of 5 ,6 ?
Haha wel leuk dat je je vriendin probeert te koppelen je weet het maar nooit :)

Terug
Bovenaan