zwanger worden na een mk DEEL 2

Ik zou het niet weten vond het wel een raar iets eigenlijk. beetje vies misschien dat ik het erover heb maar normaal is mijn bloed de eerste dag meestal donker van kleur en daarna lichter, dit was deze keer niet zo heb 1 dag heldderrood verloren dat was dus vrijdag en gisteren alleen in de ochtend en avond heel klein beetje. Verder had ik geen een keer slijm erbij zitten wat ik normaal toch ook wel eens heb ( iedereen volgens mij wel ) Heb dus geen flauw idee, moet wel zeggen nou ben ik meestal maar 3 a 4 dagen ongi maar zoals nu heb ik echt nog nooit meegemaakt en bovendien was ik toch erg regelmatig na de mk steeds 27 dagen en afgelopen 2 keer net als voor de mk netjes op datum ( 22 ) en tja nu dan ineens de 19e. weet het ook, misschien even informeren bij de ha???

owh heb de verdere symptomen die ik anders heb ook niet gehad geen kramp chagerijnig en bovenal me huid is zo gaaf als wat terwijl ik normaal onder zit echt onder bedoel ik, verder had ik ook geen last van mijn borsten ( meestal zet de rechter wat op ) die zijn ook gewoon normaal zacht. ook mijn buik was opgezet. Echt ik weet altijd wanneer mijn ongi moet beginnen aan al dit soort dingen, maar nu........had het echt niet zien aankomen

@Jenny, Dat is wel heel weinig.. Ik heb nooit geen innestelingsbloeding gehad maar kan het dat niet gewoon zijn?? 1.5 dag menstueren is wel heel weinig? Zou er zeker weten eens over gaan hebben met je HA. Jouw cycles is echt een zooitje wat dat betreft.. Wat trouwens deze maand wel kan, is korte ms vanwege de spanningen van de bruiloft...

Enne tussen die 2 koters van mij zitten 10 maanden. Heel kort dus. Ik heb ze woensdag en donderdag allebei alleen.. wat zou ik gesloopt zijn dan.. Maja, ben gek op ze.. als ze nu eens samen leren spelen en luisteren is het heel erg leuk!

Hmmmzzz er is HOOP Jenny! Hihihihihihi Wel raar inderdaad, ook al is he ms normaal kort, 3/4 dagen... Nu is het maar de helft he..1,5 dag... Misschien over een weekje toch maar even testen??

Ik ben echt heel erg boos... Een kleine uitleg voor het probleem komt... Ik heb een heleboel losse vriendinnen (1 van de basisschool, 2 van de MAVO maar die kennen elkaar weer niet etc..) ik zit zelf in 1 klein groepje met nog 3 meiden waarmee vriendinnen zijn. Met zijn vieren dus, dat is zo'n goeie vriendschap dat we wel eens een lang weekend weggaan samen en ga zo maar door.

Nu komt het... In een mail had ik heel netjes gevraagd of twee van de drie dames het erg zouden vinden dat ik hun vriendjes niet uitnodig voor ons bruiloftsfeest... Het vriendje van vriendin 3 is wel welkom omdat ik hem ken, en mijn husband to be kent hem ook... De vriendjes van de andere dames ken ik alleen van Hoi en Doei en meer niet.

Het is wat raar... Maar ik had ook uitgelegd, we willen alleen de mensen die het dichtst bij ons staan want de kosten worden nu al heel hoog. Ook heb ik uitgelegd dat ik niet eens al mijn familie uitnodig en ook niet eens al mijn vriendinnen.. Om de kosten wat te drukken..

Dit snappen ze dus niet, en ze zijn gewoon boos!

Ligt het aan mij ofzow?? Ik snap er geen donder van! Eentje zegt zelfs letterlijk als mijn vriend niet uitgenodig is voel ik me ook niet welkom....

Terwijl ik echt een paar keer heb uitgelegd dat we het zo klein mogelijk willen houden etc....

Grrrrr

Liefs

owh Betty dit gezeik hebben wij hier ook. Een paar keer per jaar gaan alle nichtjes en neven ( van 1 fam kant ) wat leuks doen met elkaar alleen mijn broer en ik worden NOOIT gebeld. Nu hebben wij alleen de ooms en tantes uitgenodigd en geen neefjes/nichtjes ( van beide kanten niet ) nu zijn ze boos omdat dit volgens hun het perfecte moment is om bij elkaar te komen...ja rot toch op zeg. Je ziet ze nooit en dan willen ze ineens welkom zijn??? Ik heb gezegd prima als jullie komen maar dan betalen jullie voor jezelf ( ongeveer 125 euro p.p voor een dag ) nou toen ze die prijs hoorden snapte ze het ineens wel. Betty echt je zult altijd scheve gezichten houden bij bepaalde mensen, daar zijn wij ook al achter. Toch blijft aan jullie de keuze wie er wel en niet mag komen. Erg jammer dat zelfs je vriendin het niet snapt Misschien is dit niet leuk maar als je vriendin zegt dat zij zich dan niet welkom voelt dan is dat haar gevoel en probleem maak er niet het jouwe van. Als zij besluit niet te komen is dat haar eigen keuze, maar ga je niet aanpassen aan de wensen van anderen DOE wat je ZELF wilt. Hopelijk zal ze het na miss nog een uitleg snappen en zo niet dan is dat gewoon erg jammer. Succes ermee.

Mayo: dat mijn cyclus een zooitje is valt op zich wel mee zat steeds netjes op 27 dagen en laatste twee keer op 32 dagen....alleen zo weinig bloedverlies als nu heb ik nooit gehad. Ga indd evengoed maar even een afspraak maken bij de HA voor de zekerheid kan geen kwaad. Tja tien maanden is indd weinig vooral met deze leeftijd. Hopelijk overleef je woensdag hihi.

Betty, wat een gezeik. Soms kun je beter op maandagochtend trouwen met 2 getuigen erbij....zucht...
Ze mogen blij zijn dat ze uitgenodigd zijn!

Hier nog niet veel nieuws. Nog 4 dagen tot NOD. Koffie smaakt niet meer zo, maar verder geen klachten. Heb maar niet teveel hoop....

He dames!

@Edith: in principe doen we dat ook.. We trouwen op donderdagochtend (is ook gratis hier) met ouders en getuigen. Klaar, that's it... Een klein feestje... Mensen snappen het gewoon niet. Maar goed, dat blijkt maar weer hoe kortzichtig ze zijn en ik moet zeggen, ik leer wel iedereen goed kennen nu. De strijd is nog steeds gaande, na 3 keer een uitleg te hebben gegeven willen ze het zo laten en zien we elkaar op mijn verjaardag (13 maart) en dat weiger ik. Ik wil dat dit opgelost is en uit de lucht, dat ga ik niet op mijn verjaardag doen. Rot op zeg... Graag of traag denk ik dan hoor! Het is alleen zo jammer dat het zo'n domper is op zo'n leuk feest... Krijg er al steeds minder zin in om het te gaan vieren... Zonde..

En je NOD!! Jajajajaja bijna weer! Spannend hoor... Niet op de symptonen letten he!! Gaan we niet meer doen :p Ik ga ook niet meer testen.. Veel te dure grap, als ik zwanger ben wordt ik toch niet ongesteld en 2 weken later testen is ook geen probleem..

Ik loop nu wel een beeeeetje op de zaken vooruit maar toch. Je zal zien dat ik snel zwanger ben omdat het nu juist wel goed zou uitkomen als ik niet zwanger ben voor mei (bruiloft en vrijgezellenfeest) en omdat ik gezonder eet nu en gestopt ben met roken is de kans ook weer groter... (als je rookt heb je 33% minder kans op een bevruchting elke maand, DAS VEEEEL!)

Nou goed ik ga me spullen pakken, ik ga even lunchen met een vriendin en lekker spelletjes spelen vanmiddag... Wordt je toch blij van! Of is dta de zon die door het raam in mijn gezicht schijnt??

Liefs!

Betty, o sh*t, sorry, we zouden inderdaad niet op kwaaltjes letten, maar ik word misselijk van koffie, heb een vol gevoel in mijn onderbuik en prikkende tepels.
Nog 3 dagen tot NOD. Weet niet of ik zoveel geduld heb....
heb zo'n bizar goed gevoel over deze ronde. Zou mannie nog net raak hebben geschoten voor zijn vertrek....hihi.
Megaspannend, woehaaaaaaaaa

Terug
Bovenaan