zwanger worden na een mk DEEL 2

Os wat spannend allemaal Edith! Ik wil je geen hoop geven (wat we toch allemaal steeds weer doen bij elkaar :-D) maar het klinkt wel veelbelovend! Helaas zijn we allemaal bekend met kwaaltjes die erop lijken maar uiteindelijk niet waar bleken te zijn...

Mijn duimen draaien voor je meid!

liefs

Edith owh lees de berichten nu pas maar net als Betty zegt het zijn wel de "juiste"symptomen. Hoop echt voor je dat het raak is deze ronde, want we zijn nu best al lang bezig he.

Gisteren hier ff compleet ingestort, had een vrije dag en me consulent belde dat ze even langskwam om wat papieren te tekenen. Nu weet zij alles van me en we liggen ook echt op 1 lijn ( ze is beetje me 2e mama:) ) Ik had me dag al niet en blijkbaar was dat duidelijk want toen ze over kinderen begon brak het bij mij.....zit ik op de bank gewoon een uur te janken pfff schaamde me kapot zeg, gelukkig kent ze me heel goed dus dat scheelt wel weer. Me ventje was ook heel lief voor me en heeft me goed getroost ook gaf hij toe het er zelf ook moeilijk mee te hebben dat we nog niet zwanger zijn. Nou goed ben vandaag weer opgestaan met frisse moed en we gaan gewoon het beste proberen te maken van deze ronde....hopelijk worden we ooit nog een keer zwanger

Even kort berichtje van mij. Moet zo weg.
Sorry, hield het niet meer uit. Sensitesten waren met de post gisteren gekomen. Vanochtend...
jaaaaaaaaaaaaa, een tweede streepje!!!!!!!!!!!
Nog een beetje vaag, maar kan niet missen...
pff, twee dagen voor NOD. Nou, nu komt de spannendste periode. Hopen dat deze blijft zitten...
Sta helemaal te stuiteren, zo blij, maar ook zo vreselijk bang. Loop om de 5 min naar de WC of ik bloed zie....

EDITH!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig en ook al vroeg kunnen testen wow dat kan alleen maar goed gaan dan he. Lieve schat klinkt misschien beetje bot maar zo bedoel ik het niet, snap dat je bang bent, maar laat het rusten als het fout gaat gaat het dat ook gewoon en kun je er helaas niks aan veranderen. Maar het gaat niet fout geloof me drie maal is scheepsrecht zeggen ze toch dus ehm word derde kindje en derde keer opnieuw zwanger klopt allemaal toch....Ben echt superblij voor je je bent al zolang bezig zeg jeetje dan moet ik echt niet zeuren met mijn 7 maandjes. Weet je ook wanneer je dan uitgerekend zal zijn??

XXX Jenny

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

GEFELICITEERD! GEFELICITEERD GEFELICITEERD! GEFELICITEERD! GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!GEFELICITEERD!

Dit is echt goed nieuws Edith!! Ik ga duimen... heel hard duimen!

Liefs!

Kant even niet laten hoor, ik zie dat het eindelijk bij jou raak is Edith, wat fantastisch voor jullie!!! Ik las nog af en toe mee maar duim nu ook stilletjes voor je hoor!

Jenny, is helemaal niet bot hoor. Als het fout gaat kan ik het echt niet tegenhouden. Ik zie meer op tegen die onzekerheid. Nog een mk zou wel heel zwaar worden. Maar heb dit keer zo'n supergoed gevoel erover..O, en ben dan 6 november uitgerekend.
@Betty, hahaha, je vliegt uit het vakje met je joepieieieeeeeeeeee. Lief dat je enthousiast bent, ondanks je eigen verdriet.
Wat een verrassing voor mannie als hij vrijdag thuis komt. Hij weet het nog niet! Eerst iets meer zekerheid. Het is nog niet eens mijn NOD!
Zag vanavond bij Hart in Aktie een vrouw die al drie kinderen had en er nog graag 1 bij wilde. Krijgt ze spontaan een DRIEling. AAAAARRRRRRRRRRGGGH
Toen moest ik toch wel even slikken. heb al sinds de vorige mk, het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen, vreselijk stom, maar ik kan het ook niet helpen. En nu al zo vroeg pos testen???
Meiden, ik ben emotioneel een beetje van slag, merk ik. Kan en durf het eigenlijk ook niet te geloven....eerst maar eens zien dat dit goed gaat...

Terug
Bovenaan