Zwanger worden na miskraam

Nikki, ik was deze keer na 1 maand proberen zwanger, hoop dat het snel weer mag lukken, maarja dat weet je natuurlijk niet het hoeft zeker niet weer met 1 maand raak te zijn... We gaan het zien.

Eerst op naar dinsdag controle weer hoop dan op goed nieuws en dan lekker plezier hebben! Ik ga zoiezo de eerste maand er niet op letten qua vruchtbare dagen etc, eerst maar is de 1e menustruatie afwachten

Shit emsie wat een waardeloos gedoe! Fijn dat je dinsdag terecht kan dan heb je teminste zekerheid wat de uitslag ook mag zijn, sterkte tot die tijd

Nikki ik denk ongeveer wekelijks. Ze willen mee blijven kijken totdat het waarde helemaal 0 is.

Emsieb met bloed prikken bedoel ik voor de miskramen. Er word naar verschillende dingen gekeken chromosoom waardep/afwijkingen etc. En meer dingen die miskramen kunnen veroorzaken. Dit kan pas na 10 weken na de miskraam. De chromosoom onderzoek duurt 2 maanden voordat je de uitslag krijgt . Hier staat ook dat je dan iom gyn moet kijken of wel mag proberen zwanger te worden.

Heftig hoor Emsieb ij heb dat toen ook gehad en toen hebben ze bij mij wel een echo gedaan. Ik was 5 weken. Er was toen niks zichtbaar.

Iris, heel goed dat je gewoon even lekker rustig aan doet! Gewoon even tot rust proberen te komen!
Inderdaad waardeloos, maar ben er momenteel wel vrij nuchter onder, het is gewoon niet zo, dus ik hoef ook niets meer te verwachten. Vandaag zei ik nog tegen een collega: ik ben dinsdagmiddag of helemaal happy , of ik ben gewoon zoals ik nu ben... gewoon normaal...

R1988, fijn om te weten dat dat een eventuele mogelijkheid is. Duurt wel erg lang voordat je dan kan bloedprikken zeg, maar op zich is het natuurlijk ook wel logisch omdat alles weer een beetje in balans moet zijn. Ik snap het wel dat je graag wilt weten waardoor het komt dat het steeds niet goed gaat. Ik denk dat als het mij vaker overkomt ik het ook wel graag zou willen weten, als er wat uit komt kun je toch gerichter bezig gaan.
Ik ga er overigens vanuit dat er niets te zien zal zijn op de echo dinsdag, dan kan het alleen maar meevallen. Ben nog steeds een heel klein beetje aan het vloeien, en soms wat steekjes in m'n eierstok? Voelt soms een beetje als ovulatiepijn aan, heel raar... Nja, we zien wel waar het schip strandt...

Emsie succes met wachten, voor wij naar de controle echo gingen kwam toevallig dat liedje van boudewijn de groot, avond op de radio.

Vooral dat zinnetje 'je kunt niets zeker weten, en alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij'

En wij keken elkaar aan en zo is het ook gewoon!

Net weer een test gedaan voor de zekerheid, maar is nu zo wit als een papiertje. Aan de ene kant valt er een last van je schouder af, aan de andere kant is dat heeeeele kleine beetje hoop wat je toch nog stiekem hebt helemaal weg.

Op naar de volgende ronde maar weer... *zucht*

emsie heb je een zwangerschapstest gedaan? ik wilde die van het weekend ook doen, zien of al het hcg uit mn lijf is ben wel benieuwd! voel me weer 'normaal' dus hoop het wel zodat mn cyclus weer kan oppakken wel spannend eigenlijk hoe dat zal verlopen.

hoe lang ben je inmiddels bezig?

Terug
Bovenaan