Zwanger worden na miskraam

R1988 wat een klote nieuws zeg :( hopelijk kunnen ze achterhalen waar het steeds door komt. Ik leef met je mee!

Melissa wat fijn! Ik hoop dat je nu enigszins wat gerustgesteld bent.

Emsie neeeeee :( Hopelijk krijg je snel wat duideijkheid. Hoever ben je?

Iris ik hoop voor je dat je cyclus weer snel op gang komt!

Sorry andere namen ben ik even kwijt maar ik leef natuurlijk met iedereen mee!

Ik ben even een tijdje niet geweest hier. Veel stress gehad. Ondertussen is mijn cyclus wel weer goed op gang. Deze cyclus voor het eerst clomid vebruikt en het bleef bij 1 goede follikel. Wel weer een mega follikel. Zo'n 2.6 mm toen ie op springen stond. Dus ik zit nu op het wachtbankje. Inmiddels ook de intake gehad bij de psycholoog omdat het allemaal te veel is geweest voor mij. Het begon met de miskraam. Daarna trage schildklier met enorm veel klachten. Daarna baarmoederontsteking met vreselijke AB kuren. En de druppel was echt mijn schoonmoeder die verschrikkelijke dingen heeft gezegd tegen mijn 9 jarige dochter. (Zelf snapt ze niet wat ze fout heeft gedaan) ik ben dus letterlijk en figuurlijk ingestort :(

nou super balen! net de controle echo gehad bij de gyn. helaas zat er nog een klont/bloed? in de baarmoeder, maar omdat de echo die donderdag dat ik naar het ziekenhuis was gegaan ivm de pijn de echo compleet schoon was! weet hij zeker dat het geen rest meer kan zijn van de zwangerschap.

nu een week wachten en dan weer controle is het dan niet goed word er verder gekeken, misschien weer pillen pffffff hoop heel erg dat het deze week zich zelf oplost!! ben er zo zat van... wil gewoon verder.

Iris ik snap je heel goed! Ik heb dat 10 jaar geleden ook meegemaakt. Steeds zat er nog iets in mijn baarmoeder. Na 5 weken alsnog een curettage gehad. Vandaar dat ik deze keer meteen voor een curettage heb gekozen. Google eens op teunisbloemolie. Ik heb de capsules van het Kruidvat genomen. Zorgen voor een regelmatige cyclus en maken je baarmoeder "schoon" en helpt ook met ongemakken van de menstruatie. Na de eisprong mag het niet meer gebruikt worden.

Ook gebruik ik tarwekiemolie. Dat is voor de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Deze gebruik ik de hele cyclus. Door de vele echo's die ik krijg weet ik dat dit zeker bijdraagt bij de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Het is zeker dikker na gebruik van tarwekiemolie. En het helpt ook bij de innesteling

Misschien heb je hier iets aan? En de andere meiden ook natuurlijk

nikki oke goh! nou ga het afwachten net ineens een stolsel als een stuiterbal kwijt dus ik hoop maar weer dat het dan dat nog was vd echo.... kan weer niet anders dan wachten tot dinsdag pfft!

uit je verhaal maak ik op dat je 2 x een miskraam hebt gehad wat vervelend! zal me eens verdiepen in de olie's bedankt voor de tip, heeft dit bij jou dus echt effect gehad?

Dames, weer even een bericht van mij. De hcg waarde was goed gedaald. Morgen opnieuw prikken. Hoop dat hij weer goed gedaald is.

In de folder staat dat ze alleen bloed prikken voor meerdere miskraam. Ben benieuwd. Ik wil dat wel laten doen, nog wel even met mijn man bespreken. Hij wil liever nog wachten en zelf nog proberen. Ik weet niet of ik nog wil wachten.

Mijn bloed verlies is gestopt. Na Pinksteren weer aan het werk.

Zie er wel een beetje tegen op.

Iris kip; wat pittig zeg! Hopelijk komt het zelf op gang.en heb je geen last meer van je buik.

Wat heftig Emsieb waarom mocht je niet eerder komen?hoeveel weken ben Je? Ik hoop dat het goed is. Hcg waarde blijft best lang in je lichaam.

Niki ik heb wel eens over tarwekiem olie gehoord. Maar het werkt dus wel?

Liefs

<span style="color: #424242; font-family: Verdana, arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Tarwekiemolie bevat specifieke bestanddelen, waaronder een zeer grote hoeveelheid vitamine E. Vrouwen met een tekort aan vitamine E worden vaak niet snel zwanger. Hun lichaam is dan niet in de juiste conditie om zwanger te raken. Als het je ook niet lukt om snel zwanger te raken, dan kan het dus zijn dat je een tekort hebt aan vitamine E. Het kan dan helpen om tarwekiemolie te slikken. Dit middel bevat een grote hoeveelheid vitamine E en het kan de vruchtbaarheid dan ook bevorderen.</span>

Bij mij heeft het zeker geholpen. Ook omdat ik weet dat voordat ik dit slikte een minder dik baarmoederslijmvlies had. Ik gebruikte het denk ik net 1-2 maanden voordat ik zwanger raakte dec 2016

>R1988 hoevaak wordt bij jou je hCG waarde getest? Iig fijn dat het kan. Weet je een beetje waar je aan toe bent.
Iris het "klinkt" goed dat je zo'n groot stolsel kwijtgeraakt bent. Hopelijk is nu je baarmoeder schoon

Hey meiden, ik doe het even algemeen, sorry.
Vandaag ben ik 5+5 weken, de verloskundige zei dat het op dit moment weinig zin heeft om een echo te maken omdat het nog in zo'n pril stadium is mocht het er nog wel zitten. Het kon dan zijn dat ik met meer twijfels naar huis zou gaan dan wanneer ik daar zou komen. Daarnaast zit pinksteren er nog tussen en hebben ze het erg druk. Gelukkig mag ik dinsdag na het spreekuur komen ipv pas volgende week donderdag. De verloskundige zei dat er een hele kleine kans is dat het er nog zit, maar ik ga er zelf vanuit dat het gewoon klaar is. Ik heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes meer (ik stond er heel erg versteld van dat ik die zo snel had nadat ik erachter kwam, de vorige keer pas met een week of 7) en vond het zo raar dat mijn test zo'n licht streepje vertoonde met dik 5 weken. Heb alleen de vorige keer een early van de kruidvat gehad, dus niet makkelijk te vergelijken...

Vandaag nog steeds aan het vloeien, maar wordt nu een stuk minder en nu meer bruinverlies. Sinds vanmiddag regelmatig wat last in m'n rechterzij, lijkt soms wel een beetje op de pijn zoals bij een eisprong... Ik hou het maar even goed in de gaten en als ik het niet vertrouw zal ik wel weer bellen :(.

R1988, wat bedoel je precies met het bloedprikken? Want ik lees het nu alsof het om iets anders gaat dan om je hcg waarde? Fijn dat hij goed aan het zakken is. Weten ze al wat er nu aan de hand is?

Nikki, thanks voor de tip! Misschien ga ik dat ook wel gebruiken de volgende keer! :)

Terug
Bovenaan