Zwanger worden na miskraam

Emsie we proberen het nu sinds maart, was direct na de 1e maand zwanger totaaaaal niet op gerekend en super blij maar ja helaas... Ik heb er wel weer zin laatste weken geen bedpret gehad was zo moe vd zwangerschap en nu die hormonen weg zijn en ik me weer wat meer mezelf voel heb ik wel behoefte aan intiminiteit maar vloeien was vandaag voor bij en net ineens toch nog weer wat dus nog maar even geduld!

Rosa ben het stolsel dinsdag later verloren en gister nog wat oud bloed, vandaag niks en zonet ineens weer wat rood/roze heb dinsdag weer controle dus hoop dat dan qua vloeien ook alles over is en de echo schoon. Maar als ik het zo lees kan het vloeien nog wat af en aan doorgaan?!

Hey Rosa, ik vind het deze keer minder verdrietig op een of andere manier dan de vorige keer. De vorige keer ben ik echt keihard van mijn roze wolk gevallen en deze keer had ik op de dag dat ik erachter kwam 's middags buikkrampen en wat bruinverlies en toen had ik al zoiets van: hmm... dat weet ik niet...
Fijn dat je niet meer vloeit! Heb je veel gevloeid na je curettage? Ikzelf echt heel erg weinig en na 4 dagen ofzo was het bij mij gedaan en had ik zelf weer super veel zin om te vrijen :$ Gewoon heel voorzichtig gedaan en toen ging het prima.

Nikki, waar heb jij die tarwekiemolie gekocht? Ik kon het niet bij het kruidvat en de etos vinden. Welke gebruik jij altijd??

De teunisbloemolie heb ik wel kunnen vinden :)

Nou ff weer mn ei kwijt ineens om half 5 net of de kraan open stond bloed en stolsels pfff moest ik weeeeer naar t ziekenhuis... Nou echo was perfect zag zelfs al opbouw van baarmoeder slijm ivm nieuwe cyclus...

Dit zou dan echt het laatste moeten zijn geweest was echt schrikken... En dat na 2dagen amper vloeien.

Ben er echt moe van wat een toestand denk je er klaar mee te zijn heb je dit weer.

Echt blij dat ik dit hier even kwijt kan!

Emsie ik heb tarwekiemolie van de Tuinen. Kost €19,95 voor 100 capsules dus voor een maand of 3. Tevens is dit ook heel goed voor je huid!!! En sinds ik dit slik kan ik beter naar het toilet. 

R1988 is echt een mannenprobleempje dat ze hun sperma niet willen laten testen. Want ohhhh stel je voor dat het van mindere kwaliteit is. Dan is meteen hun mannelijkheid aangetast. Ik heb mijn vriend ook echt moeten overtuigen. En ohh dan ging zijn eigen risico eraan. Tssss wat een drama. Maar is wel echt belangrijk dat sperma ook getest wordt.

Maaike probeer je niet te druk te maken. Bloedverlies betekend niet meteen dat er iets niet goed is. Positief blijven! En idd de verloskundige bellen en je ongerustheid kenbaar maken. Misschien mag je eerder komen voor een echo

Ik had vanmorgen een temperatuursdip. Even terugrekenen en ja het kan de innesteling zijn. Dus hier weer even positief denken!!!

Jeetje Iris dat is weer even heftig! Ik hoop echt dat nu alles eruit is en je cyclus weer opnieuw kan beginnen! Fijn dat je meteen een echo kreeg!

Het is inderdaad een mannen ding. Hopelijk gaat het gewoon goed. En is de sperma test gewoon positief.  Hoop ik..  nu even niet te druk om maken.

Morgen naar mijn schoonzus en de kleine man.

Soms is het wel even moeilijk hoor. Vanmiddag even gelezen over medische molen etc.. best heftig..

Thanks, Nikki! Ik ga ze even bestellen via internet, anders moet ik naar de stad en daar heb ik de komende tijd nog geen tijd voor :) Nu zijn ze overigens ook 2e voor 1 euro, dus gelijk maar 2 potten besteld hahaha. Ook fijn dat het goed voor je huid werkt! Ik vraag me alleen af: als ik mama compleet (foliumzuur + vit D) met visolie slik, tarwekiemolie en teunibloemolie, is dat dan niet een beetje teveel?
Wat spannend! Nog even afwachten en dan weten we meer over jou! Ik zal voor je duimen!

Iris, wat heftig zeg meid! Wat een gedoe toch elke keer! Wat fijn dat ze hebben gezien dat je baarmoederslijmvlies weer aan het opbouwen is. Hopelijk heb je snel weer een eisprong en wordt je cyclus weer snel normaal.

Is ook lastig, R1988, je wilt het natuurlijk zelf ook zo graag. Ik heb mezelf er gelukkig laatst een beetje overheen kunnen zetten, zodat ik ook meer kan genieten van andermans kindjes. Dit heeft mij wel veel geholpen, maar is natuurlijk niet zo makkelijk gezegd als gedaan... Ik hoop dat het allemaal een beetje makkelijker voor je gaat worden :)

Terug
Bovenaan