Zwanger worden na miskraam

Shit emsie! Je mag toch altijd de vk bellen? In geval van heftiger bloesverlies dan een veegje... Teminste dat zei mijn vk... Ik zou even bellen!!

Nog even een vraagje, hoelang bleven jullie na de miskraam vloeien/bloeden? Vrijdag af en toe wat bloedverlies gister flink wat meer ook stolsels.

Vandaag bijna niet meer en net ineens nog een stuk vlies ofzo?! Is dat 'normaal' ??

Mijn miskraam kwam niet vanzelf. Nadat ik gecurreteerd ben had ik al nauwelijks bloedverlies. Probeer je ook een paar dagen rustig te houden. Toen ik een paar dagen erna (ik voelde me gewoon goed) weer iets te veel had gedaan, heb ik weer een paar dagen bloed verloren.

Oke sanne, ik heb de cyotec donderdag genomen.

Ja ik doe hele weekend al rustig aan wat best lastig is want voel me opzich wel prima! Nouja nog maar even aanzien tot dinsdag dan toch gesprek met de gyn en controle.

Iris, bij mij is het bijna 3 dagen af en aan blijven bloeden, soms 2 dagen niks dan weer een stolsel of 3 drupjes, erg vervelend dat je het niet in de hand hebt. Zaterdag na 5,5 week na de cytotec ben ik ongesteld geworden.

Chantal nou dat is inderdaad lastig dat je dit ook maar weer moet afwachten.

Netjes toch weer ongesteld na 5,5 week? Ga je het hierna ook weer proberen of?

Vanmorgen de vk gebeld met het verhaal van van het weekend. Heb mijn afspraak van volgende week donderdag 2 dagen kunnen vervroegen. Ze willen het liever niet veel eerder doen, want er is een kleine kans dat er alsnog een vruchtje zit waarvan misschien dan het hartje zou kunnen kloppen.

Heb sinds een paar dagen geen kwaaltjes meer, mijn zw.test was heel licht positief, dus ik ga er vanuit dat het gewoon niet goed is. Nu nog even een week doorbikkelen tot de echo...

<p style="text-align: left;">Emsie: jeetje je geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Heftig hoor. Hopelijk snel duidelijkheid. En vooral hopelijk goed nieuws. Maar het klinkt allemaal wel erg als foute boel. Heel veel sterkte.</p>
<p style="text-align: left;">Iris: 10 dagen geleden curettage gehad en alleen beetje oud bloedverlies. Nauwelijks genoeg voor inlegkruisje. Sinds vandaag lijkt het echt gestopt. Trouwens ook geen buikpijn gehad. Vandaag nog eenmaal hcg laten controleren, omdat nog altijd twijfel was over bbz. Hcg nog maar 18 ( was 6000). Dus helemaal prima! Hopelijk dus snel weer normale cyclus.</p>
<p style="text-align: left;">Hier heb ik vooral zin om lekker te genieten van de aankomende vakantie. Geen temperaturen of ovulatietesten, gewoon lekker van elkaar genieten! En dan zien we wel. Ben blij me weer helemaal goed te voelen!</p>
<p style="text-align: left;">Chantal: eindelijk ongesteld! 5,5 week valt nog wel mee, toch?</p>
<p style="text-align: left;">R1988: hoe is het met jou?</p>

Terug
Bovenaan