Zwanger worden na miskraam

<p style="text-align: left;">Iris: wat ontzettend balen! Irritant dat het telkens nog niet klaar is! Moet je volgende week nog een keertje terug?</p>
<p style="text-align: left;">R1988: kan me goed voorstellen dat het lastig om ander baby's/kinderen te zien! Heeft het ziekenhuis je al meer verteld over de onderzoeken?</p>
<p style="text-align: left;">Nikki: dat klinkt goed! Ik heb geen verstand van temperaturen. Maar als het kan passen bij een innesteling....... Wanneer is je nod? Succes met wachten! Hihi.</p>
<p style="text-align: left;">Emsie: goed om te lezen dat je er minder heftig verdrietig van bent.</p>

Na hoe lang hadden jullie weer een menstruatie? Ik heb namelijk het gevoel dat ik een eisprong heb.... 2 weken en 1 dag geleden gecurreteerd. Zal wel snel zijn.

Rosa, ja dinsdag als het goed is laatste controle gister en vandaag geen bloed meer dus krijg er weer wat vertrouwen in...

Heb je zelf geen controle gehad? Ivm je vraag over eisprong, de gyn zei donderdag dus dat mn baarmoedervliesslijm aan t opbouwen was dus de nieuwe cyclus begon?! Dinsdag ga ik nog even vragen of hij toevallig kan zeggen waar ik in de cyclus zit. Denk dat als je normaal regelmatig bent het best zou kunnen hoor!

Rosa het kan natuurlijk altijd dat je nu alweer je eisprong hebt. Dit is bij iedereen verschillend. Maar als je je miskraam als 1ste dag van je cyclus telt kan het dus zeker zo zijn.

Mijn NOD is dinsdag. Na m'n temperatuursdip (hopelijk de innesteling) is mijn temperatuur weer flink omhoog geschoten. Is dus allemaal zeer positief :) Komende dagen zijn ontzettend spannend

Emsie jij bofkont. Heb ik de mijne net een week te vroeg gekocht voor de volle prijs. Ik gebruik zwangerworden van Etos en tarwekiemolie hele cyclus. En teunisbloemolie tot de eisprong.

de moeite met kleintjes van anderen begrijp ik heel goed. Ik heb 2 beste vriendinnen waarvan 1 net bevallen en 1 hoogzwanger toen ik mijn miskraam kreeg. Maar ze waren en zijn er nog steeds voor mij dus kan ik alles van hun hebben. En ben ik dol op hun beebjes. En voel ik mij er ook prettig bij 

Maar mijn schoonzusje is een ander verhaal. Zijn was net 6 weken bevallen toen ik mijn miskraam had en heb nooit iets gehoord van haar (van mijn hele schoonfamilie niet behalve dat ze alleen contact opnamen met mijn vriend) geen persoonlijk appje-kaartje-of wat dan ook. Heeft mij veel pijn gedaan en wil ook niet naar hun toe (kindje is ook nog petekindje van mijn vriend) Nu vieren ze over 2 weken een feestje omdat de kleine een half jaar is (nieuwe trend ofzo??) Maar ik heb er dus totaal geen behoefte aan. En zit hier ook heel erg mee. (Ze wonen ook nog eens recht achter ons en sinds onze verhuizing is ze nog niet 1x komen kijken) Maar ik geef mijn grenzen aan en ga er niet heen. Ik wil voorlopig geen verplichtingen vanuit de familie van mijn vriend. Hij zit er tussenin. Begrijpt heel goed dat ik hier mee zit maar vindt dat hij wel moet gaan. Maar wat voor een signaal geef je daar dan mee af? Ben ik weer de boosdoener.........

Rosa, dat kan inderdaad zo snel weer een eisprong. Ik was na +/- 5 weken weer ongesteld, dus eisprong wsl met 3 weken ofzo gehad :)

Iris wat fijn dat je nu niet meer vloeit, hopelijk blijft het nu ook eindelijk een keertje weg...

Nikki: altijd koopjes jagen he, tis allemaal al duur genoeg hahaha. Als ik ook 1 pot bestelde moest ik best veel verzendkosten betalen, dus ik had zoiets van: doe er dan maar 2 :-D Vandaag mijn potjes binnengekregen, dus we gaan maar eens aan de slag. Dankje voor de tips!
Wat raar zeg van je schoonfamilie dat ze zo doen, erg jammer voor jullie relatie. De meeste mensen zijn niet op de hoogte van mijn laatste miskraam, alleen m'n ouders en zussen en mijn collega's. Het is niet dat het een geheim is, ik heb er geen zin in om het allemaal weer te moeten vertellen. Ik hoop voor je dat de band een beetje beter gaat worden, maar vind het erg jammer voor je dat het zo gelopen is/zo loopt! btw: ik zou ook niet naar zo'n feestje gaan, wat een onzin :-$...

Hier gaat gelukkig alles best goed, heb alleen wel behoorlijk last van spanningen blijkbaar. Mijn nek en schouders zitten behoorlijk vast en krijg daar hoofdpijn door. Hopelijk zakt het snel een beetje :) Voor de rest maar een beetje rustig aan doen.

Emsie ja heel prettig duimen dat t zo blijft..je word er toch onzeker van maarja...

Nikki wat super vervelend voor je, helemaal als ze ook nog zo dicht bij wonen! Kun je niet.eens een gesprek aan gaan? Misschien kom je dan wat verder? Lijkt me geen leuke situatie zo sterkte...

Terug
Bovenaan