Zwanger worden na miskraam

Mali Mali, mijn vk zei dat je door de hormonen vaak ziet dat vrouwen vruchtbaarder zijn en over het algemeen snel zwanger zijn, maar uiteraard kan ze geen garanties geven.

ook zei ze dat je vaak ziet dat je lichaam de miskraam ziet als menstruatie waardoor je eigen cyclus dus ook weer wordt opgepakt. maw, je zou dus "gewoon" een eisprong kunnen hebben na 14 dagen.

R1988 ik hoop dat je vermoedens kloppen. Doe jij alleen ovulatietesten als je een vermoeden hebt?

Dank voor je berichtje Marl1tje.. ik ben benieuwd. Hopelijk gaat het allemaal goedkomen. Zit nu vooral nog in die negatieve spiraal.

Marl1tje nee helaas negatief. Nee maar omdat ik 22 mei mk heb gehad dacht ij zou mooi zijn als menstruatie snel op gang komt.

Ik doe nu wel weer 1e maand tempen zodat ik zeker weet dat mijn cyclus weer goed is en een eisprong heb.

Mali Mali dat je vruchtbaarder bent.. Dat weet ik niet. Maar ik zou er niet van uit gaan dat het sneller lukt. De 1e x duurde bij mij 5 mnd 2e keer 8 mnd ivm bbz.  Daarna duurde het 4 maanden.  Helaas 3x mis. Het licht er maar net aan wanneer je lichaam er klaar voor is.

Balen 1988, 3 miskramen.. wat verdrietig voor je!

Ik zie het wel.. het liefst ben ik natuurlijk snel weer zwanger, maar helaas heb je dat niet coor het zeggen.

Kus

Ik hoop het ook voor je. Vooral proberen los te laten dat heeft mij geholpen toen werd ik zwanger .

Gewoon afwachten:) meer kan je niet doen en regelmatig vrijen.  Om de dag in vruchtbare periode.

Hallo allemaal.

Ik heb ongeveer 6 weken geleden een miskraam gehad die was opgewekt door medicatie.

Dit omdat er bij de 10 wekenecho geen hartslag was en het kindje was overleden met 9.5 week.

Nu de dag van vandaag in ernstige stress met de thuis situatie .

Manlief durft niet meer voor een nieuw kindje te gaan omdat hij vang is voor nog een miskraam.  Verder moet ik heel vaak naar een vriendin kijken die 2 weken voor ons was/Is uitgerekend en een mooi buikje krijgt.

Ik ga kapot. Mensen doen erover alsof het een griepje was wat je is overkomen. Maar het doet pijn.

Zijn er meer waar manlief niet meer durft?

Gebruiker186435

Ik begrijp dat het heel heftig is.

Maar de kans op nog een miskraam is nog steeds gelijk. En kans op een goede zwangerschap is nog steeds hoger dan een miskraam.  Dit is mij uitgelegd door de gyn. Blijf hoop houden. En leg het je vriend uit. Je kan natuurlijk niet helemaal niet proberen als de kinder wens er nog is. Je kan ook gewoon genieten van elkaar en er niet zo bij nadenken. Wellicht voelt het dan voor hem beter.

Sterkte

Hee gebruiker wat vervelend dat je vriend er nu zo over denkt, manlief zei bij mij juist ik laat het aan jou over jij moet je er goed bij voelen

En de kinderwens is natuurlijk er niet anders van geworden juist alleen maar sterker zo ervaar ik dat... Heb vertrouwen dat jullie kindje er ook wel komt de weg ernaartoe is alleen wat anders verlopen maar het komt vast ooit goed! Gewoon lekker door proberen ;-)

Terug
Bovenaan