Zwanger worden na miskraam

Die huilbuien gewoon toelaten Meis. Het is zo kort geleden nog en dat wordt vanzelf minder. Je mag je ook rot voelen, het is niet niks. Als het op een gegeven moment maar minder wordt.

Vwb jouw acupuncturist, het gaat om jou hè? Hij wordt er toch gewoon voor betaald. Je kan de mijne toch bellen en dan zie je daarna wel weer. Misschien kent hij de jouwe wel en is hij daar wel positief over (al zullen ze elkaar niet afvallen).

Je hoopt natuurlijk dat je niet ongesteld wordt, maar aan de andere kant is het ook fijn om te weten dat je cyclus weer op orde is.

Spannend Emsie. Temperatuur je ook? Dat gaf mij altijd wel een goed beeld van mijn cyclus.

Ja, Sanne ik temperatuur sinds een week of 2 denk ik. In het begin was het nog hoog, toen goed naar beneden en sinds vandaag weer omhoog. Vrijdag en gisteren behoorlijk last in m'n buik/zij gehad en ovulatietest was ook mooi positief. Ben nu alleen aan het twijfelen of ik door zal gaan met tempen, denk dat ik er dan teveel bovenop ga zitten namelijk...

<p>Emsie ik zou doorgaan als het je rust geeft dat je ongv. Weet hoe of wat maar als je er teveel mee bezig bent is ook weer niet goed, als het je juist spannning geeft. Momenteel weet ik het ook ff niet meer, blijf maar na de wc rennen om te plassen pff en ook weer zown alaet geurtje en nummer 2 gaat juist ineens ontzettend moeilijk. En ineens weer allemaal blauwe aderen op mn borsten waardoor ik denk zou het!?! Had ik vorige x ook paar dagen voordat ik ongesteld moest worden maar dus zwanger bleek! 'normaal' zou ik 24ste ongesteld worden maja door de miskraam geen idee.. En ben ik er misschien teveel mee bezig zoveel veranderende lichamelijke dingen geen idee wat ik nou moet denken..</p><p>Hoop snel weer zwanger te zijn maar misschien ook wel wishfull thinking met de klachtjes</p><p> </p><p> </p><p> </p>

<p>@emsieb ik temperatuur mijzelf ook dagelijks. Ik heb denk ik maandag mijn eisprong gehad. Was duidelijk een dip en toen weer een stijging. Vandaag 36.8 en gisteren 36.5 @iriskip spannend hoor! Ik hoop het ook voor je. Wanneer wil je testen.</p><p>Liefs</p>

<p>Hey lang geleden..</p><p>Hoe gaat t met jullie ?</p><p>Wou jullie toch even laten weten dat ik ondertussen al paar weken zwanger ben.</p><p>Groetjes</p>

<p style="text-align: left;">R1988 ja geeeeen idee zou anders dus 24ste menustruatie hebben 4 week na miskraam maar uuh ja ?! Dat kon ook wel 6 week of later worden zei de gyn... Denk dat ik rond de 30ste ofzo maar is test weet ook gewoon niet of dat dan betrouwbaar zou wezen ivm hcg van miskraam?! Al denk ik wel dat het nu uit mn lijf zou moeten zijn..</p><p> Zoals je merkt heel veel vraagtekens ben nu op vakantie en lekker aan t genieten denk dat ik momenteel niets anders kan dan afwachten of menustrustie komt deze week...</p><p>Gefeliciteerd so www! Leuk! Hoelang ben je inmiddels? En heeft er veel tijd tussen gezeten na je miskraam?</p>

<p>Wauw 13 weken wat Super! Gefeliciteerd ♡ ja de ergste weken ben je voorbij. Lekker genieten nu!</p><p>Iris kip toen ik 5 weken zwanger was geweest had ik een maand later mijn cyclus weer. Nu is hij later omdat ik denk dat mijn eisprong maandag is geweest het is heel lastig indd.. gewoon afwachten en van je vakantie genieten!!</p>

Terug
Bovenaan