Zwanger worden na miskraam

<p>Melissa</p><p><span style="line-height: inherit;">Wat leuk om wat van je te horen! Wauw alweer 20 weken gaat heel hard. Ik duim voor je dat het goed zit. Super leuk een meisje.  Durf je al wel wat dingen te kopen ?</span></p><p>Wat lief dat je zo aan mij denkt! Het doet mij echt heel veel goed.. </p><p>Ik hoop dat je hier zo af en toe nog wat schrijft♡</p><p>Liefs </p>

<p>R1988, inderdaad gek dat dat zo wisselt! Mede daarom ben ik er ook mee gestopt omdat ik er niet goed van werd xD Ik zie wel hoe het loopt, ik ga er vanuit dat ik volgende week moet menstrueren. Fijn, op vakantie... We doen het maar voor het goede doel. Wat voor vitamines gaat je man slikken? Helpt dat ook weer mee voor de vruchtbaarheid?<br /><br />Melissa, fijn om weer wat van je te horen, wat vliegen de weken voorbij zeg! Wow, een meisje, wat ontzettend leuk. Fijn om te horen dat het goed met je gaat, ik hoop dat je dinsdag een mooie echo te zien krijgt en dat alles goed is met de kleine :D.<br /><br />Iris, begrijpelijk dat je hoopt dat je alweer zwanger zou zijn geweest, maar vergeet niet dat je lichaam best wel wat te verduren gehad heeft. Hormonaal gezien ben je vaak pas na 3 maanden weer in balans (volgens mijn huisarts) :) Wel fijn voor je om te weten dat er weer een cyclus is geweest, kun je weer vooruit kijken! Hopelijk de volgende ronde beter nieuws :-D</p><p> </p><p> </p>

<p>Melissa, wat leuk wat van je te horen. Alweer 20 weken, wat gaat dat snel. Dinsdag zal weer even spannend worden, maar het zal vast goed zijn. Heb je ook een nipt test of combinatietest gedaan? Durf je inmiddels een beetje van je zwangerschap te genieten?</p><p>Ik ben vandaag alweer 36 weken en alles gaat gelukkig nog steeds goed. Kan er nu ook eindelijk van genieten gelukkig.</p><p>Laten wij een voorbeeld voor de andere meiden hier zijn. Probeer moed te blijven houden!</p>

<p>Iris wat jammer dat je ongesteld geworden bent maar wel weer goed inderdaad dat je weer je cyclus bij kan houden. </p><p>En Emsie lekker vakantie... heerlijk hoor!  Probeer er van te genieten en nieuwe energie uit te halen! </p><p>En R1988 tuurlijk denk ik nog aan je,  je bent ook al zo'n tijd bezig.  Ik gun het je zo! </p><p>Sanne ik had de NIPTtest gedaan en die gaf aan dat we een kindje zouden hebben met chromosoomafwijking 13 en dus niet levensvatbaar zou zijn. De echo's wijzen tot nu toe het tegenovergestelde en ziet er gewoon gezond uit.  Of het zit misschien in de placenta of de test is vals.of een inimini kleine kans dat het kindje het toch heeft.  Maar normaal heeft het veel ernstige afwijkingen die te zien hadden moeten zijn op de echo's.  Maar omdat dat allemaal goed is zeggen ze ook dat we die test moeten vergeten. We hebben weken in spanning gezeten en de gedachten het weg te moeten laten halen maar het lijkt goed.  Heb er wel weer vertrouwen in.  En jij alweer 36 weken wat een eind alweer. Het einde is in zicht.  Weet jij wat het wordt?  Ik weet niet meer of je dat al gezegd had eerder...</p>

<p>Oja Melissa, dat is waar ook. Gelukkig dat de echo's er tot nu toe wel goed uitzien. Vind het nog steeds een dapper besluit van jullie om geen vruchtwaterpunctie of vlokkentest gedaan te hebben. Ik duim voor je dat de 20-wekenecho goed is. Wil je het nog laten weten?</p><p>Wij weten nog steeds het geslacht niet. Hebben wel sterk het gevoel dat het een jongen wordt, maar we moeten nog even geduld hebben ;-).</p>

<p>Nou menustruatie was het niet snap er niks van echt helderrood bloed op mn wc papier dus ik ging er vanuit dat ongesteldheid zou beginnen maar nee hoor... Wat het dan wel was?! </p><p>Verder rest vd dag niets meer pfff</p><p>Melissa wat een stress heb jij de afgelopen tijd</p><p>Gehad zeg! Jeetje, maar top dat het goed lijkt!</p><p>Ik vind de site ook maar lastig zeker op telefoon</p><p> </p><p> </p>

<p>Dames,</p><p>Ik ben gestopt met temperaturen.  Mijn man vind dat ik er niet teveel bezig mee moet zijn. </p><p>Ook hebben we samen een emotioneel gesprek gehad. Die er toe lijdt dat hij niet de medische molen in wilt. Dus op dit moment erg emotioneel en ik weet het gewoon allemaal niet meer :'(. Ben nog steeds erg emotioneel. Snik snik</p>

Terug
Bovenaan