<p>Hey, ben ik weer. Het forum is een beetje lastig bereikbaar geweest de laatste dagen... Hier gaat alles lekker z'n gangetje, nu lekker vakantie voor een paar weken 🙂<br /><br />Iris: Dat geeft mij juist heel veel onrust, merk ik. Daarom alleen maar tot m'n eisprong, ook nog wel een paar dagen daarna, maar heel erg stabiel was hij niet te noemen (heb het idee dat het misschien te maken heeft of je het zelf koud hebt of niet (werd een paar keer rillend wakker van de kou)). Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik nog even wachten tot de 6 weken voorbij zijn voor ik zou testen, omdat dat de tijd is die daarvoor staat 4-6 weken 🙂, maar als je je misschien zwanger voelt gewoon eerder doen natuurlijk. Geniet lekker van je vakantie! 😀<br /><br />R1988: ik heb sinds het weekend ook nog wel een paar keer gemeten, maar was best wisselend, als ik koud wakker werd was mijn temperatuur ook lager... Fijn dat je wsl ook weer een eisprong gehad hebt! Begint alles toch weer een beetje op gang te komen. Je had sinds je miskraam nog geen gehad toch?<br /><br />so www: wat fijn, gefeliciteerd! Fijn dat je het eerste trimester alweer door bent. Echo's zagen er allemaal goed uit?<br /><br /> </p>