Zwanger worden na miskraam

<p style="text-align: left;">So www top! Dst geeft je vast meer vertroueen dat je nu al zover bent! </p><p>R1988 tnx! Ga ik doen, fijn dit forum even je gedachten delen!</p>

<p>Hey, ben ik weer. Het forum is een beetje lastig bereikbaar geweest de laatste dagen... Hier gaat alles lekker z'n gangetje, nu lekker vakantie voor een paar weken :)<br /><br />Iris: Dat geeft mij juist heel veel onrust, merk ik. Daarom alleen maar tot m'n eisprong, ook nog wel een paar dagen daarna, maar heel erg stabiel was hij niet te noemen (heb het idee dat het misschien te maken heeft of je het zelf koud hebt of niet (werd een paar keer rillend wakker van de kou)). Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik nog even wachten tot de 6 weken voorbij zijn voor ik zou testen, omdat dat de tijd is die daarvoor staat 4-6 weken :), maar als je je misschien zwanger voelt gewoon eerder doen natuurlijk. Geniet lekker van je vakantie! :D<br /><br />R1988: ik heb sinds het weekend ook nog wel een paar keer gemeten, maar was best wisselend, als ik koud wakker werd was mijn temperatuur ook lager... Fijn dat je wsl ook weer een eisprong gehad hebt! Begint alles toch weer een beetje op gang te komen. Je had sinds je miskraam nog geen gehad toch?<br /><br />so www: wat fijn, gefeliciteerd! Fijn dat je het eerste trimester alweer door bent. Echo's zagen er allemaal goed uit?<br /><br /> </p>

<p>Emsie oki ja dan zou ik er mee stoppen ;-) ach k weet zo langzaamerhand niet wat k voel wel steeds steekjes boven mn schaambot maja! Ik wacht het rustig af idd tot na de 6 week.. Lijkt me wel verstandig en als het wel zo is scheelt t weer weekje haha </p>

<p>Ja, Iris, ik ben er dan gewoon teveel mee bezig. Heb bij de vorige 2 keer wel gemerkt dat als ik er minder mee bezig ben en het allemaal een beetje z'n beloop laat gaan dat het dan gewoon wat makkelijker allemaal gaat. Moet zeggen dat ik momenteel ook wel erg nuchter erin sta hoor. Lastig hè als je niet precies weet waar je in je cyclus staat! Ik denk tegenwoordig ook vaak: als ik er later achter kom hoef ik weer iets minder lang te wachten voor een echo oid, haha. </p>

<p>Ja dit ken ik gewoon niet heb mn hele leven al gewoon zown cyclus en nu?! Word er maar onzeker van...</p><p>Majaa manlief zegt tsjah je kan niet alles weten ZUCHT</p>

<p>Lekker even genieten Emsieb! ?</p><p>Mijn temperatuur wisselt ook heel erg Emsieb.  Gek is dat he. We gaan het zien wanneer ik ongesteld word. Gebruik nu ook de tarwekiem olie tabletten. Ga anser e mama tabletten kopen. Roy mag ook aan de vitamines . Ik temperatuur nu alleen 1 cyclus zodat ik weet dat hij op gang is daarna ook niet meer. Ik werd er ook onrustig van. </p><p>Iris ik zou mij nog niet druk maken om je cyclus hoor. Soms heeft het even tijd nodig. Gun dat je lichaam ook.</p>

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik wilde weer een keer wat van me laten horen. Ik had even de tijd nodig om mezelf te herpakken na alles wat er gebeurd is.  Moeilijke tijd gehad maar alles gaat hier nu wel goed. Tot nu toe goede echo's gehad en nu as dinsdag in Nijmegen mijn 20 weken echo. Ik heb er wel intussen een goed gevoel bij en hoop dus ook niet dat de ontwikkeling niet goed gaat. Dat is het spannendste aan alles.  Maar ik probeer goede hoop te houden.  We hebben vorige week gehoord dat we een meisje krijgen. We zijn heel blij.  In mijn vriend zijn familie zijn we de eerste want ze zijn zelf met alleen maar jongens en die hebben ook allemaal jongens.  Dus moet oppassen dat ze niet dood geknuffeld wordt haha. Vooral ook na we Noud zijn verloren is deze meid zo verschrikkelijk welkom! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.  </p><p>Intussen lees ik wel met jullie mee en wil jullie echt een hart onder de riem steken dat het echt wel goed komt.  Je lichaam heeft de tijd nodig die jij niet hebt want je wil zo graag.  Toen ik nog bezig was met proberen voelde ik me ook zo gefrustreerd. Ik leef echt met jullie mee. Het voelde en eeuwigheid terwijl het eigenlijk 4 maanden het geduurd.  Nu zeg ik dat is  een redelijke tijd. Maar toen voelde het eeuwig.  Probeer als je je cyclus door hebt niet te gefocust te zijn. Nee weet dan wanneer je het beste sex kan hebben en meer kun je niet doen.  Je hebt het verder niet in de hand. Het is zo iets wonderlijks om zwanger te kunnen worden.  Hou vertrouwen en probeer jezelf er niet in te verliezen. </p><p>Voor een aantal die inmiddels zwanger zijn,  gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst! </p><p>Ik blijf mee lezen maar zal minder reageren.  Ik wens jullie allemaal het beste,  in het bijzonder R1988 want daar ben ik al zo lang mee aan het schrijven en veel mee gedeeld.  Kop op meid,  ik hoop dat de onderzoeken je kunnen helpen en het gaat je gewoon lukken ;)</p><p>Ik duim voor jullie allemaal ... </p>

<p>Nou !! Ongesteld! Haha ene kant geweldig dat mn lijf de cyclus zo heeft opgepakt net als altijd 30 dagen :)</p><p> </p><p>Andere kant beetje teleurgesteld had stiekem gehoopt gewoon zwanger weer te zijn maja misschien wel beter zo...</p>

Terug
Bovenaan