Zwanger worden na miskraam

<p>R1988 jeetje heftig, hoe kijk je tegen zijn redenen aan</p><p>Om niet de medische molen in te willen? Kan je dit wel wat begrijpen? Lijkt me behoorlijk lastig</p><p>Als je hier beiden niet t zelfde in staat, misschien een tijd afspreken van we nemen nu 3 maand rust en dan weer in geprek saampjes? Jullie hebben natuurlijk ook veel meegemaakt als k dat zo meelees...</p><p>Sterkte meid!</p>

<p>Nee ik kan zijn redenen niet begrijpen. Hij zegt dat het heel ingrijpend is. Wat ik natuurlijk begrijp. Maar mijn kinderwens is heel groot. Ik denk dat mijn wens groter is dan het zijne. Hij zegt ik ben gelukkig met jou met of zonder kinderen... Ik wil het ook even helemaal los laten. Het heeft ook zo'n groot impact. Nooit gedacht dat wij zo zouden verschillen:(</p>

<p>Je had toch wel onderzoeken lopen momenteel?</p><p>Wat een rotsituatie zeg! Tuurlijk is het ingrijpend maarja als je er samen hetzelfde in staat kan je toch alles aan? Zou idd nu even rust nemen en afspreken die datum gaan we het er pas weer over hebben </p><p> </p>

<p>Maar hij staat er anders in dan mij. Ja ik vind dat dus ook.  Nog niks lopen 8 augustus afspraak.</p>

<p>Sanne, spannend zeg dat je het nog niet weet! Dat lijkt me ook zo leuk: een grote verrassing! Nog maar een paar weekjes en dan weet je het gelukkig haha.<br /><br />Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken Iris, al ben ik natuurlijk geen dokter. Mij werd verteld dat de eerste menstruatie na een miskraam afwijkend kan zijn. Ik heb 3 afwijkende menstruaties gehad, voor ik eindelijk een normale had (heeft me veel stress gekost, maar uiteindelijk was ik na die normale toch weer zwanger). Overigens zou het ook kunnen zijn dat het misschien een innestelingsbloeding is geweest, maar dat zul je toch even moeten afwachten. Ga vooral niet teveel stressen, het komt vast goed :) Hoe is het nu met je?<br /><br />R1988: wat vervelend dat je man er wat dat betreft anders in staat dan jij. Ik snap je frustraties heel erg. Ik heb soms ook het idee dat mijn man me totaal niet begrijpt en zijn wens ook minder groot is dan de mijne. Regelmatig snijd ik dat onderwerp weer aan om het erover te hebben, omdat ik het gevoel nog wel eens heb dat ik niet gehoord/begrepen word op een of andere manier... Geeft je man als enige reden dat hij dat jou niet aan wil doen of zijn er nog meer dingen die hem tegenhouden (zoals een sample inleveren o.i.d.)? Natuurlijk is het een ingrijpend iets, maar ik snap ook heel goed dat je wat duidelijkheid wilt krijgen waarom het steeds mis gaat, want dat is natuurlijk ook heel erg heftig elke keer :(</p>

Terug
Bovenaan