Zwanger worden na miskraam

<p>melissa dat zou zeker wat zijn! verder geen klachtjes ofzo behalve dan de steekjes onderbuik maar mn borsten totaal niet en dat had ik juist heel pijnelijk bij de zwangerschap vorige x dus ga er nog niet van uit... of zou dat per zwangerschap weer verschillen?!</p>
<p>nog geen test gedaan doe eind volgende week een test dan zijn de </p>
<p>"voorgeschreven" 6 week voorbij die de gyn gaf als indicatie na de miskraam.</p>
<p>heb ook geen test gedaan na de miskraam.... </p>
<p> </p>
<p>hoe voel jij je nu?</p>

<p>Zere borstel had ik beide keren ook. Is wel een teken inderdaad. Misschien is het handig om iig een test te doen om te weten of het hormoon uit je lichaam is. Dan weet je of je de testen daarna kan vertrouwen. Ik wil je niet pushen hoor. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Maar kan je helpen in de onzekerheid.  Met mij gaat het. Moet nog ff alles laten landen en ben moe van het denken. Ik weet ook niet zo goed hoe ik verder moet maar moeten maar gaan leven bij de dag en hopen op een goede afloop.</p>

<p>dat is zo, tnx!</p><p>ja dat kan ik begrijpen idd beter om per dag te leven je moet maar denken ik kan er op dit moment niets aan veranderen of iets doen waardoor het anders word.</p>

<p>Iris kip. Ik zit maandag al 6 weken na de miskraam. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.  Ik wacht ook nog even.</p><p>Melissa, heel knap van je dit allemaal. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt en goed afloopt. Jullie zijn vast in goede handen. Dikke knuffel van mij </p><p> </p>

<p style="text-align: left;">R1088 ik had besloten om vandaag te testen alleen ik met mn slaaphoofd om 5 vanochtend plassen hahaha dus dan is het nu om 9 geen ochtend urine meer toch... Dus ik test morgen dan hoef ik er niet meer over na te denken! Ga jij ook testen of?</p>

<p>Jeetje Melissa, ik heb er geen woorden voor. Wat een hel waar jullie nu in zitten. Zo'n onzekerheid. Nu ben je zwanger en kan je er nog niet van genieten. Hoop zo dat het goed afloopt voor jullie. Wat moet het moeilijk zijn om de kleine op echo's te zien en straks (misschien nu al) te voelen.</p><p>De andere meiden wens ik ook veel sterkte met hun cyclus dat deze snel weer op orde is.</p>

<p>Hey allemaal, hier even snel een berichtje vanaf m'n vakantieadresje!<br /><br />Melissa, wat een heftige dagen hebben jullie weer gehad, zeg! Fijn dat het gesprek met de cardioloog goed is gegaan en dat jullie nu wat meer duidelijkheid hebben wat betreft de hartafwijking. Wat vervelend dat jullie nog niet kunnen genieten van de zwangerschap, omdat het toch weer zorgen met zich meebrengt. Hopelijk komt alles gewoon goed en kunnen jullie lekker van haar genieten!<br /><br />Iris, nog steeds niet ongesteld geworden? Heb je verder nog klachten erbij gekregen de afgelopen dagen of alleen de steekjes in je buik nog? Ik hoop het zo dat je gewoon weer zwanger bent! btw... maakt toch niet uit dat je om 5 uur al geplast hebt ;) Doe ik ook altijd en dan later nog een keer. Het gaat er volgens mij gewoon om dat je dan niet teveel gedronken hebt en dat de urine dan geconcentreerder is :)<br /><br />R1988: Jeetje, 6 weken alweer, de tijd vliegt voorbij... Hier ook alweer 5 weken geleden. Hopelijk van jouw kant snel goed nieuws!<br /><br />Hier gaat het allemaal op zich best goed. Zit vandaag op 15/16 DPO en heb sinds woensdag (?) last van mijn onderbuik en m'n temperatuur blijft hoog. Ik wilde gisteren een test kopen, maar kon het nergens in de winkels vinden (misschien dat ze die niet in de supermarkt verkopen hier...). Nog maar even afwachten dan, maar stiekem heb ik het gevoel dat het nog wel eens zo zou kunnen zijn, waar ik eerlijk gezegd niet zoveel rekening mee gehouden had. We'll see... nog even volhouden :)</p>

<p>Iris kip; Nee ik ga denk ik zaterdag testje doen als ik nog niet ongesteld ben. Ik heb dan een festival en dan wil ik het wel zeker weten. Ik heb wel wat last van witte afscheiding last van mijn buik en vermoeid.  Ik ga er niet van uit. Geloof er niet echt in.</p><p>Emsieb ik ben echt heel benieuwd. Wanneer kom je weer terug? Ik hoop het voor je:)</p><p> </p><p> </p>

Terug
Bovenaan