Zwanger worden na miskraam

<p>R1988 kan hy je daar geen antwoord op geven?</p><p style="text-align: left;">Moeilijk he als je zoooo naar iets verlangt maar er gewoon niets aan kan doen eingelijk of idd de medische molen in kan het me zo voorstellen! Je bent ook al even bezig en de tegenslagen bah.</p><p style="text-align: left;">.. Kan je in je omgeving er goed over praten? Wanneer is je nod? </p>

<p>Wat ontzettend vervelend R1988! Zeker als je al zolang er mee bezig bent en je er ook dagelijks(?) mee geconfronteerd wordt... Wat lijkt me dat ongelooflijk zwaar voor je, zeg. Ik kan je verdriet goed voorstellen, ik zou het zelf ook echt niet willen en heb er zelf ook regelmatig over nagedacht: wat als, wat dan? <br /><br />Blijft met je man praten, ik merk zelf dan ook altijd dat ik hem dan wat beter begrijp en hij mij. En als het samen niet lukt, misschien iemand die jou/jullie hier misschien bij kan helpen?<br /><br />Hoe lang moet je nog wachten op je NOD? Volgens mij begin volgende week, toch?<br /><br />Iris: is je menstruatie nog doorgezet?</p>

<p>In mijn omgeving valt het mee met mijn zusje wel en schoonzus. Verder met niemand nog. Ik heb geen idee wanneer die is. 22 mei miskraam gehad en daarna nog niks.  Afwachten dus. Voel mij de afgelopen 3 dagen nier heel lekker.. last van mijn buik en diaree..</p><p>Ik wil binnenkort weer erover hebben. We moeten hier samen uitkomen.  Is lastig als je zo verschilt echt nooit gedacht:(</p>

<p>Emsie, nee niks meer.... Wel steeds steekjes in mn onderbuik mjah.. Probeer niet zoveel op mn lijf te letten wat best moeilijk is! Ook manlief weet niet zo goed wat hij er mee aan moet het houd me allemaal zo bezig! </p><p>R1988 we zitten beetje in zelfde schuitje dus k had 24 mei mn miskraam, verwarrend he qua cyclus etc</p><p> </p>

<p>Even een korte update. Geen goede 20 weken echo gehad. Ons kindje blijkt toch een ernstige hartafwijking te hebben maar wel goed te behelpen na de bevalling.  Nu is de mogelijkheid er toch nog dat dit wordt veroorzaakt door die trisomie 13. We zijn geshockeerd en staan met de rug tegen  de muur. De vruchtwaterpunctie is nu echt het enige wat duidelijkheid bied.  Maar ben zo bang dat de trisomie 13 niet in ons kindje zit en ik door die punctie de bevalling op gang help.  Wachten tot 24 weken heeft ook geen meerwaarde omdat ons kindje dat niet overleeft door die hartafwijking.  Dat is te vroeg om geboren te worden en geopereerd te worden.  Wat een hel zeg! Morgen hebben we een afspraak met een kindercardioloog en nemen we alles goed door.  Hoe nu verder.  </p>

<p>Melissa ik weet niet wat ik moet zeggen wat een nachtmerrie heel veel sterkte en hopelijk krijg je morgen wat duidelijkheid bij de kindercardioloog! </p>

<p>Wat heftig zeg Melissa:( ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat jr snel duidelijkheid hebt bij de cardioloog.</p>

<p>R1988: Ja, moet je inderdaad doen. Gewoon rustig over praten met z'n tweetjes. Misschien is hij wel bang dat het aan hem ligt? Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt!<br /><br />Iris: nog even afwachten dus... Ik ben ook aan het wachten op m'n menstruatie, als het goed is moet het van het weekend komen. Heb sinds gisteren wat last van m'n buik, wel anders dan wanneer ik m'n menstruatie aan voelde komen, dus ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen. <br /><br />Melissa, wat ongelooflijk heftig, ook ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop dat de kindercardioloog wat duidelijkheid kan bieden en dat er een goede oplossing is voor jullie meisje. Heel veel kracht en sterkte de komende tijd gewenst! <3</p>

Terug
Bovenaan