Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>emsie ook weer spannend dus! ik blijf toch meerdere keren per dag wat steekjes hebben in mn onderbuik...loop weer steeds met mn broek los dan voelt het prettiger maar verder geen "signalen" noujah geduld maar weer! jij nog andere klachtjes? of alleen last van je buik?</p>
<p style="text-align: center;">Jaaa, ik stress maar niet, ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Vandaag al minder klachten. We zullen zien wat er gaat gebeuren. Komende tijd wsl wat minder online ivm een korte vakantie! ?</p><p> </p>
<p>Hoi allemaal.</p><p>Bedankt voor jullie medeleven...</p><p>We hebben hele fijne gesprekken gehad en is ons veel duidelijk. Vandaag was er verder ook niks extras te vinden op de echo. En wat ze zagen was ook nu zo. Zij heeft een transpositie van de grote vaten. Maar is goed te opereren ondanks dat het een grote open hartoperatie is. Wbt de hartafwijking komt dit tot trimosie 13 afwijking praktisch niet voor. Dus kan daar ook los van gezien worden. Ondanks dat de trisomie 13 nergens te zien is wil het niet zeggen dat het er niet is. Het kan dan alsnog in elke cel van het lichaam zitten. Na lang wikken en wegen doen we voorlopig nog geen vruchtwaterpunctie ivm het risico op het breken van de vliezen. Het blijft dus onzeker of ons kindje het nu wel of niet heeft. Ons kindje is vanaf 34 weken buiten levensgevaar en kunnen dan de vruchtwaterpunctie alsnog laten doen. Dat is misschien wel belangrijk om dan te weten ivm complicaties tijdens de bevalling voor mij en als het kindje geboren wordt dan zal het niet aan haar hartje geopereerd worden en zal dan ook binnen een week overlijden. We kunnen er niet mee leven als we nu de punctie doen en ons kindje nu kwijt raken doordat het de vliezen doet breken. En het dan ook nog de uitslag heeft niet de trisomie 13 te hebben. Alles wijst op het niet hebben van de trisomie 13 en willen er voor proberen te gaan. Zal een zware tijd worden maar hebben niet veel andere keus. En ons lijkt dit de beste keus. </p>
<p>Wauw melissa, wat een zware dagen! En fijn dat er op dit moment geen andere aanwijzingen zijn voor de trisomie.</p><p>Heel veel sterkte komende tijd! </p>
<p>Lief dat je er aan denkt, tsjah nog niet ongesteld kan gewoon niet voorstellen dat toen laatst dat het was 1wc papiertje bloeddruppel duss wacht het maar weer af</p>
<p>Oh spannend. Dat zal wat zijn dat je gelijk weer zwanger bent dan... ik hoop het voor je! Heb je een test gedaan? Maar heb je een keer getest of het hormoon uit je lichaam is geweest? Want anders heeft het geen nut natuurlijk en blijft het gissen tot de verloskundige het bevestigd... ik ga voor je duimen </p>