<p>Wat vervelend R1988 en heel sneu dat je er niet met je vader over kan hebben. Ik denk dat alleen de meiden die het meegemaakt hebben, snappen hoe ontzettend verdrietig je hier van kan raken!</p><p>Ik heb wel gelezen dat je cyclus heel erg van slag kan zijn na een miskraam. Ik weet niet of je vroeg na je miskraam al gecheckt hebt, dmv testen of je HCG uit je lichaam was? Zolang dat niet uit je lichaam is, ben je ook niet vruchtbaar en duurt de cyclus volgens mij ook langer. Ik heb een paar dagen na de miskraam ook een test gedaan en die was hartstikke negatief al.</p><p>Ik had wel al 2 weken voordat mijn miskraam doorzette al hevige buikpijnen en krampen.</p><p>Ik leef met je mee R1988! Dikke knuffel.</p><p> </p><p>@Nena158, na 5 weken weer ongesteld, dat is fijn! Hoe was je cyclus voor de miskraam?</p><p>Ik zit op dag 33 vandaag. Had gisteren verkeerd geteld. Over 2 dagen is het bij mij ook alweer 5 weken geleden. Ik weet alleen niet zeker wanneer ik kan testen. In de 6e week? Of later..? Of eerder..?</p><p>Heb ook regelmatig mijn BMM gevoeld. Ik had gelezen dat die stand veranderd naar mate je cyclus steeds verder is. Sommige van jullie zullen me misschien voor gek verklaren. Ik heb hem eigenlijk altijd erg hoog gevoeld, kon er nauwelijks bij. Nu sinds gisteren ligt hij erg laag en een beetje gekanteld. Weet ook niet hoe of wat ik hier van moet denken.</p><p>En ja... die puistjes... aaaaaaaaaah! In mijn gezicht lijkt het nu iets minder te worden maar op mijn rug vind ik sinds een paar dagen weer nieuwe pijnlijke puistjes.. Dacht dat het daar ook minder aan het worden was, maar niets is minder waar.....</p><p> </p><p>Heb een fijne dag vandaag meiden!</p>