Zwanger worden na miskraam

<p>mali mali ja he dan wil je het liefst zo snel mogelijk weer "normaal " zodat je voor je gevoel ook eindelijk verder kan!</p><p>mijn ongesteldheid inmiddels voorbij (na 8 dagen pff) dus er kan weer "geklust" worden straks ben benieuwd... hoop dat het weer zo snel raak is en dan goed!!</p><p>Nena mijn rug is ook 1 pukkeltjes gedoe :-( wanneer is je nod? en nog echt actief geklust rond je eisprong of?</p><p> </p>

<p style="text-align: left;">Dames,  zit er een beetje doorheen? test was vrijdag negatief helemaal prima. Fijn maar mijn lichaam geeft allemaal signalen af .. misselijk niet lekker.. dacht gisteren bijna flauw te gaan vallen. Vanaf donderdag licht bruine afscheiding en na de sex licht roze bloed verlies en later is het weer licht bruin. Gisteren met mijn vader in de auto gezeten..  nou echt verschrikkelijk ?? vragen hoe het met de kinderwens gaat. Uiteindelijk gezegd dat ik dus miskraam had gehad weer.. zegt ie ja en veel vrouwen weten niet eens dat ze miskraam hebben gehad etc... en dat ik het moet loslaten en of Roy zich al had laten controleren. Ik had mijn vader gezegd dat ik die opmerking niet zo leuk vond. Ja en ik bedoel dat niet lullig en je moet niet overal niet wat achter zoeken. Ik zeg pap het is een gevoelig onderwerp. We hadden allang vader moeder willen zijn. Ja je moet daar wel tegen kunnen etc.. kortom echt een kut gesprek zonder enig begrip hoe ik mij voel? en hij had al gedronken dat wist ik.. vanacht geen oog dicht gedaan.  Heb echt vet pijn in mijn rug??</p>

<p>R1988 knuffel! snap ik helemaal daar zit je dan echt niet op te wachten, jammer dat je er met je vader dan niet even gewoon over kan hebben.</p>
<p>hoeveel dagen zit je nu na je miskraam? anders misschien toch even bellen met je gyn? aangezien je ongesteldheid niet doorzet en je je wel allemaal klachtjes hebt? al bij mij begon ongesteld ook met bruin/lichtroze en paar dagen later ineens toch doorgezet... nou ik zou gewoon even een belletje doen.</p>
<p>had je ook controle gehad na je miskraam of alles schoon was?</p>

<p>Vandaag is het 7 weken geleden. </p><p>Nee dat niet maar hcg wad toen 27 laatste keer testen. </p><p>We wachten nog een week en anders ga ik inderdaad bellen. </p>

<p>Wat vervelend R1988 en heel sneu dat je er niet met je vader over kan hebben. Ik denk dat alleen de meiden die het meegemaakt hebben, snappen hoe ontzettend verdrietig je hier van kan raken!</p><p>Ik heb wel gelezen dat je cyclus heel erg van slag kan zijn na een miskraam. Ik weet niet of je vroeg na je miskraam al gecheckt hebt, dmv testen of je HCG uit je lichaam was? Zolang dat niet uit je lichaam is, ben je ook niet vruchtbaar en duurt de cyclus volgens mij ook langer. Ik heb een paar dagen na de miskraam ook een test gedaan en die was hartstikke negatief al.</p><p>Ik had wel al 2 weken voordat mijn miskraam doorzette al hevige buikpijnen en krampen.</p><p>Ik leef met je mee R1988! Dikke knuffel.</p><p> </p><p>@Nena158, na 5 weken weer ongesteld, dat is fijn! Hoe was je cyclus voor de miskraam?</p><p>Ik zit op dag 33 vandaag. Had gisteren verkeerd geteld. Over 2 dagen is het bij mij ook alweer 5 weken geleden. Ik weet alleen niet zeker wanneer ik kan testen. In de 6e week? Of later..? Of eerder..?</p><p>Heb ook regelmatig mijn BMM gevoeld. Ik had gelezen dat die stand veranderd naar mate je cyclus steeds verder is. Sommige van jullie zullen me misschien voor gek verklaren. Ik heb hem eigenlijk altijd erg hoog gevoeld, kon er nauwelijks bij. Nu sinds gisteren ligt hij erg laag en een beetje gekanteld. Weet ook niet hoe of wat ik hier van moet denken.</p><p>En ja... die puistjes... aaaaaaaaaah! In mijn gezicht lijkt het nu iets minder te worden maar op mijn rug vind ik sinds een paar dagen weer nieuwe pijnlijke puistjes.. Dacht dat het daar ook minder aan het worden was, maar niets is minder waar.....</p><p> </p><p>Heb een fijne dag vandaag meiden!</p>

<p>Ik had 1.5 week na mijn miskraam hcg getest die was 27 en dat is bijna 6 weken geleden. En dat is heel weinig en hij daalde super snel. </p><p>We wachten nog even af.  Het heeft de vorige keren nooit zo lang geduurd.</p>

<p>Tich een geruststelling dat jullie ook last hebben van die puistjes. Echt zo vervelend. Ik had er bij mn eerste zwangerschap ook erg last van, dus hield er nu ook wel rekening mee. Maar niet gedacht dat het ook na mn miskraam zou blijven. Ik heb ze vooral in mn gezicht. Mn borst en rug zijn vooralsnog schoon. </p><p>Mijn hcg waarde was een paar dagen na de miskraam nog 136. Dus daalde ook snel. Ik heb niet meer getest dat ie weg was. </p><p>Mijn normale cyclus is lang, ong 35 dagen, soms een uitschieter naar 42. Nu heb ik op dag 19/20 een positieve ovulatietest gehad. Dus ergens 18 juli mn nod. Dus opnieuw wachten....</p>

Terug
Bovenaan