Zwanger worden na miskraam

Emsie, van harte gefeliciteerd! De onzekerheid zal je nog wel even houden. Zelf ben ik nu bijna 39 weken en toen ik van de week de kleine niet voelde bewegen, dan is de angst er weer (terwijl ik weet dat baby's 95% van de tijd slapen).

R1988, meid heel veel sterkte. Ik hou dit forum nog dagelijks bij, alleen kon niks plaatsen. Het blijft een irritante app.
Ook de andere meiden heel veel sterkte en succes gewenst. Blijf positief hoe moeilijk dat soms ook is.

Liefs

Heb de afdeling gynaecoloog gebeld van het roze bloed verlies en nog geen menstruatie. Ze zegt dat ik vrijdag weer moet testen is deze negatief en nog geen menstruatie dan moet ik bellen

Sanne: dankjewel! Het schiet nu echt op voor jou, hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten! Ik denk idd dat ik ook nog een hele tijd onzeker blijf, zo ben ik gewoon en daarnaast waar je al doorheen geweest bent. Ik hou er bijna rekening mee dat het niet goed is en als het wel goed is, ben ik natuurlijk dolgelukkig xD

R1988: Hmm... goed dat je even de gyn gebeld hebt! Meestal is dat toch zo als alles wat beter doorbloed is enzo dat je dan wat 'bloed' kan verliezen? Het is nu dik 7 weken geleden alweer toch, heb je nog andere klachten?

Emsieb ja dat kan inderdaad. Dat heeft ze niet gezegd. Ja het is inderdaad meer dan 7 weken geleden. Misselijkheid soms en last van mijn darmen.

R1988 wat vervelend voor je word je ook onzeker van he! goed inderdaad om even contact te hebben met de gyn... wat zeiden ze ervan dat je test tot nu toe dan negatief was? het zou natuurlijk nog te vroeg kunnen wezen? nou spannend gedoe allemaal joh!

mijn menustruatie eindelijk na 8/9 dagen volledig voorbij :D dus wij weer "geklust" merk dat ik het nu toch veel spannender vind dan voorheen

R1988: ik ben benieuwd, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

iris: idd niet te druk om maken :) Gewoon doen wat kan en als het pijnlijk begint te worden stoppen. (zeg ik nu wel dapper, ik durf momenteel helemaal niet meer *zucht*)

Terug
Bovenaan