Zwanger worden na miskraam

Mali Mali, je weet toch helemaal niet of iedereen zomaar zwanger wordt.. er zijn zoveel meiden die een miskraam krijgen maar er niet over praten of waar er nog veel ergere dingen spelen. Geef niet op, het komt allemaal goed! Je weet dat je zwanger kunt worden op een natuurlijke manier. Heb vertrouwen in je lichaam.

Nee dat klopt ook Marl1tje, maar ik bedoel meer dat uit mijn naaste omgeving het wel bij iedereen vlot lukte.. er zijn indd veel vrouwen die er niet over spreken!

Dankje Iris Kip.
We wachten nog maar een week af! Geduld is een schone zaak zeggen ze ?

Nena: dat zou ik ook wel willen, haha, maar helaas nog even in spanning wachten. Gelukkig hoef ik niet zo lang als de vorige keer te wachten (toen 4 weken, was echt een hell, en toen bleek het niet goed te zijn...)

Jonge vrouw anoniem: dankjewel! Ik weet dat ik gewoon moet afwachten en dat de kans nu groot is dat het wel goed gaat, maar toch is en blijft het spannend. Gelukkig niet pas aan het einde van de dag een echo, dus dat is wel fijn :) Fijn dat het bij jou goed gaat!

Mar1tje: Ik heb me vergist in de temperatuur; het is 1 graad lager xD 36.7-36.9 en ja, daar zit ik nog steeds op volgens mij (ik temp nu niet meer, maar vorige week maandag zat hij op 36.8). Mijn basale temp zat op 36.2 zo'n beetje volgens mij. Ik vond het tempen ook niet vervelend (oorthermometer, meerdere metingen deed ik altijd voor een 'goed' resultaat), maar vergat het ook nog wel eens...

Mali: ik snap dat je er doorheen zit, hoe lang is het geleden dat je een MK gehad hebt? De eerste periode is altijd heftig, op een gegeven moment zul je het beter een plekje kunnen geven. Ikzelf merkte heel erg dat als ik tot rust gekomen was in mn hoofd dat ik eigenlijk ook zo weer zwanger was (tot 3 keer aan toe), dus ben er wel van overtuigd dat het mentaal ook zeker er iets mee te maken heeft. Probeer het een plekje te geven, praat met mensen als je daar behoefte aan hebt, soms wil het dan wat makkelijker :). Gevoelige tepels kun je trouwens ook krijgen van een ovulatie. Gevoelige borsten/tepels was voor mij nooit een reden om te denken dat ik zwanger zou zijn, want die had ik sowieso standaard na een ovulatie. Overigens heeft je lichaam wel laten zien dat het zwanger kan worden. Zoals Iris ook al zei: heb vertrouwen in je lichaam! Succes, meid!

R1988: Wat ongelooflijk kut allemaal voor je zeg... ik heb het echt met je te doen :( Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, dit is ook zenuwslopend zeg! Hoe staat je man er nu in? Steunt hij je goed of heeft hij het er het liefst zo min mogelijk over? Dikke knuffel voor jou!

EmsieB: het is nu 5 weken geleden! Oké dat is wel fijn om te weten.. ik kan me niet herinneren bij de vorige cyclussen hoe het zat met mijn tepels (klinkt raar haha)

Geniet lekker van je zwangerschap! Hoeveel weken was je ook alweer?

Haha emsie ik ben het wel met marl1tje eens hoor! Goede moed houden allemaal dames! Emsie fijn dat je al eerder een echo mag! Zal natuuuuurlijk weer spannend zijn maar goed ook nu van genieten hoor je bent nu gewoon zwanger! Merk heel erg dat ik er amper blij mee was omdat k zo zenuwachtig was eigenlijk super zonde...

Mali: ik zit nu op 5.3 weken, nu iig 1 dag verder dan de vorige keer xD probeer rustig te blijven, ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan ?

Iris: had het ook niet anders verwacht. Ja het is super spannend. Mijn man had bij de eerste 2 heel erg het gevoel dat het niet goed zou zitten/niet werkelijk was. nu heeft ie het steeds over de baby en is hij super lief voor me. Zelf ben ik al lekker misselijk aan het worden en best vermoeid, had ik de vorige keren niet of veel later. Hopelijk is dat een goed teken!

Terug
Bovenaan