<p>Hey allemaal, hier weer een berichtje van mijn kant. Vandaag 5+3 weken, over 2 weken de eerste echo (duuuurt lang...). Gisteren weer naar de acupuncturist geweest, ze stond er versteld van dat ik alweer zo snel zwanger was (ik zelf ook xD). Ik vind het allemaal zo ontzettend spannend weer, zo bang dat het weer mis zal gaan.<br /><br />@R1988: wat ongelooflijk vervelend dat je vader zo reageerde! Ik heb een beetje zo'n zelfde verhaal met mijn zus gehad. Ze leefde heel erg mee, maar toen mij een keer hele enthousiaste verhalen over zwangere mensen bij mij in het verkeerde keelgat schoten zei ze ook heel lullig: tja, wen er maar aan, het ligt aan jezelf dat je er niet meer om kan gaan. Get over it. <br />Gelukkig heb ik het daarna goed uitgepraat met haar en heb ik het haar vergeven, maar leuk is het zeker niet om te horen, het maakt je zo ongelooflijk verdrietig en machteloos. Hoe is het nu met je, meid?<br /><br />@Marl1tje: hcg hoef je niet te laten testen als je zeker weet dat je zwanger bent of er geen rare dingen voorgekomen zijn waardoor je twijfelt of je zwanger bent/je zwangerschap goed gaat. Wat betreft die temperatuur: dat heb ik ook gehad
Vooral als ik wat kouder in bed lag (minder dekens op) of het koud had, was mijn temperatuur lager dan wanneer ik meer dekens op had. Mijn temperatuur schommelde/schommelt een beetje tussen de 37.7 en 37.9. Ik heb mijn temperatuur bijgehouden om te weten wanneer ik een ovulatie kreeg (daarna gestopt) en toen ik het idee had dat ik weer zwanger zou kunnen zijn ben ik weer gaan tempen. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar soms kan het wat minder spanning geven door het even niet te doen
<br /><br />Voor iedereen: ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben op je cyclus en dat jullie snel weer een positieve test hebben! Ik ken de onzekerheid (3 maanden lang na mijn curettage gehad ivm rare menstruaties) en dat is echt heel vervelend!</p>