Zwanger worden na miskraam

Oké dat is fijn...
Ja blijven praten met elkaar is wel heel erg belangrijk.  Het heldert veel op en je weet elkaars gevoel.  Maar het is lastig om hierin niet op 1 lijn te zitten.  Ik kan me voorstellen dat dat erg frustrerend en emotioneel is.  Het is ook geen luchtig onderwerp.  Zorg iig niet dat dit tussen jullie in komt dat zal helemaal zonde zijn.  Gelukkig kun je hier iig je hart luchten ;) Heel veel sterkte! 

R1988: hehe! Wat fijn dat het nu duidelijk is. Ik had natuurlijk iets anders voor je gehoopt, maar als je dan toch ongesteld moet worden, dan maar zo snel mogelijk. Volgens mij kan een lichaam flink van slag zijn als je zelf ook van slag bent. Misschien heeft dit je nu weer wat meer rust en ruimte. En je hebt nu toch alweer bijna je onderzoeken. 
Melissa: wat moet dit zwaar en ingewikkeld voor jullie zijn. Al die zorgen. Terwijl dit juist een tijd zou moeten zijn om te genieten . Wel fijn dat de echo niets nieuws liet zien. Kan je de baby al goed voelen bewegen? Sterkte en rust gewenst en vooral ook fijne momenten.
Nouknouk: welkom. Helaas. Nooit goed nieuws als iemand zich hier meldt. Maar gelukkig hier ook best weer regelmatig mooi nieuws! Een mk is voor iedereen anders. Mijn advies zou zijn om goed te luisteren naar jezelf. Niet te streng en vooral lief voor jezelf! 
Boontje: wauw! 2!!!! Zozo! En direct na je mk. Heel bijzonder. Al een beetje bekomen van de schrik?! Heb je al kinderen?
Ik denk dat ik net mijn eisprong heb gehad. Maar de afgelopen 2 keren had ik eneens rond dag 20 van dat heldere slijm. Dus wie weet heb ik een late eisprong. Dus wij gaan nog even door met genieten van elkaar! Ik merk wel duidelijk dat mijn zin om te vrijen erg afhankelijk is van wanneer ik in mijn cyclus ben. Voorheen met de pil was het allemaal nogal gelijkmatig. Nu kan ik echt totaal geen zin heb (en mijn lijf ook niet....). Of juist heel erg. Wel leuk om dat natuurlijk proces weer zo te voelen.

ja morgen/dinsdag nod!vind het heel spannend dat is met mn gemd. cyclus van 30 dagen langste wat ik had was 34 dus dat zou dan vrijd/zat zijn pff ik duim dat er niks komt... ik heb geen idee blijf die steekjes houden maar heb het vandaag ook weer steeds heet wat ik meest heb als ik ongesteld word dus ik weet het gewoon niet! het is ook warm vandaag... 
nouja maar weer afwachten, ben ik zo goed in :p 
haha ja apart he dat je idd rond je eisprong ook gewoon meer zin hebt! grappig dat je lijf zo mee werkt...

melissa hoop dat je ook een beetje kan genieten soms van het zwanger zijn! ookal zijn de omstandigheden zo ingewikkeld!

Terug
Bovenaan