Zwanger worden na miskraam

Vreemd is dat he dat je een negatieve test wil zien. Bij mij duurde dat ook iets van anderhalve week en was na 4 weken al ongesteld en ook gelijk een goede en regelmatige cyclus. Hopelijk heb jij dat geluk ook. Je zou eventueel ovulatietesten kunnen kopen. Ik heb ze van Sensitest gebruikt. Goed en betaalbaar. En sinds 3 maanden temperatuur ik ook iedere ochtend. Is best interessant om te zien wat je temperatuur doet in je cyclus.

Jij zal ook wel merken nu je erop gaat letten dat er best veel vrouwen zijn die een of meerdere miskramen hebben gehad.

Komt bij jullie ook vast goed. Het is nog zo kort geleden en moet nog een plekje krijgen.
 
Hoi S wat vervelend dat je dit is overkomen. Het is best heftig omdat je zo blij bent en je droom ineens uiteen ziet spatten. Het is normaal om gelijk weer zwanger te willen zijn want anders was je het ook geweest en je droom blijft je droom. Ik heb ook na een week een zwangerschapstest gedaan en me gelijk na een week gaan tempen. Ik voel mijn eisprong nooit dus doe het aan de hand van tempen en je verliest slijm net voor je eisprong. Dat is een herkenningsteken en je kunt inderdaad de ovulatietesten doen. Ik moet ook afwachten of mijn cyclus nog oké is maar tot zover ziet het er goed uit bij mij. Het is wel belangrijk om te weten dat niet meer het zwangerschapshormoon in je lichaam hebt want anders wordt je niet zwanger en het geeft je geen eerlijke uitslag als je later wil testen.

Sanne... wat geweldig voor je! Wat een heerlijk gevoel. Ik hoop dat je kindje blijft zitten en dat je een mooie zwangerschap krijgt en over 9 maand een mooi wondertje!

R1988 heb je nog weer een keer getest? Misschien ben je te vroeg geweest kan dat? Niet de hoop verliezen ...
 
Ik gebruikte trouwens de ovulatietesten van de Kruidvat maar daar komt altijd licht het streepje door wat ik irritant vind.  Ik heb nu setjes gekocht bij de Action die doen het goed. En goedkoop. Heb daar de zwangerschapstesten nu ook weg. Aanrader!
 
Hoi meiden!

Ook ik was eindelijk na 1 jaar zwanger en heb na 5.5 week een miskraam gehad. We gaan natuurlijk weer gewoon verder in de hoop weer snel zwanger te worden maar helaas alweer 2 lange cyclussen gehad (56 + 39). Toch weer een flinke teleurstelling als je weer ongesteld word. Word idd wel gezegd dat je er niet te veel mee bezig moet zijn maar dat is gewoon onmogelijk. Nu bezig met ovulatie testen en hopen dat het snel een keertje raak is en het wel goed gaat.

Sterkte allemaal!
 
<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Helaas bij ons ook 2 miskramen .. In juni leefde we in een grote wolk toen we wisten dat ik zwanger was bij de eerste echo klopte er een hartje maar traag.. jammer genoeg kreeg ik een miskraam bij 7 a 8 week .. omdat ze bang waren voor overmatig bloedverlies kreeg is dezelfde dag nog een curretage het herstel liep allemaal niet helemaal zoals het zou moeten maar er kwam hoop afgelopen maand weer zwanger .. vorige week echo gehad en ons geluk kon niet op Het hartje klopte perfect.. maar ook dat liep helaas niet goed af en weer een curretage gehad afgelopen vrijdag.. Nu grote onzekerheden  ‘Kan ik wel een gezond kindje op de wereld zetten’ ‘Word ik wel weer zwanger’ ‘Gebeurd het wel vaker 2 keer achter elkaar’ Ga zo maar door.  Meer mensen met meerdere miskramen en curretage? Sterkte allemaal!</span>

liefs
 
Terug
Bovenaan