Zwanger worden na miskraam

Hallo allemaal

MF86 wat vervelend vooral na zo'n tijd al temoeten proberen. Ik heb ook bijna een jaar moeten wachten op een goeie zwangerschap.  Maar was je cyclus toen altijd wel regelmatig?

En J ik snap dat je twijfels krijgt.  Je kunt altijd intussen onderzoeken doen denk ik. Misschien is gewoon niks aan de hand en misschien heb je iets meer hulp nodig.  Je moet je niet gek maken, dan kun je beter dingen gaan uitsluiten. Heb ik gedaan toen we bijna al een jaar aan het oefenen waren,  het gaf ons rust om dingen uit te sluiten.



Wat leuk Sanne dat je de 16de een echo hebt.  Heel spannend ook. Ik hoop op goeie berichten voor je.  Voel je je goed?

R1988 hoe is het met jou?
 
Hoi Melissa,

Ik ben in juni 2015 gestopt met de pil en eigenlijk meteen daarna een cyclus van 28 dagen. De rest van de cyclussen waren allemaal vrij lang, tussen de 38 en 56 dagen. Na 1 jaar begonnen met ovulatie testen van sensitest en toen meteen raak. Heb pas laat gestest dus wist net 1.5 week dat ik zwanger was en toen kreeg ik dus een miskraam. Had ook steeds last van bruine afscheiding en bloedingen dus had al wel het gevoel dat het niet goed was. Zou vrijdags 6 weken zijn en een echo krijgen maar helaas heb ik dat niet gered... Vervolgens een cyclus van 8 weken en daarna weer 38 dagen en beide een eisprong gehad dus flink geklust maar helaas nog niets.

Heb jij nu wel een regelmatige cyclus?
 
Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt.  Ik ben de 17-10 bevallen van ons doodgeboren kindje heb tot de 31ste gebloed.  Niet heftig. Meer menstruatie zeg maar.  Ik moet nog afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Officieel 21-11. Ik heb volgens mij mijn eisprong gehad. Dus hoop niet ongesteld te worden natuurlijk haha. Maar mijn cyclus is altijd regelmatig. Tussen de 26-30 dagen. Ik verwacht ook dat ik dit wel weer krijg. Ik ben vanaf mijn 16de ongeveer aan de pil geweest en veel doorgeslikt dus was ook verbaast dat ik een goeie cyclus had.  September 2015 gestopt en juni 2016 zwanger. De laatste 2 maand liep ik bij de f.kliniek. om mijn cyclus te volgen.  Die was goed maar had teveel eitjes. En waarschijnlijk een cyste op 1 eierstok.  Ben wel spontaan zwanger geworden. Dus hoe het bij mij verloopt vind ik best spannend...
 
Beste Melissa,

Bedankt voor je reachtie, Ze hadden inderdaad ook voorgesteld om onderzoek te laten maar mijn verloskundige zei dat dat eigenlijk niet nodig was omdat ze zei dat ze alleen kijken naar de grote oorzaken die het kan hebben maar ze kijken niet verder zeg maar dus de kans dat er wat uit kwam was heel klein zei ze.. Ik vind de keuze moeilijk ene kant denk ik namelijk stomme pech maar andere kant twijfel ik aan mijn lichaam! misschien afwachten of het een 3e keer wel goed gaat of niet als ons een 3e keer gegund is!
 
Jeetje dat is wel heftig allemaal!! nou meid hoop voor jou dat het nu wel allemaal goed gaat! Vind het vooral vervelend dat het allemaal zo lang duurt omdat je ook al zon lange cyclussen hebt maar ooit zal het wel goed komen. Vervelend ook als mensen zeggen je bent zwanger geweest dus het kan wel...Is ook wel zo maar toch als het dan weer niet lukt baal je wel ontzettend
 
Melissa,

Ik val nog even in op het verhaal wat je stuurde naar MF86 .. Wat heftig! Ik wil jou (jullie) heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel zwanger bent en zult bevallen van een kleintje ! Heel veel geluk.
 
Hallo.

Nieuw hier! Toch fijn om zo eens wat ervaringen te lezen. Afgelopen september helaas een miskraam gehad met ongeveer 5/6 weken. We waren op vakantie in Griekenland. En wat wil je dan toch eigenlijk graag naar huis. We hadden er nog een hele week te gaan. Vandaar ook 1,5 week later, toen we terug waren in Nederland een echo gehad. Waarop te zien was dat mijn lichaam alles zelf geregeld had. En alles schoon was. Ondanks alles een geluk bij een ongeluk.

Maar wat duren de weken daarna lang. Het wachten op je eerst volgende menstruatie na een miskraam.

Deze week weer een testje. En ja hoor, positief!
 
Terug
Bovenaan