Zwanger worden na miskraam

Nee, ik durf niet zo goed. Bang om teleurgesteld te worden. De ene site zegt morgen en andere weer zaterdag! Lastig ben ook nog eens vrij. .
 
<p style="text-align: left;">Het idee dat het misschien gelukt is is ook leuk... geniet daar nog ff van en zaterdag gewoon testen. Voorpret is ook mooi. Teleurstelling komt er toch als het niet is gelukt. Tot die tijd geniet van je Voorpret
 
R1988 heb je jezelf nog weten te beheersen om de test niet al te doen?

Ik heb dinsdag of woensdag mijn NOD, maar al ruim anderhalve week last van gevoelige tepels en sinds vandaag ook gerommel ter hoogte van mijn eierstok. Ik heb de extra vroege zwangerschapstesten van Sensitest die je 6 dagen voor je NOD kan gebruiken. Maar ik ben ook zo bang voor een teleurstelling. Vorige maand wist ik het zeker dat het niet gelukt was, maar nu twijfel ik. Ben net als jij R1988 ben ik bang voor de teleurstelling.

En anders gaan we voor de 5e ronde!
 
Sanne1979 ik heb vanochtend getest. Maar helaas .. ik had ook niet anders verwacht. Wacht morgen af. Heb wel wat last van mijn onderbuik. . Waardoor ik denken dat ik ongesteld ga worden. Normaal geen last zover van tevoren maar je weet het niet. Ik ga pas zondag of maandag testen als menstruatie uitblijft.  Anders 5e ronde inderdaad en hopen op de laatste..

Echt vervelend het wachten en niet weten hoe en wat.. ik had dat ook een keer gehad dat ik echt dacht dat ik zwanger was. . Was dat toen ook niet
 
Terug
Bovenaan