Zwanger worden na miskraam

Wij zitten nu op 9 weken en 1 dag, de tijd vliegt eigenlijk best snel voorbij. Momenteel ook veel werken, dus dan gaat het helemaal snel.

R1988: ik heb tot ik misselijk werd tarwekiemolie geslikt inderdaad. Ik zou het gewoon proberen, misschien dat het effect heeft! Nikki weet hier overigens meer over volgens mij ?. Ik hoop echt dat je snel goed nieuws hebt voor ons, ik leef echt zo met je mee!
Iris: inderdaad iets meer vertrouwen, maar toch nog steeds kans dst t niet goed gaat, al is daar nu geen aanleiding voor. Kindje begon te bewegen met zijn beentje en ik riep: ah kijk die pootjes! Waarop de vk zei: het is geen hondje he ?. Oeps xD echt fijn om te zien en te horen dat het nu goed lijkt te gaan met de ukkepuk.
Lyn! Wat goed om van je te horen! Fijn dat alles nu goed gaat met je. Wat knap dat je het toch zo lang volgehouden hebt met de bv ?
Christaaa: dankjewel! Kan nog niet exht genieten, maar dat gaat zeker komen! 

Ik ben gestart met de Tarwekiemolie vanaf een week na de miskraam denk ik, R1988. Heb toen ook nog Teunisbloemolie geslikt, maar die mag je dus weer niet na de ovulatie. Ik zit erover te denken om ook weer tarwekiemolie te gaan slikken, schijnt ook goed te zijn voor de weerstand. 

Iris: Ja, echt wel! Het was echt mooi om te zien, nog nooit zover gekomen, dus heel bijzonder.

WoW! Wat is er veel gebeurd in een dag!
R1988; wat fijn dat je positief nieuws had! Hopelijk blijft het nu wel eens een keertje goed plakken. Het is niet niks.
Emsie; 9 weken alweer!! Jeetje, wat gaat dat snel, zeg. Voel je je alweer wat beter? Super bijzonder lijkt het mij om je eigen baby'tje in wording te zien. ?
Iris; wat zeiden je ouders eigenlijk? Blij dat het van je af is? Hoe voel je je nu? Al een afspraak bij de vk gemaakt?

Marl1tje ja onze ouders waren verbaasd zo snel alweer (net als wijzelf) ze dachten die zijn er voorlopig nog even niet weer aan toe haha! Verder heel leuk maar ook spannende tijd dat gevoel hadden hun niet bij de vorige zwangerschap en ik als enige toen wel terwijl ik dat nu veeeel minder heb wel apart!
18 aug. Mag ik naar de verloskundige en donderdag heb k de inschrijving voor moeders voor moeders! Vorige zwangerschap deed ik hier niet aan mee omdat k steeds zo gevoel had van eerst de echo maar en nu dacht ik nou k schrijf me maar direct in :)

Idd wel apart dat het nu andersom is, Iris. Maar mss toch dat een miskraam (helaas) nog in je hoofd zit?
moeders voor moeders lijkt me zo'n gedoe. Heb er toen wel over nagedacht. Hoe doe je dat met je werk?
18 aug duurt nog wel even. Ben je er relaxed onder?

Marl1tje k bedoelde dat onze ouders nu zoiets hebben van eerst de echo en ik ook wel maar veeel minder dan de vorige keer...
Geen idee hoe dat mvm gaat maar werk op kantoor in het bedrijf van mn ouders dus er is vast wat te regelen als dat moet maar ik ging er vanuit dat je het thuis kon doen dat wel voldoende was.
Zal t donderdag wel horen

Ben wel relaxed opzich af en toe denk ik oeeeh zou het wel goed gaan maar ik kan het nu makkelijker loslaten ik kan er nu niks aan doen!

Terug
Bovenaan