Zwanger worden na miskraam

Hier ook op het wachtbankje. R1988 ik denk dat onze nod dichtbij elkaar liggen. Ik verwacht de mijn volgende week maandag. ik weet nog niet wanneer ik wil gaan testen. Ik wacht zolang ik dat volhou denk ik, haha. Misschien ook wel bang voor een teleurstelling. Rosa, ik duim voor je dat jij de eerste bent met een positieve test deze week. 
Gister toevallig wat krampjes onderin mn buik. Zou van innesteling kunnen zijn, maar leek zo op de krampen van mn miskraam. Ik was er gelijk weer zo huiverig van. Herkennen jullie dat?

Dames, ineens word ik dam weer heel angstig.  Bang dat het nooit zal lukken. Dan zie je steeds meer zwangerschap bekendmakingen. :( zelf wil je ook zo graag. En heel bang voor de teleurstelling:'(

R1988: Zo herkenbaar!! Soms denk ik wel weleens, laten we maar stoppen met proberen. Want iedere maand die spanning rondom de nod ben ik dan zat of nog een miskraam dat kan ik niet aan...
Maar gelukkig zijn er ook momenten dat ik er vol vertrouwen ben. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. R1988, je bent zwanger geweest. Dus het kan. En de keer dat het ook goed mag gaan, gaat zeker komen!

R1988: zo begrijpelijk dat je gevoel alle kanten op gaat. Je hebt een hoop meegemaakt! De gynaecoloog heeft er vertrouwen in. Deze onzekere tijd is zwaar. Telkens weer hoop en al meerdere keer teleurgesteld. Die emoties mogrn er allemaal zijn! Wees lief voor jezelf. En het komt goed! Knuffel

Hallo iedereen ? 
Ik heb jullie berichtjes gelezen en ik wil mezelf er graag bijvoegen.
Ik ben in januari gestopt met de pil na lang wachten had ik 24 juli een positieve test. Wij helemaal dol gelukkig omdat we het zo graag willen. Alleen na 3 dagen kreeg ik een flinke bloeding. Mijn intuïtie zei me meteen dat het foute boel was. Op dat moment waren wij op vakantie in Frankrijk dus ik heb telefonisch contact gehad met de huisarts in Nederland. Mij werd verteld dat het gewoon afwachten was. Eenmaal thuis en een paar dagen later ging ik me toch druk maken. Wat nou als het innestel bloed was maar is dat dan niet erg veel? Dus ik ben door de huisarts doorverwezen naar de gynocoloog. Die heeft een echo gemaakt en daar was niets op te zien. Aan de ene kant heel jammer en aan de andere kant ook fijn dat ik het nu zeker wist. 
Deze week 2 Facebook berichten van kennissen die zwanger zijn, best moeilijk en doet veel pijn zij wel en ik niet. Maar ik gun het ze wel! 
We gaan het nu gewoon weer opnieuw proberen! De gynocoloog heeft gezegd dat het er allemaal heel goed uit ziet en dat ik toen net voor m'n eisprong zat dus we hebben aardig onze best gedaan als jullie begrijpen wat ik bedoel ? 
Het is gewoon frustrerend dat je het zo graag wil maar dat het zo lang duurt en dan ook nog een miskraam. 

Fijn dat ik m'n verhaal kwijt kan! 
Xx

Fijn dames jullie berichten❤
Ik hoop oprecht dat het een keer goed gaat en soms heb ik ook wel weer het vertrouwen en soms ook niet.
We zijn nu ook al zo lang bezig.. en het doet zo ontzettend veel met je. Ik wacht nog steeds op een oproep om met iemand te kunnen praten:( het duurt echt zo lang. :(
Knuffel terug!

R1988 zo herkenbaar. Steeds weer die spanning en die angst. En daarna de teleurstelling. Maar er is toch ook nog steeds hoop. Blijf daaraan vasthouden!!! Het komt goed! 
Welkom Michelle. Hopelijk gaat het voor jou ook snel de goede kant op! Het is fijn om hier te verhaal kwijt te kunnen. 
Ik ben gister voor het eerst bij een psycholoog geweest die EMDR therapie toepast. Ben erg benieuwd of het mij gaat helpen. Vooral om van mijn verdriet af te komen. Ben normaal helemaal niet zo emotioneel maar het laatste half jaar met al die gebeurtenissen is het 1 groot drama :(
Straks weer een echo om te kijken of mijn eisprong geweest is. We hebben ons helemaal suf geklust ;)

Nikki, oh en is het wat die therapie. Ik merk inderdaad ook dat ik sneller emotioneel . Bij mij staar er een wachtlijst en ben nu aan het kijken voor een andere. Ik wacht al vanaf juni :(
Ik probeer het echt:(  
Snap Ik! Hihi

Terug
Bovenaan