Zwanger worden na miskraam

Nikki; dat klinkt gunstig! Vraag me alleen af wat de ovulatietesten jou nog gaan vertellen. Geven misschien alleen maar onrust. 
Nena: leuk om weer een bericht van je te lezen! Kan me voorstellen dat je even wat afstand wilde nemen. Dat gevoel heb ik soms ook, maar ik vind het dan toch veel te gezellig om hier mee te lezen en kletsen! Fijn dat de aandacht voor voeding je meer rust geeft. En succes met wachten! 
Ik ben nu op dag 28 van mijn cyclus. Na mk 2x cyclus van 28 dagen gehad. Dus dan zou nu maar nod zijn. Maar ik twijfel wanneer eisprong was. Qua buikpijn dacht ik 14 dagen geleden, terwijl qua afscheiding denk ik 8 dagen geleden. Tja. Ik ga geduldig afwachten. En wacht in ieder geval tot volgende week donderdag voor ik ga testen. Voel me prima en niet echt anders. Dus ik ook op het wachtbankje!

Rosa spannend voor jou dus! Knap van je dat je nog bijna een week wil wachten met testen. Ik gebruik de ovulatietesten om zeker te weten dat er een eisprong is. Ben een paar mannen geleden een eitje "kwijtgeraakt". Was ineens verdwenen. Dus als ik zeker weet dat er een eisprong is geweest kan ik ook 2 weken wachten opbrengen. En phoe heeee wat zijn die weken zenuwslopend hè 
Nena ik had hetzelfde als jou.Maar toch voelt het heel goed om hier weer aanwezig te zijn. Je verhaal te delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.
R1988 hoe is het met je? 

Nikki. Met mij gaat het wel goed. Dinsdag en woensdag geklust.  Nu op wachtbankje. Ik heb wel iets meer rust. Maar ik vind het ook wel weer spannend. Ik hoop zo dat het weer snel raak is en het blijft. Wij zijn ook 1.5 jaar bezig.  
Voor jou lijkt het mij ook wel heel heftig. Vooral als je al wat ouder bent. Ik ben zelf nu 28 jaar. Ik heb altijd gezegd dat ik graag voor mijn 30e mams wil zijn en hoop dit ook te gaan worden. 
Liefs

Rosa ook spannend voor jou dus! Idd succes met volhouden op t wachtbankje... ik teste 4 dagen na nod.. dat was al een eeuwigheid haha! Jij nu dus dan nog 5 daagjes geduld.. duim voor je!

R1988 wat fijn dat je nu wat meer rust hebt. Erg belangrijk ;)
Ik heb net de ovulatietest gebruikt. Ik verwachtte een knipperende smiley wat betekent dat je vruchtbare dagen eraan komen. (Het zkh denkt dat ik zondag m'n eisprong heb)Na 2 dagen een knipperende smiley volgt een stilstaande smiley die je vruchtbaarste dag aangeeft Maar het is een leeg rondje. Dat zou kunnen betekenen dat m'n eisprong steeds nog een dag later is dan wat ik denk. Sws later dan wat het zkh denkt. En dan zou het kunnen dat we dus te vroeg seks hebben. Ik bedoel dat wanneer ik denk dat m'n eisprong is geweest houden we ons niet meer aan om de dag. Gelukkig mag ik dus dinsdag voor een echo want zou dus echt kunnen dat m'n ei (2 deze keer) nog niet gesprongen is.

Nikki wat super dat je twee eitjes hebt. Zou ik ook wel willen haha.  Ik hoor verschillende verhalen over de clear blue test. 
Ik merk wel dat Ik het zoo graag wil dat ik weer bang ben om teleurgesteld te gaan worden. Ze hebben ook niks gezegd over wat als ik wel weer zwanger raak.. afwachten dus. Voor nu 27 augustus mijn nod maar kan eerder zijn.. Omdat eisprong eerder is geweest.  Ik duim!

Nikki: wat verwarrend. Wel fijn dat je echo krijgt, zodat je kan zien wat met die eitjes is gebeurd. Ik vraag me wel af hoe betrouwbaar al die ovulatietesten zijn. Succes!
R1988: jij dus ook.op het wachtbankje! Ik hoop dat het raak is. En zo niet dat je cyclus weer een normalere lengte heeft, want de vorige keer is geduld wel heel erg op de proef gesteld!
Hier nog niet ongesteld. Dag 30. Ik ga er nu vanuit dat nod donderdag is gezien het patroon in mijn afscheiding. Heb zelf het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Beetje zeurend gevoel in onderbuik en zin om alles te eten wat los en vast zit. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan