Zwanger worden na miskraam

Jeejtje Nikki dat is wel heel heftig zeg:(. Bij beide is het goed maar er komt geen zwangerschap. Er komt dus naar voren dat je ei niet goed groeit? Ik hoop ook echt dat je zwanger mag/kan worden. Kan je er goed met je partner over praten.
@Rosa ze testen op chromosoom afwijkingen. De uitslag duurt 6 weken.  Het geeft mij zeker meer rust nu ik weet dat het goed zit. Hopelijk is het dan  ook daardoor snel raak.
Iris fijn dat je je ook anders voelt. Ook wel een opluchting denk ik he? Bevestiging dat het ook goed kan gaan . Spannend. Mijn bod is nu 27 augustus maar het kan eerder zijn ivm vroege ei sprong.

R1988 ja maar toch denk je wel eens per dag oeeeh als het nu maar....
en dan denk ik nee positief blijven! het is teminste weer gelukt zwanger te worden :) dat is al iets! jij dus weer op het wachtbankje... voel je je nu ook wat rustiger na de uitslag van het ziekenhuis?

Ja ik voel mij nu wel iets rustiger. En ik hoop natuurlijk dat het snel raak is en blijft. Ik ben begonnen met tarwekiem olie. Hopelijk werpt dat de vruchten af.  Ik moet nu wel proberen los te laten en het gewoon op mij af laten komen. Hoe fijn zou het zijn als ik nu wel weer snel zwanger ben. Ik zat te denken. Na mijn 2e miskraam was ik januari ongesteld februari ben ik zoek geweest in mijn vruchtbare periode dus geen kans gehad en april bevrucht dus hopelijk kan het nu ook zo snel.

R1988 we houden hoop hè! We slaan ons er samen wel doorheen. 
Mijn follikel groeit wel goed. Met clomid wordt ie zelfs nog iets groter maar wat er daarna gebeurd dat snap ik niet. Ik heb morgen een echo om te kijken hoe groot het is. En deze keer wil ik maandag ook een echo om te kijken hoe groot ie is geworden en of ie evt al gesprongen is. Nu kan ik er met mijn partner wel goed over praten. Was een paar maanden geleden wel anders. Hij wilde zich er niet eens in verdiepen. Wilde mij niet helpen met mijn verdriet. Iedere maand weer. Echt slaande ruzie gehad. Toen wilde ik overal mee stoppen. Ik dacht wat doe ik mezelf aan?? Ik sta overal alleen voor. Ik kap ermee. En dat kwam hard aan bij hem en is hij helemaal omgedraaid. Mannen praten niet zo snel hè. En het duurt even voordat bij hen het verdriet eruit komt. Maar ik trok het niet meer en ben op mijn strepen gaan staan. En toen hebben we afgesproken dat we in het weekend van mijn eisprong alleen maar leuke dingen doen en geen verplichtingen hebben. Er was tot die tijd steeds iets te doen in zijn familie en aangezien zij weing hebben laten weten na mijn miskraam wil ik daar niet meer heen als ik daar geen zin in heb. 
Alles wat negatief is voor mij verban ik op dit moment uit mijn leven. En als anderen daar een probleem mee hebben is dat jammer. Maar het belangrijkst nu is dat ik goed in mijn vel zit en geen stress van buitenaf krijg 

Hoi hoi, ik heb een paar weken niet meegelezen. En zo te zien is er een hoop gebeurd. Iris, gefeliciteerd! Spannend tot de eerste echo. Ik hoop zo dat het gord zal zijn.

Ik mekrte voor mezelf dat ik alles ff los moest laten. Ik baalde van de onregelematige cyclus en had last van mn hormonen. Ik ben veel gaan lezen over wat voedigng voor je cyclus/hormonen kan doen. Daar put ik nu best veel energie uit. Mn ei leek ook een paar dagen eerder te zijn... Wie weet.

@R1988. Ik kwam ook op de website van Rikaonline.nl. Daar staat veel info over innesteling. Ze heeft er zelfs een boek over uitgegeven. Wie weet biedt dat jou ook nieuwe inzichten? 

Rosa ik ben inmiddels 41 en heb een dochtertje van 9. Haar vader en ik zijn gescheiden en ik heb sinds 3 jaar een nieuwe vriend. Hij is een stuk jonger en wil graag zelf vader worden. Ik ben nu zo'n 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. 
Ik kom net uit het zkh. Er zitten 2 mooie follikels. 1.9 en 1.6. En m'n baarmoederslijmvlies is 9 mm. Is voor mijn doen mooi dik! Dus we hebben het advies gekregen om vanavond en zondag ervoor te gaan :) Dinsdag mag ik terugkomen om te kijken of ze gesprongen zijn. Ik wil dit keer de digitale ovulatietesten van Clearblue gaan halen zodat ik het zelf van dag tot dag kan volgen. Hoezo controlefreak??

Terug
Bovenaan