Zwanger worden na miskraam

Nou Nikki laat je het ons weten of je eitje is gesprongen?
Vandaag mijn NOD, wat gerommel hier en daar maar dat was het. Vind het aardig knap van mezelf dat ik nog niet heb getest :p

R1988 kan je niet via je huisarts terecht bij een psycholoog dan is de wachttijd misschien niet zo lang! Bij mij kon ik destijds met 2 week al terecht

Ik kon idd ook via de huisarts/praktijkondersteuner al binnen 2 weken terecht. Miskraam wordt ook steeds meer als een trauma gezien. Veel vrouwen worstelen met hun miskraam :(
Mijn eitje (eitjes) is gesprongen. Er zat een "mooi" litteken op echoscopisch gebied zei ze. Ik ben maar heel kort vruchtbaar geweest. Alleen zondagavond en maandagochtend een positieve ovulatietest. (Ik test 2x per dag)
Maar gelukkig veel seks gehad ;)

Nikki: fijn dat je eitjes dus echt gesprongen zijn! Hopelijk zal het vele klussen zijn vruchten afwerpen!!! En nu geduldig afwachten. Succes. Moet je de komende weken nog naar de gynaecoloog? EMDR schijnt echt heel goed te werken. 
R1988: wat stom dat je zo lang moet wachten! Ik zou het nog een keertje met d ehuisarts bespreken.
Christaa: oooo wat knap dat je nog niet getest hebt! Hoe lang ga je geduldig blijven wachten?
Hier nog steeds geen menstruatie.....dag 32. Als het zo blijft test ik donderdag. Heb echt zo geen zin in die teleurstelling van een negatieve test...

Haha ik denk dat ik morgen even naar de action ga en dan ga testen voordat ik naar werk moet. Ik zie wel 1 a 2 druppels licht roze mix met licht bruin in mijn inlegkruisje dus ik vertrouw de boel niet zo. De reden waarom ik niet meer vroeg test is om teleurstellingen te voorkomen. Mocht de test negatief zijn ga ik donderdag naar de huisarts

Terug
Bovenaan