Zwanger worden na miskraam

Christa wat ontzettend balen :(
Iris natuurlijk heb je spanningen voor morgen. Maar alles komt goed. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Al is het helemaal niets doen. 
Rosa is er al nieuws? We blijven duimen 
Pffff ik ben zooo ontzettend moe. Al een hele week. Echt even nergens zin in. En ook zo'n hoofdpijn al een paar dagen. Ik ben zware migraine patiënt. Maar ik wil deze keer proberen om geen pijnstillers te nemen. (Ik heb gelezen dat veel pijnstillers rond de eisprong niet goed zijn.) Dus lig ik een paar keer per dag met een coldpack op mijn hoofd wat tijdelijk de pijn weghaalt. Ook ben ik granaatappelsap aan het drinken. Zou bevordelijk werken op de innesteling. En ach ja is best gezond ook nog 

R1988 7 weeek precies op de dag vd echo ... balen christa!
Ja nikki tnx :) doe mn best fijn om dan even je stress hier te kunnen delen

Oke inderdaad Spannend! Komt vast goed❤
Ik heb een afspraak staan volgende week woensdag ... ben echt heel erg benieuwd.. 
Rosa spannend!
Liefs 

Hey meiden,
Ik lees nog bijna dagelijks mee, maar ben wat minder aan het reageren op het forum. Hier gaat alles goed, druk met werken en andere dingen, wat er wel weer voor zorgt dat ik meer in beweging ben en minder last heb van misselijk zijn. Ben meestal 's ochtends wn 's avonda misselijk ondanks medicijnen, maar is gelukkig goed te doen. Volgende week hebben we de termijn bepaling, ben dan bijna 12 weken (volgens de eigen berekening hahah). Gaat allemaal best snel zo!
Iris: spannend hè, die echo's? Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vrijdag!
R1988: hoe gaat het nu met jou? Jullie moeten nog even wachten op de uitslagen toch? Wat voor afspraak je heb je volgende week?
Nikki: fijn om weer van je te horen, maar wat ontzettend balen dat het bij jullie nog steeds niet gelukt is. Ik hoop zo dat het binnenkort een keertje raak is bij jullie!! 
Christaaa: shit zeg! In de hoeveelste ronde zitten jullie na de miskraam?
Michelle: zit je niet gewoon rondom je ovulatie? Kan natuurlijk van alles zijn, dat is zo lastig!! ?

Emsie: wat gaat de tijd snel! Hopelijk voel je je snel weer wat fitter. En alweer bijna je termijn echo! Weer een mijlpaal!
Iris: bijna je eerste echo! Dat gaat toch ook alweer snel! Spannend. Geniet ervan!
Michelle: zou inderdaad bij ovulatie kunnen passen. Voor zwangerschap nogal vroeg om nu al iets te voelen, denk ik. Succes met geduldig wachten!
Christaa: balen!!! Persoonlijk vind ik een menstruatie die komt minder vervelend dan een negatieve test, maar dat zal voor iedereen anders zijn. Dit is je hoeveelste ronde na je mk?
R1988: waar heb je volgende week een afspraak? Weer bij de gynaecoloog? Of bij de psycholoog?
Hier nog steeds geen menstruatie. Wel wat vaag gevoel wat kan passen bij ongesteld worden. Pffff ik heb zo geen zin in een negatieve test. Maar ik ga morgen wel echt testen, want de hele familie komt morgen samen en als ik dan zou kunnen vertellen dat het raak is....... Gelukkig nu wel wat meer afleiding, want we gaan een nieuw huis kopen en moeten vanalles regelen en natuurlijk heel hard fantaseren wat we er allemaal mee gaan doen!!!
Mhoe doen jullie dat eigenlijk met testen? Doen jullie dat alleen of met je vriend? Ik merk dat ik het liever alleen doe. En ik zeg het ook niet altijd. Nu wel gezegd dat ik morgen ga testen. Toen zei hij 'nu al?'. Jeetje ik vind mezelf al super geduldig!!! Hihi

@emsie super snel gaat het ja! Weet je omgeving het inmiddels??
@rosa haha ja ik overlegde met mn vriend welke dag we zouden testen dus en dan samen de test doen! Wel zo leuk vind ik... leuk zeg een nieuw huis! Waren wij ook mee bezig maar was helaas niet door gegaan en voor nu ben k daaar wel blij mee toch geen verbouwingsenergie

Net getest......en ik zie een tweede streepje! Nog behoorlijk licht. Maar het is toch echt een tweede streepje!!!! Wauw! 
o meteen maar even nog een extra test doen ofzo. Kan het nog niet geloven!
Mijn vriend ligt nog te slapen. Hihi!

Terug
Bovenaan